Игорь Петрович1 написав:Саша,а Вы обиделись за друзив
Боже збав...тим більше, що в цьому житті я дуже сильно знаю ціну такому розумінню, як ДРУГ! Він в мене є - в ЄДИНОМУ примірнику. Справжній друг.
Игорь Петрович1 написав:почему такая огромная разница стоимости нормочасов
Вартість нормо-часу - однакова й там, й там...тому мозок повинний наштовхувати на роздуми - чому ж на ІТН дешевше?! може вони щось не дороблюють? як, наприклад, нефарбований бампер в Інока, при цьому в рахунку було вказано його демонтаж/монтаж й пофарбування...
Игорь Петрович1 написав:мёрсюк последней модели
Мерсюк останньої моделі не буде коштувати в ремонті тих самих грошей. Повір мені, що ті пошкодження, за які в нас беруть 5000 грн на мерсюгані коштуватимуть 15000 американських....там тільки бампер голий стартує з 800 євро й вище
Далі... вибач, перехожу на "Ти"...гадаю, що пафос тут ні до чого...
Игорь Петрович1 написав:я уверен ,что если бы Вы оплачивали из своего кармана эти работы,то Вы бы трижды подумали ,чем переплачивать в 2 раза
Ну в цьому питанні ніколи не требя бути впевненим ні за кого, окрім самого себе! Карман в мене насправді не нащадок рокфеллерівського гаманця, та і я не хапаю зірок з неба....але...справа якраз в тому, що, мабуть я не такий єкономно-розумний, як все наше ( в тому числи і твоє) застійно-радянське покоління...мабуть я трохи встиг перестроїтися й тому гадаю, що нові технології нанесення грунтів, захисних шарів, фарб й лаків повинні робити люди, які пройшли навчання за профілем цих технологій! Мало того - люди, які роблять це довго й бездоганно! (а не як на ІТН).
Игорь Петрович1 написав:А впрочем,у багатых свои причуды
...гарно було би бути багатим...наразі - я безробітний)))
Игорь Петрович1 написав:В конце концов,ИТН-тоже официальный представитель от Рено.А работы с ними Вы не проводите никакой(счас Вы ответите,сам веди).
відповідь була вже раніше:
Crazy Poison написав:справа не в тому, хто кому любі друзі, а хто кому Рабінович...є безпристрастний аналіз ситуації, власно мною проведений маркетинг та вивчення ситуації в автосалонах та на СТО дилерів!!! Я витратив для цього певний свій час та бензин.
Насправді я відвідав майже всі автосалони, які продають Логан (окрім Братіславської та Відрадного, бо там торгують Кий Автівськими авто), з метою налагодити спілкування між дилерами та Клубом, для отримання підтримки від дилера, для отримання знижок на сервісі й тому подібне.
АИС. Подивилися як на якогось ідіота...далі менеджерів з продажу пройти не вдається - стіна нерозуміння...Логан не цікавий, як інструмент отримання прибутку - звідси таке відношення. Свого сервісу Логанів не мають.
Арма-Моторз (Вікінг-Моторз) Спочатку було спілкування з менеджером, навіть бажання менеджера налагодити співпрацю з Клубом. Салон навіть почав розповсюджувати Клубні візитівки....Далі цього розмова не пішла...Вона вмерла після запитання про Партнерство з Клубом у вигляді знижок на СТО й тому подібне. Сервіс Арма-Моторз не обладнаний малярною дільницею, сигналки ставлять криво, взагалі електрика хромає.
ІТН. На вході в автосалон на Артема стояли два наряжених як імператорські пінгвіни й такіж нахабно-високомірні менеджери...курили. Знов історія про непроходження далі менеджерів. Насправді кругом так, але... Вислухали вони мене з таким надмірно-пихатим виглядом, що адресу, за якою я зараз від них піду, я вже вивчив на пам'ять... Обіцяли поміркувати...міркують з листопада 2006 року. Сервіс ІТН - то є окрема історія. Живу то я поряд, ну , думаю, кльово, в 5 хвилинах їзди можна всьо робити. Приїхав на Сирецьку...перше враження: бруд, бруд, бруд...кругом...на підлозі, на робах та халатах персоналу...навіть після гаражного СТО Фіат-Клубу вразила чистота в гаражному СТО Фіатівців... Прийшов, так прийшов...пробив СОТ на предмет знижки для Клубу....Дають 10% !!!! ураааа....й тут одразу по печінці "Тільки при умові, що гарантуєте 100 машин в місяць!"...Прикольна умова...Мені що, самому ламати Логани в Києві?! ...це при тому, що після зміни керівництва на СТО ІТН, розбіглися всі специ...розбіглися на такі ж флажни СТО...а ІТН лишився з клоунами, які не вміють ничого толком робити, тільки можуть по 2-3 рази перефарбовувати Логани кольором Перл...
Кий Авто. Перше враження, при купівлі Логана в Кий Авто: Катя Орлова та Саша Музиченко - гіперпозитив!
Після перемов з сервісом Клуб отримав спочатку 3%, а потім 5% знижки на всі товари та послуги на сервісі! Була дана обіцянка подумати. Але, на відміну від інших думальщиків, Вольдемар з Кий Авто відзвонився мені через 6 днів й дав відповідь! Я якраз зустрічав Henry у Києві й він був свідком тієї доленосної розмови. Наразі тільки в Кий Авто йдуть нам назустріч і лояльно до нас відносяться, допомогають вирішувати проблеми. Тільки в Кий Авто! Саме тому ми співпрацюємо з ними - тому що вони виявлять бажання співпрацювати з Клубом, а не тому, що десь там у когось є "любі друзі"...
Як гадаєш, Ігор Петрович, попрацював я з дилерами чи ні?
Игорь Петрович1 написав:Но объективную информацию для сочуствующих (скрепя зубами) надо излагать.
Оце саме і є об'єктивна інформація! Далі нікуди...й те. що сервіс або на Кий Авто, або на Арма-моторзі - теж об'єктивно...але на Киях в нас ще й знижка для членів Клубу є...тому кожен обирає для себе...а хтось обирає експерименти над своїм гаманцем на ІТН! Тому що нерви, витрачені на сервісі ІТН дорогого коштують!
Игорь Петрович1 написав:я и не состою в клубе
це виправляється)))
Наразі можу відповісти на питання, чому тільки Кий Авто пішло нам назустріч. Тому, що загальний об'єм продажу Рено та Логанів у Кий Авто найбільший. Політика отримання прибутку з логана є такою, що не дозволяє іншим дилерам з їх рінем продажу Логанів, роздивлятися цей автомобіль, як інструмент отримання прибутку. Саме тому Логан ім не цікавий.
А от Кий Авто, продаючи левову частку Логанів, може виявляти інтерес.
Все, Ігоре, більше стільки писати не буду, довго, займає багато часу....буде цікаво поспілкуватися - прошу красно...з задоволенням вип'ю кави, розповім шо знаю...
DACIA Logan 1.4 MPI Laureate Torreadore Red, чёрное литьё c наклейкай нажёпе+в салоне клёво:) R.I.P. 29.12.2011
Hyundai Sonata YF 2.4 L A/T 178 h.p.
САША не водка, чтобы его ффсе любили © Помните! Ничто так не защищает Ваши зубы 24 часа в сутки, как уважительное отношение к окружающим!©
[img]http://ametric.ru/r3qu.gif[/img]
0