Dimm написав:Bodek написав:Тут таке питання від того, що скоріше мені доведеться відклеїти ізолон, потоім наростити товщину вібри (1,5 мм плюс 1,5 мм), заліпити дах і ребра жорсткості докупи товстою віброю
Какой смысл обклеивать ребра жесткости боле толстой виброй? Они то как раз и не вибрируют (на то они и ребра ЖЕСТКОСТИ). Максимально толстую вибру нужно клеить там, где наиболее вероятны колебания металла, т.е. на больших, ровных поверхностях...
Тут я мав на увазі, що необхідно дати вібру на шов між дахом та ребром. Все таки тепер у мене таке враження, що над середнім та заднім ребрами дах просто висить у повітрі (не дотикається). Від цього величезна площа бляхи коливається як мембрана. Можливо, краще чимось виповнити зазор між цими деталями (силікон? бітумний герметик?).
пи-си. на даху МCV є три поперечні і 5 повздовжніх (їх видно ззовні) ребер жорсткості. Так от, поперечні розташовані практично там, де кріпляться релінги (дуги), а з салону - це: над спинками передніх сидінь, де обшивку даху тримають два пістони (і тут дах сильно опуклий за рахунок підйому від переднього скла), над спинками середніх сидінь (5 пістонів, які тримають передню та задню частину обшивки даху) та задніх сидінь (тут - ребро широке, переходить у арку задніх дверей). І якраз над середнім та заднім ребром профіль даху у сагітальній площині (якщо дивитися на машину збоку) - майже лінія (незначна випуклість доверху). Як на мене, саме це місце і є барабаном.
На наступний тиждень заплнована зустріч з Odja та ще з одним чоловіком (не форумчанином), який має MCV (обдві без ШІ), щоб порівняти, як радив Владимир .
Logan MCV ambiance 2008 7 місць, ГП+конд, ШІ, ЧТ, БК, ЕСП, дотяжка, підсвітка ПП
0