я собі пару рокув тому придбав ладу - 2103 1980 рік, індивідуальна збірка, форсований двигун, форкамерний карбюратор, турбіна, спортивний міст, шкіряний салон...
ламалася вона з періодичність раз на тиждень. не сперечаюся ремонт улюбленого авто - прекрасний привід уникнути участі в недільному прибиранні квартири, а форсований двигун і решта прибамбасів славний спосіб поганяти понти, але більше плюсів немає...
навіть враховуючи що класика - найвдаліші вазівські авто дякуючи пенінфарінівському дизайну і фіатівським інженерам, враховуючи що 2103 - найлюксовіша із лад, що в ній є все чого немає в логанах - і всякі підсвітки бардачка багажника капота, і мякий пластик на консолі, і шкіряний салон, в Логані просто зручніше, просто не болить спина від дальньої дороги, просто тихіше в салоні, вища робоча швидкість, краща керованість, меньша витрата палива.
У мене був ще Ваз 2109. Різниця між ним і 2103 приблизно та сама що між 2103 і логаном. девятка взагалі триколісний велосипед... далі з вазами я не ризикнув експериментувати але підозрюю що калина ще гірша ніж 2109. Я трохи поїздив на ній на тест драйві - ніякого кайфу...
такщо порівнювати ВАЗи з автомобілями - недоречно. його треба порівнювати з дитячими конструкторами ЛЕГО. Це не транспортний засіб, це хоббі.
голая база в белом цвете
0