Підтверджую інформацію Antnick(а) - Антона. Я був записаний на сьогодні на 10.00. Приїхав десь о 9.30. Машинку відправили на мийку, а я сидів і заповнював опитувальні листи (5 чи 6) де відповів на величезну кількість питань щодо обраної мною марки і моделі. Я об"єктивно відповів на всі - думаю, що при складанні звіту моя частка в Автолабі буде теж врахована.
Після мийки машину фотографували (дуже ретельно) і зовні, і салон, і під капотом (з коментарями виявлених при цьому дефектів лакофарбового покриття та місць де появилася іржа). Потім стендові випробування ходової (гальма, амортизатори і т.і.), потім "яма" - огляд нижньої частини авто, потім перевіряли, як світять фари. І нарешті перевірка роботи двигуна в режимах ХХ, під навантаженням з виміром вмісту СО і СН після глушника.
Тест-драйв (біля 30 км) був проведений водієм Автолабу - я сидів поруч справа з приладом і вимірював рівень шуму при різних швидкостях авто.
На цьму, через 2,5 години, випробування закінчилися. Матеріали діагностики пообіцяли надіслати на ел.пошту в понеділок. Але експерт засвідчив, що машинка моя (на одометрі минула 201 000 км) в доброму стані, зауважень практично немає за виключенням - треба трохи відрегулювати праву протитуманну фару, замінити лівий задній підшипник (чутні підвивання на великій швидкості), усунити виявлені дефекти (іржу, сколи) лакофарбового покриття і провести діагностику елементів зчеплення (мабуть треба вже щось замінити).
Підсумками проведеної работи задоволений повністю. Талони на бензин теж отримав. А головне - машина в доброму стані.
Всім по можливості рекомендую пройти цю процедуру - це повчально і корисно. Тим паче, що іноді не вистачає часу зробити це комплексно.
Пока-пока.
ВАЗ, BMW, Wartburg, Volkswagen, LOGAN, EMGRAND ... далі буде (?)
0