У мене аморти тю-тю, а пружини майже мертві.
Оскільки машина багато трудиться, ставить і убивать каябу дорого, а монро на сезон, поставив пневмобалони в пружини.
Докупив 2,5 метри кисневого шлангу, з"єднав їх у одну магістраль і вивів пиптик до фаркопу. Тепер у мене все просто, навантажив машину, дивлюся низько, насоса причепив, накачав 0,8-1 атмосферу і поїхав.
Фанатики взагалі можуть поставить ресивер для збільшення загального об"єму, вивести табло манометра, під"єднати у систему компресор і клапан. Узагалі буде кайф. прямо з салону натисканням кнопавки все зробив і поїхав.
А ще краще пружини повикидать і поставить пневмоподушки, датчик рівня, приколгоспить інтерфейс керування, ресивер, компресор і буде як у Прадо...
1