Універсал пролазить майже скрізь. Хтось пам'ятає позаминуле Трипільське Коло? Фестиваль прямо в полі, а з тих чотирьох днів - три дні падав з неба дощ. На початку я такий радий був, що на саме поле, прямо до нашого місця машиною заїхав (ми з наметом приїхали - на ярмарку свої вироби продавали). А через чотири дні... йоханий бабай - так це ж як тепер відси виїжджати?!!!! Люди ногами місять болото ледь не по коліна, автомобілі витягають тракторами, тоді самі трактори в'язнуть і їх витягають гусеничними тракторами...
Ну, гума тоді ще була новенька... Пішов, точніше поліз я пішки по "дорозі", пройшов увесь шлях від машини і аж до асфальту, визначив де і кудою можна пролізти машиною, де що оминути. Повернувся до автомобіля, зняв із себе чоботи аж до верху в болоті, і твердо посунув автомобілем тим болотом по намічених місцях. При виїзді з огородженої території фестивалю було найбільш глибоке й слизьке болото - там допомогли хлопці набрати трохи швидкість - підштовхнули - дякую їм - повністю в грязюці хлопці - натурально з п'ят до голови включно з обличчям, лише очі кліпали білим і радісні посмішки сяяли білими зубами, решта - чорне. Проліз! Виїхав на асфальт. Самостійно. На пузі, але проліз. Активно твердо й впевнено пролазив на 2-й передачі, піддавав газку в міру, сигналив "пішоходам", які лізли крізь багнюку і загрожували втратити інерцію, себто зупинитись або втратити прохідну швидкість і тоді вже не зрушити - вони розбігалися в гвалт на всі боки... і я проліз!
Тоді заїхав на яму, обстежили увесь спід - все в порядку.
Оце добре слово слід сказати про МЦВ.
Тепер про горбочок, що може дістати пузо через довгу базу авто. Може. Діставав двічі. Один раз саме таким чином чирканув правий поріг - переїжджав горбочок, а там камінчик збоку стирчав... Ну, поріг пофарбували дуже якісно - дякую цим людям, своє діло знають, доладу зробили. Другий раз переїжджав горбочок замерзлого снігу на недостатній швидкості - не вистачило інерції перескочити задніми колесами. Автомобіль сів на той горбочок отим бляшаним щитом, який захищає гальмівні трубопроводи під сподом, і вивісив праве переднє колесо. Приїхали. Ніч, мороз, нікого навкруги. Що робити? Це ж не колесо засіло, що розкладною лопатою з багажника можна відкопатися. Сів на пузо - там не підкопаєш. Тоді гадаю... сніг мерзлий, себто слизький... Пішов до задка, взявся руками за гак фаркопа і тягну машину руками назад. Тягнеться! Назад-вперед розгойдав - і висмикнув таки її назад. Тоді вже вона покотилася задки, задки... наздогнав, на ходу відчинив дверцята, застрибнув у середину і смикнув ручне гальмо. Тепер порядок - оминув той горбок і поїхав собі далі.
До-речі, коли продумуєш ситуацію з можливим застрибуванням в машину і гальмуванням - то здається, що це досить просто: смикнув дверцята, застрибнув і натиснув ногою на гальма. Насправді, коли машина реально котиться сама задом, а там або сугроб або кювет, і лишається яких два метри - виявляється не так це просто, бо НЕЗРУЧНО. Тому вийшло нервово і ручником, бо ногою міг не втрапити на педаль.
0