Тема: Зчеплення - вартість заміни?
Собствєнно цікавить - хто недавно міняв, скільки стоїла та робота (без запчастин, саме робота).
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
![]() |
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → СТО → Зчеплення - вартість заміни?
Сторінки 1
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Собствєнно цікавить - хто недавно міняв, скільки стоїла та робота (без запчастин, саме робота).
santhe
На АИС спроси там цены адекватные и есть тлф.
santhe
На АИС спроси там цены адекватные и есть тлф.
Сергіуш казав що йому не захтіли там зчеплення мінять. Але в принципі в понеділок подзвоню спитаю.
Комплект сцепления 700-900 грн.
Работа 500-600 грн.
Менял не так давно. Валео Турецкое - 850 грн. Работа 550 грн.
неделю назад менял: Валео 750 грн, работа ~750 грн. (Киев, механики официального дилера)
можливо ще підкажете партнамбери комплектів для 1.4?
santhe
Так у AlexSander в теме вроде были
Так у AlexSander в теме вроде были
Точно. Наскільки я розумію, вибирати потрібно з цих:
SACHS 3000 951 059 (180мм.)
Luk 618 3026 00 (180мм.)
Valeo 826 577 (180 мм.)
santhe
а в ехисте можно вбить марку авто и поискать замену, я всегда так делаю
santhe
а в ехисте можно вбить марку авто и поискать замену, я всегда так делаю
ну я ж саме так і зробив. просто у Сані там є номера для 1.6 і для 1.4. в екзісті подивився - які куда.
продублирую еще сюда:
на 1.4 ставится (корзины в сборе):
1. LUK 618 3026 00
2. SACHS 3000 951 059
3. VALEO 826577
4. их аналоги
1.6 -
1. LUK 620 1080 00 = 620 3060 00
2. SACHS 3000 822 901
3. VALEO 821071
4. их аналоги.
santhe
А что так серьезно, что уже пора менять? Если в обычном режиме все гуд, может не спешить. Ведь это может быть и выжимная пружина.
У меня кстати с визгом на первой , значит к Сане еще рано обращаться
Серёж, так Саня ж гонщеГ
_AlexSander_
так Саня ж гонщеГ
На Логан 1.4
Серёж, так Саня ж гонщеГ
подколол, да
А что так серьезно, что уже пора менять?
Ну у меня пробег сейчас вроде 105 тыщ. В принципе так чтоб уже вообще прям бегом и срочно нужно менять - еще нет. Но кой какие нюансы уже вылезают. А я люблю все делать заблаговременно
А я люблю все делать заблаговременно
ну эт правильно
І в мене хлопці почалася проблема з зчепленням.
Значить на високих оборотах під горку починає буксувати тай навіть здається чи не здається переключання передач якось не так переключаються. Ще що замітив коли їдиш по трасі тако за 100-ку кілометрів то то коли торкаю ногою легенько педаль зчеплення то також починає пробуксовувать.
Дайте якусь пораду що робити чи міняти зчеплення чи може треба його якось регульнути. Ніколи з таким не стикався.
Машина прошла 250000км.
Буду дуже вдячний.
Ігроман
Прежде чем менять проверь два простых момента.
1) В каком положении педали сцепления ощущается начало схватывания сцепления? В самом низу у пола, в середине или в самом верху ? Глянь и напиши здесь.
2) Глянь визуально на расположение педали сцепления относительно педали тормоза. Если трос сцепления растянут то педаль будет висеть ниже тормозной. Здесь может помочь проставя регулировка в моторном отсеке на самом выжимном рычаге. Можно по науке с выверкой расстояния свбодного хода и так далее. А можно, как даже мастера делают при замене троса сцепления - просто выставляют педаль в уровень с тормозной. И пробовать где хватает сцепление при отпускании педали.
Удачи!
А толку? Разве у нас можно регулировать сцепление? Вроде только ход педели, а это ничего не даст.
dimon85
Как это не даст? В зависимости от производителя трос тянется по разному. Он может за 5000км пробега потянуться так, что сцепление будет выжиматься у самого пола и то не до конца. В таком случае включение передач будет не четким, задняя еще хуже включаться будет. Элементарным расконтриванием наконечника троса в моторномь отсеке и натяжкой тросса до визуального подъема педали в салоне устранит эту проблему. на пробеге от 100 000км может стать заметным износ накладок диска сцепления. Признак этого легкое подергивание при активном ускорении на 2-3 передачах. Особенно на подъем.
Зчеплення брало в мене з самого верху і ход зчеплення був маленький, при цьому педаль зчеплення була вище педалі тормоза.
але коли я його регульнув то педаль зчеплення стала чуть нижче педалі тормоза і зчеплення почало брати посередині і ход зчеплення збільшився стало трохи краще
але не так як має бути. Можливо треба ще регульнути ,але педаль зчеплнння впаде ще нижче. І ще замітив таку штуку коли їдиш на передачі на тахометрі за 20 в нагрузку і торкаїшся до педалі зчеплення то вона дребєжить.
Якщо 250 тисяч, і пробуксовує - не морочити голови з регулюванням і міняти.
У нас на логанах не регулюється, тут вірно кажуть. Я півроку тому крутив і так і сяк - нічого не дає.
Потім розібрався в конструкції по малюнках, схемах - таки дійсно не регулюється.
Також міняв приблизно на такому ж пробігу. Але в мене, як виявилось, лопнула діафрагменна пружина корзини. Диск ще був нічого. Міняти комплектом усе, щоб другий раз тути не лізти.
Я то так і думав , вле лишня консультація не завадить.
Сторінки 1
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → СТО → Зчеплення - вартість заміни?
Згенеровано за 0.173 секунд(и), виконано 93 запитів