Вам, Батенька, пряма дорога на розборку. Зверніться до Міши (Tundra).
Якщо стає питання по кузовщині, то краще розборка, тайваньська з/ч не оцинкована, а оригінальні капот, крила, передня панель оцинковані. Скол фарби чи царапина до металу на цих деталях, не призведе до корозії.
Фарбувати всю морду однак треба. По оптиці також, краще б/у фара (приблизно) за 500 грн. чим в ту ж ціну DEPO. Оригінальна фара, як не крути, світить краще і виготовлена з якіснішого матеріалу. Запитайте у митців, які лінзи ставлять у наші фари, з яким матеріалом найважче працювати?
Крім того, рекомендую придбати баночку праймеру бітумного (наприклад Аквамаст, 3л. в Епіцентрі біля 300 грн.) і ним обробити несучі елементи кузова, до яких буде доступ після демонтажу крил, підсилювач бампера, лонжерони і місця зварки, крила зі зворотнього боку. Буде Вам антикорозійна обробка на багато років.
Стосовно радіатора та інших прихованих пошкоджень - тут на скільки фінансів вистачить.
2