1

Тема: Шумоізоляція даху MCV

Хто робив ШІ нашого даху (просто дашище в порівнянні з седаном), чи може підкажете як позбутися низькочастотної вібрації?
На слух - це бубоніння по типу сабвуфера, тільки зовсім не із музикою, а при проїжджанні нерівностей асфальту, звісно - по бруківці і т.д. sad
Справа в тому, що це "бубоніння" я так розумію характерне для кузова типу універсал. Просто, поки було неізольоване днище, арки воно не виділялося із загального шуму. Тепер, коли рівень шумів від дороги суттєво нижчий, дах, хоч і ізольований, працює як саб. Віддчуття такі як би закладає вуха. Невесело. Сьогодні, після експериментування (прийшлося ще раз розібрати обшивку), дійшов до висновку, що напевно єдиний спосіб усунення проблеми - додаткові антивібраційні ребра.
Хто стикався з проблемою, відгукніться плз!

Logan MCV ambiance 2008 7 місць, ГП+конд, ШІ, ЧТ, БК, ЕСП, дотяжка, підсвітка ПП
  0



2

Re: Шумоізоляція даху MCV

Bodek
Рекомендую проїхатись у іншому МСВ, щоб впевнитись, що це особливість всієї лінійки, а не баг одного автомобіля (мало що).

MCV-amb, 1,6(ГБО) ==> ФИАТ 1,4 МАXI(ГБО) ==> LODGY PRIVILEGE 1,5D (+ Ларгус, 1,6. 8кл.(ГБО) + Богдан 2312(ГБО))
  0

3 Відредаговано Bodek (2011-05-27 19:18:49)

Re: Шумоізоляція даху MCV

Владимир  написав:

Bodek
Рекомендую проїхатись у іншому МСВ, щоб впевнитись, що це особливість всієї лінійки, а не баг одного автомобіля (мало що).

Це, можливо, один з найпростіших варіантів. Попробуєм!
Правда, боюсь, що об\\єктивно оцінити не вийде,   не видно яка там арматура даху (треба обшивку знімати).

Logan MCV ambiance 2008 7 місць, ГП+конд, ШІ, ЧТ, БК, ЕСП, дотяжка, підсвітка ПП
  0

4

Re: Шумоізоляція даху MCV

покупай 5 листов STP (или аналоги ВИКАР) любой толщины (лучше 2,5 мм) и шумоизоляцию (сплен, а лучше викаровский вспененный каучук фольгированный толщиной 8 мм)  и клеишь на крышу, разницу почувствуешь plus

  0

5 Відредаговано Bodek (2011-05-27 20:04:23)

Re: Шумоізоляція даху MCV

flash
Зараз на даху наклеїний Візол 1,5 мм   8 мм шумоізолятор (не пам\\ятаю назви) сірого кольору. От таке тріо разом із бляхою вібрує.

Logan MCV ambiance 2008 7 місць, ГП+конд, ШІ, ЧТ, БК, ЕСП, дотяжка, підсвітка ПП
  0

6

Re: Шумоізоляція даху MCV

Bodek написав:

flash
Зараз на даху наклеїний Візол 1,5 мм   8 мм шумоізолятор (не пам\\ятаю назви) сірого кольору. От таке тріо разом із бляхою вібрує.

Ця шумоізоляція куплена у супермаркеті типу епіцентр. То що ж, її здирати, і наклеювати сплен?

Logan MCV ambiance 2008 7 місць, ГП+конд, ШІ, ЧТ, БК, ЕСП, дотяжка, підсвітка ПП
  0

7

Re: Шумоізоляція даху MCV

Bodek
Я себе в МЦВ ещё крышу не делал, но обычно делаем так - на крышу максимально большие, цельные! куски виброизоляции (мы обычно использовали еврорубероид), затем один большой лист вспененного полиэтилена (подложка под ламинат), желательно двусторонне фольгированный, а затем берешь листы Изовера (это современная "шлаковата") и разделяя лист по толщине на два более тонких, кладешь их на обшивку потолка и ставишь её на место. Слой изовера все равно получается немного толще, чем прослойка между крышей и потолком и получается что потолок становится внатяг и этим как бы подпирает крышу...
В результате получается очень тихо и машина намного меньше греется/остывает.


ЗЫ: себе такое буду делать, наверно, аж в июле sad

С ув. Дмитрий.

Детали для автомобилей RENAULT и DACIA: 097-42-45-105,  066-44-29-129
  0

8 Відредаговано Bodek (2011-06-02 14:33:08)

Re: Шумоізоляція даху MCV

Скажіть, плз, наскільки велика різниця між матеріалами типу stp та умовно скажемо "будматеріалами" (моя шумка називається ніби ізолон). Що я знаю - авто-матеріали як мінімум дорожчі.
Тут таке питання від того, що скоріше мені доведеться відклеїти ізолон, потоім наростити товщину вібри (1,5 мм плюс 1,5 мм), заліпити дах і ребра жорсткості докупи товстою віброю. Я ще раджуся на місці з різними "спєцами". Назбираю інфи і при нагоді (надіюсь скоріше ніж Dimm  smile ) втілю в життя.
Подумаю над ізовером. Напротивагу маю бітопласт 10 мм (пінистий бітум-каучук). Річ в тому, що коли заповнив порожнину між обшивкою і дахом бітопластом, то ефект бубоніння суттєво збільшився  dntknw

Logan MCV ambiance 2008 7 місць, ГП+конд, ШІ, ЧТ, БК, ЕСП, дотяжка, підсвітка ПП
  0

9

Re: Шумоізоляція даху MCV

Bodek написав:

Скажіть, плз, наскільки велика різниця між матеріалами типу stp та умовно скажемо "будматеріалами" (моя шумка називається ніби ізолон). Що я знаю - авто-матеріали як мінімум дорожчі.

вот-вот, основное различие в цене, ну и легкость монтажа... А так, те же самые материалы, но по другому называются...

Bodek написав:

Тут таке питання від того, що скоріше мені доведеться відклеїти ізолон, потоім наростити товщину вібри (1,5 мм плюс 1,5 мм), заліпити дах і ребра жорсткості докупи товстою віброю

Какой смысл обклеивать ребра жесткости боле толстой виброй? Они то как раз и не вибрируют (на то они и ребра ЖЕСТКОСТИ). Максимально толстую вибру нужно клеить там, где наиболее вероятны колебания металла, т.е. на больших, ровных поверхностях...

Bodek написав:

Подумаю над ізовером. Напротивагу маю бітопласт 10 мм (пінистий бітум-каучук). Річ в тому, що коли заповнив порожнину між обшивкою і дахом бітопластом, то ефект бубоніння суттєво збільшився

Ну так это ж разные материалы... Вообще, откровенно говоря вся эти битопласты/изолоны/сплены и т.д. это скорее термоизоляция, а не шумо! Чтобы материал поглощал звук (т.е. шумоизолировал) он должен иметь открытоячеистую или волокнистую структуру. Наилучшим шумоизолятором будет ватин, войлок и т.д. Все же автомобильные шумки изготовлены из закрытоячеситого материала, вспененный полиэтилен, каучук и т.д.) т.е. звуковое волны поглощают постольку - поскольку...
Изовер, это мягкий, пластичный материал, как обычная вата. Он прекрасно сжимается, совсем не передает вибрацию и при этом отлично поглощает звук и тепло. Ессно на пол или в двери он не пойдет, а на крышу самое оно!  upp Так что однозначно рекомендую попробовать (тем более что стОит лист Изовера всего 25грн.).

С ув. Дмитрий.

Детали для автомобилей RENAULT и DACIA: 097-42-45-105,  066-44-29-129
  0

10

Re: Шумоізоляція даху MCV

Dimm написав:
Bodek написав:

Скажіть, плз, наскільки велика різниця між матеріалами типу stp та умовно скажемо "будматеріалами" (моя шумка називається ніби ізолон). Що я знаю - авто-матеріали як мінімум дорожчі.

вот-вот, основное различие в цене, ну и легкость монтажа... А так, те же самые материалы, но по другому называются...

Bodek написав:

Тут таке питання від того, що скоріше мені доведеться відклеїти ізолон, потоім наростити товщину вібри (1,5 мм плюс 1,5 мм), заліпити дах і ребра жорсткості докупи товстою віброю

Какой смысл обклеивать ребра жесткости боле толстой виброй? Они то как раз и не вибрируют (на то они и ребра ЖЕСТКОСТИ). Максимально толстую вибру нужно клеить там, где наиболее вероятны колебания металла, т.е. на больших, ровных поверхностях...

Bodek написав:

Подумаю над ізовером. Напротивагу маю бітопласт 10 мм (пінистий бітум-каучук). Річ в тому, що коли заповнив порожнину між обшивкою і дахом бітопластом, то ефект бубоніння суттєво збільшився

Ну так это ж разные материалы... Вообще, откровенно говоря вся эти битопласты/изолоны/сплены и т.д. это скорее термоизоляция, а не шумо! Чтобы материал поглощал звук (т.е. шумоизолировал) он должен иметь открытоячеистую или волокнистую структуру. Наилучшим шумоизолятором будет ватин, войлок и т.д. Все же автомобильные шумки изготовлены из закрытоячеситого материала, вспененный полиэтилен, каучук и т.д.) т.е. звуковое волны поглощают постольку - поскольку...
Изовер, это мягкий, пластичный материал, как обычная вата. Он прекрасно сжимается, совсем не передает вибрацию и при этом отлично поглощает звук и тепло. Ессно на пол или в двери он не пойдет, а на крышу самое оно!  upp Так что однозначно рекомендую попробовать (тем более что стОит лист Изовера всего 25грн.).

категорически не согласен. уж поверьте, разница между правильной шумкой с нормальными материалами и "колхозом" из строительного хлама очень ощутима. не одну машину пришлось переклеивать, после такого "тюнинха" подложкой от ламината и т.д.  могу дать контакты клиентов своих, они вам расскажут есть ли толк от сплена и т.д.

  0

11

Re: Шумоізоляція даху MCV

Bodek написав:

Подумаю над ізовером. Напротивагу маю бітопласт 10 мм (пінистий бітум-каучук). Річ в тому, що коли заповнив порожнину між обшивкою і дахом бітопластом, то ефект бубоніння суттєво збільшився

[/b]

app  app  app  битопласт отличный материал для крыши

  0

12

Re: Шумоізоляція даху MCV

flash написав:

категорически не согласен. уж поверьте, разница между правильной шумкой с нормальными материалами и "колхозом" из строительного хлама очень ощутима. не одну машину пришлось переклеивать, после такого "тюнинха" подложкой от ламината и т.д.

Дык я и не советую ложить подложку от ламината в качестве шумки smile
Конечно специально предназначенные материалы (в частности вибра) будут лучше строительных аналогов, но это можно компенсировать дополнительным слоем (или двумя), при этом бюджет все равно будет в разы меньше... А чем, например, отличается строительный Изолон (можно взять и фольгированный) от того же Poly/Сплэна от СТП? Ничем, кроме цены...
Дело лично каждого, что и как клеить в свою машину. Я лишь предложил проверенный вариант и возможность съэкономить wink

С ув. Дмитрий.

Детали для автомобилей RENAULT и DACIA: 097-42-45-105,  066-44-29-129
  0

13 Відредаговано Bodek (2011-06-03 09:01:51)

Re: Шумоізоляція даху MCV

Dimm написав:
Bodek написав:

Тут таке питання від того, що скоріше мені доведеться відклеїти ізолон, потоім наростити товщину вібри (1,5 мм плюс 1,5 мм), заліпити дах і ребра жорсткості докупи товстою віброю

Какой смысл обклеивать ребра жесткости боле толстой виброй? Они то как раз и не вибрируют (на то они и ребра ЖЕСТКОСТИ). Максимально толстую вибру нужно клеить там, где наиболее вероятны колебания металла, т.е. на больших, ровных поверхностях...

Тут я мав на увазі, що необхідно дати вібру на шов між дахом та ребром. Все таки тепер у мене таке враження, що над середнім та заднім ребрами дах просто висить у повітрі (не дотикається). Від цього величезна площа бляхи коливається як мембрана. Можливо, краще чимось виповнити зазор між цими деталями (силікон? бітумний герметик?).

пи-си. на даху МCV є три поперечні і 5 повздовжніх (їх видно ззовні) ребер жорсткості. Так от, поперечні розташовані практично там, де кріпляться релінги (дуги), а з салону - це: над спинками передніх сидінь, де обшивку даху тримають два пістони (і тут дах сильно опуклий за рахунок підйому від переднього скла), над спинками середніх сидінь (5 пістонів, які тримають передню та задню частину обшивки даху) та задніх сидінь (тут - ребро широке, переходить у арку задніх дверей). І якраз над середнім та заднім ребром  профіль даху у сагітальній площині (якщо дивитися на машину збоку) - майже лінія (незначна випуклість доверху). Як на мене, саме це місце і є барабаном.  dumbom

На наступний тиждень заплнована зустріч з Odja та ще з одним чоловіком (не форумчанином), який має MCV (обдві без ШІ), щоб порівняти, як радив Владимир .

Logan MCV ambiance 2008 7 місць, ГП+конд, ШІ, ЧТ, БК, ЕСП, дотяжка, підсвітка ПП
  0

14

Re: Шумоізоляція даху MCV

flash написав:

категорически не согласен. уж поверьте, разница между правильной шумкой с нормальными материалами и "колхозом" из строительного хлама очень ощутима. не одну машину пришлось переклеивать, после такого "тюнинха" подложкой от ламината и т.д.  могу дать контакты клиентов своих, они вам расскажут есть ли толк от сплена и т.д.

На вібрі, якою обклеїв днище, ніби не зекономив (stp бімаст бомб 4 мм, двошаровий); тут був підхід якість-ціна. На даху навпаки: ціна-якість. І от результат. kez_15

Logan MCV ambiance 2008 7 місць, ГП+конд, ШІ, ЧТ, БК, ЕСП, дотяжка, підсвітка ПП
  0

15

Re: Шумоізоляція даху MCV

Щоб "закрити" питання допишу пару слів.
Проблема вирішена, але ... частково. Ну просто не на 100%. Десь значно більше, ніж на 50.
"простукав" дах іншого МЦВ. Виявилось, що у мене таки недолили герметику.
Пройшов усі шви (зазори між ребрами жорсткості та дахом) поліуретановим герметиком.
Замінив ізолон 8 мм на бітопласт 10 мм.

Logan MCV ambiance 2008 7 місць, ГП+конд, ШІ, ЧТ, БК, ЕСП, дотяжка, підсвітка ПП
  0

16

Re: Шумоізоляція даху MCV

Рекомендую доставити 5-те колесо , весь "тюнінг" повинен бути з розумом .. мсв не той автомобіль щоб робити звукоізоляцію даху.

А что подумал по этому поводу Кролик, никто так и не узнал,
потому что Кролик был очень воспитанный.
  0

17

Re: Шумоізоляція даху MCV

покатайся по их брусчаткам - поймешь глубину глубин..

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0

18

Re: Шумоізоляція даху MCV

Grafik87 написав:

.. мсв не той автомобіль щоб робити звукоізоляцію даху.

Повністю не згоден. Ефект є і колосальний (єдине, як завжди хочеться ще краще). Підтримую Сашу.
Просто робити треба правильно. А для цього теорії замало. Треба досвід. Як на перший раз взагалі гууд!  smile

Logan MCV ambiance 2008 7 місць, ГП+конд, ШІ, ЧТ, БК, ЕСП, дотяжка, підсвітка ПП
  0