_AlexSander_ написав:у нас оригинал тоже есть
Вийшло в мене вчора продовження історіі з ТО-4. Розказую.
Після заміни ременів і масла (ТО-4) накатався 500 км. До вчорашнього дня все було добре. А вот вчора, по обіді, думаю, дай загляну під капот... Заглянув, а там маленькі плями масла поміж верхньою і нижньою кришками ГРМ. Вот дума, поміняв ремінця в прошлу пятницю, в Стрітення, св`ято ж було.
Поїхав до свого майстра. Подивилися, подумали, і послав він мене... нее, не туда, я до нього вже звідти приїхав, по нового сальника. Обїздив все місто, обзвонив всіх, але сальника нового знайшов, ще й потрібний розмір - 35х47х5.6 (в нас з завода стоїть 35х47х6) за 70 рубасів. (в офів 190)
Пригнався на СТО, було десь біля 17:00 - вечорідо, і бистренько Вітьок, так звуть майстра (добрий таки чоловічок), розібрав ту всю муть і визначили
bravo написав:Сальника колінвала знайшли зразу - 25грн
Галімим сальничок виявився. А може в ньому пружинка розстібнулася, хто його тепер знатиме ( після доставання сальника, він вже не є цілим)
Ремінь ГРМ разом з роликом покупався в маслі. Так, як нового нічого немає, було принято рішення все повитирати і ставити на місце. Це мене напрягло. Після масла і на місце? Але виходу не було. (я завжди кажу, що з кожної ситуації є не один, а як мінімум два вихода)
Ну вот, Вітьок передивляється ремінь, а я взявши ганчірку і розчинник, з тяжкими думками тру роліка ГРМ. І о чудо, ролік ГРМ вилітає з моїх рук, падає ребром на підлогу і кусок його відлітає в сторону. (ніби в мене його тось вибив) Був ролік, і вже немає роліка. Мене аж в дрож кинуло. Що ж за невезіння таке.( Все,що робиться, робиться до кращого )
Пів шостої вечора, де що шукати. Машина стала дибом, і коли поїде не відомо. Бистро всіх попередзвонював, ролік може беде зранку, але якого дня не відомо. Ціна починається від 550грн, виробник не відомий.
За 500 метрів від СТО, де розібрана моя машинка, знаходиться оф. Рено. В пів сьомої (вже темно) влітаю до них в офіс. Менеджер 5 хвилин, як пішов додому. Доганяю менеджера на братовій машині і повертаю його на робоче місце (Дякую тому чоловікові, що послухався мене). Через 10 хв. в моїх руках була коробка з роликом і ременем ГРМ. Продають тільки комплектами по 792грн. (За ті 10 хв, що чекав, встиг роздивитися і поидіти нової генерації Логан. Класна машинка, мені і брату сподобалася. )
Ролик і ремні, було прийняте рішення ставити нового ремня ГРМ (без масла), поставили за 40хв. Старий, який пройшов 500 км. і чуть мав контакт з маслом, поки що залишив на запас.
Все. На цей раз, ТО-4 закінчено.
По грошах: комплект ГРМ - 792, за роботу - 100 (Вітьок не хотів брати, але ж людина працювала), сальник - 70. І так, розтрати на ТО-4 наблизилися до 2 тис. грн. Але ж не 4 тис., як у офів.
Висновок, дешеві запчастини сумнівних виробників, не є добре. , або не так: "Жадний платить двічі..." - продовження Ви знаєте.
П.С. Вже накатав біля 100 км. все ОК.
Папанов казав: "Куй железо, пока горячё", чукчі говорять той же вислів так:
"Куй зелезн, пока горяць"
0