Re: ГБО на МСВ...
Саня,если я не ошибаюсь,в Логане с заводским ГБО,газовый редуктор вообще не связан с патрубками печки,он отдельно в систему охлаждения врезан.Так что наверное причина в другом.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → ГБО на МСВ...
Сторінки Назад 1 … 6 7 8 9 10 … 13 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Саня,если я не ошибаюсь,в Логане с заводским ГБО,газовый редуктор вообще не связан с патрубками печки,он отдельно в систему охлаждения врезан.Так что наверное причина в другом.
Для тих хто підганяв мене до негайного встановлення ГБО.
Сьогодні був у "кращих" майстрів по встановленню ГБО. Така собі звичайна хата з одним гаражем.
ЕБУ: Compact Італія.
Редуктор: Томастето.
Балон :52-54 літри
Форсунки: Томасето.
Ітого 5800. З ХАНА дорожче більш ніж на 1000грн.
Враховуючи те, що мені запропонували ставити якийсь незнайомий в кругах автолюбителів блок управління Compact і невідомі форсунки Томасето, ціна яких в комплекті на сайті в комплекті з рампою 25євро - мабуть майстри будуть послані далеко. Валтек і ОМВЛ і ті дорожчі. Звісно можуть поставити любий блок управління. СТАГ ставити не хочуть - декларований розхід може бути більший до 40% від бензинового. Напевно як і більшість ліплять те, що їм зручно і вигідно. Єдине, що я почув цікаве - сенсорний датчик з залишком газу краще не ставити, оскільки балон з низу і може "коротнути" від води. рекомендують просту кнопку перемикання Газ/Бензин. В когось були такі проблеми?
Ну не в обіду буде сказано є така категорія людей що сім разів відмірять і ні один не відріжуть! Гамлетовське питання напевно вічне? Я сьогодні проїхав 114км по трасі витратив 8 літрів газу - середній розхід палива 7 л/на 100км.8*7грн=56грн, а по бензину було би 8*13грн=104грн.104-56=48грн.-чиста економія! Завантаження - двоє дорослих+двоє дітей+трохи багажу ну і водій на додачу!))))В даній ситуації 50грн для мене це гроші, я їх зекономив - значить заробив! Дохід моментальний, вищий за банківський депозит, який з банку ще треба вирвати.Я економлю вже - а ти?
Ну не в обіду буде сказано є така категорія людей що сім разів відмірять і ні один не відріжуть!
В мене ще є час для встановлення ГБО до кінця березня, оскільки всі великі поїздки припадають тоді. Зараз тільки по місту в тиждень до 60 км.
Я економлю вже - а ти?
А я зараз намагаюся зекономити свій час і нерви в майбутньому.
nick35,
Ну тоді можна почитати спеціалізовані форуми по ГБО, опісля вже теоретично підкованим спілкуватись з реальними установщиками і знаходити золоту середину між якістю і ціною обладнання.балон я би радив ставити на 52л., а то в мене на 45 - трохи маловато, приходиться раз на 2-3 тижні заправлятись, хоча з розвитком густішої мережі газових заправок це некритично. форсунки в мене з дорожчих - високошвидкісні Матрікс, різниці між газом і бензиною практично невідчуваю. Тут була думка що на старий нефорсований двигун від логана достатньо самих дешевих невисокошвидкісних Вальтеків, я ж почитавши форуми вирішив їх неставити, бо якщо на "тупе" поставити "тупе" то буде ще "тупіше". в мене на газі машина так само до педалі газу як і на бензині, цим я завдячую саме форсункам, бо від них багато чого теж залежить, і на цьому я би неекономив. А форсунки Хана як на мене то вже трохи задорого, хоча...
почитати спеціалізовані форуми по ГБО
Зараз цим і займаюсь у вільний час.
радив ставити на 52л.
Хочу навіть 54...Щоб одна поїзда виходила на одній заправці.
почитавши форуми вирішив їх неставити
от і я на форумах по Валтеку назбирав багато негативу.
спілкуватись з реальними установщиками і знаходити золоту середину
Коли я спілкувався з майстром, він був здивований кількістю запитань...
Серинький, вот тоже сайт ГАЗ правда харьковский но мо шо себе нового узнаеш http://www.rod-nik.com.ua/forum/
Тут була думка що на старий нефорсований двигун від логана достатньо самих дешевих невисокошвидкісних Вальтеків, я ж почитавши форуми вирішив їх неставити, бо якщо на "тупе" поставити "тупе" то буде ще "тупіше". .
У меня с Вольтеками и вариатором,машина едет лучше чем на безнине!
Вольтек не ставят на некоторые машины,по причине того,что у них долгое время открытия и они не успевают отработать время впрыска,которое отрабатывают бензиновые форсунки и под которые,собственно и подстраиваются "газовые мозги",которые дают команду на открытие газовых форсунок , на Логане, время открытия большое,порядка 3,6 секунд на Х.Х(у Ланоса например.около 2.5 секунды) ,это время,более,чем достаточное,для пересчета коэффициента и нормальной работы газовых форсунок Вольтек!
Так же,Волтек не подойдет,если ты планируешь выкручивать двигатель на газу на оборах около 5-6тысяч!
Умене варіатора немає, і поки що непланую ставити, так само як і перепрошиватись під газ. Логан - автомобіль, а не літак!)))
nick35,
Я вариатор поставил не для того,что бы летать,а для того,что бы клапана сохранить и дать двигателю нормально работать,а не давить!
Почитай информацию в и-нете.
Єдине, що я почув цікаве - сенсорний датчик з залишком газу краще не ставити, оскільки балон з низу і може "коротнути" від води. рекомендують просту кнопку перемикання Газ/Бензин. В когось були такі проблеми?
Коротнути не може, а от не працювати - може. Мені поставили датчик рівня без жодного захисту від вологи. З часом роз'єм з нього вивалився і перестала працювати індикація залишку газу на кнопці. Так що ставити можна, тільки герметизувати.
Щодо редукторів Tomasetto, то часто проблеми з просадкою тиску.
Щодо Valtec - тормознуті (а нам швидких і не тре), зате дешеві (рампу взяв за 25€), не перебірливі в газі, ремонтабельні і регулябельні(пробігли 120ткм у невірному лежачому положенні).
Почав курити гбо-шні форуми, коли почались трабли з газом (форсами). Встановлений комплект ГБО влаштовує.
Вдалого вибору.
Встановив
Зеніт ПРО з ОБД
Форсуски Хана
Редуктор Томасето Аляска
Шланги Паркер
Фільтр як на масло Атікер
Мультиклапан класу А з катушкою (електро клапан)
ТОР Атікер 50 літрів (хотів 54 але не було).
Всім дякую за поради.
Серинький,
посчитайте сами. Экономия на 100км получается 20-40 гр
извеняюсь спросить!через сколько ремонт двигателя,после езды на газу?
Серинький
Поздравляю!
Встановив
Нарешті!
через сколько ремонт двигателя,после езды на газу?
Это вопрос с той же категории - через сколько ремонт двигателя после езды на бензине. Я так и не пойму, сколько тысяч может пройти Логан до капиталки. Самые большие оптимисты говорят про миллион, есть инфа про 500-700 тыс. А бывает что и 200 тыс уже тю-тю. Вот так же думаю будет и с газом. Если поставитиь цель угробить двигатель, это будет не трудно что на бензине что на газе
Встановив
Зеніт ПРО з ОБД
Форсуски Хана
Редуктор Томасето Аляска
Шланги Паркер
Фільтр як на масло Атікер
Мультиклапан класу А з катушкою (електро клапан)
ТОР Атікер 50 літрів (хотів 54 але не було).Всім дякую за поради.
Тепер прослідкуй аби ладно настроїли, а не абияк автокалібровкою. А для цього доведеться трохи поїздити до інсталяторів. Зверни увагу на тиск газу, а то Томасети люблять просаджувати. Ну і придумай на що пустити зекономлені грн.
Тепер прослідкуй аби ладно настроїли, а не абияк автокалібровкою.
Як саме контролювати?
rk03 написав:Тепер прослідкуй аби ладно настроїли, а не абияк автокалібровкою.
Як саме контролювати?
Самое основное,это что бы по максимому графики сходились,настройку надо будет делать два-три раза.А так,если все будет устраивать по расходу и по равномерности роботы(что было провалов не было) то ездий и не заморачивайся!
rk03 написав:Тепер прослідкуй аби ладно настроїли, а не абияк автокалібровкою.
Як саме контролювати?
За Зеніт конкретно, звичайно, не скажу. Тут ГБОшні форуми курити тре. Як мін повинні з ноутом покататись, настроїти в русі, а не тільки в статиці. А ще краще, якщо підключаться до бензомозку і по паливних корекціях. Ну, і як мін, мусиш з кілька разів до них зїздити. За раз не вдається.
Встановив
Зеніт ПРО з ОБД
Форсуски Хана
Редуктор Томасето Аляска
Шланги Паркер
Фільтр як на масло Атікер
Мультиклапан класу А з катушкою (електро клапан)
ТОР Атікер 50 літрів (хотів 54 але не було).Всім дякую за поради.
Яка загальна сума грн в такому комплекті і скільки на даний час вартує оформлення в МРЕО.
7000грн. при курсі 14.00 (Євро) зараз може і більше. Балон правда 52 літри.
Можна знайти дешевше, але я намагався не економити на шлангах і
В МРЕО не реєстрував. Орієнтовно 400грн. Поки думаю чи вписувати в техпаспорт.
Серинький, у мну не первая авта с ГБО , по опыту знаю - лучше регистрировать , потом если и снимеш то это не возбраняется - т.е. если есть запись в тех.паспорте а ГБО нету -нестрашно законом допускается , а вот наоборот плёхо на дороге остановят и будут мозг выносить и пока будеш доильщикам показывать бумаги и чего то доказывать уйдёт много времени - а оно очень дорого и не всегда есть.
az74, Ти реєстрував ГБО?
az74, Ти реєстрував ГБО?
Да, 439 грн., включая драконовскую комиссию. Ну и больше 2 часов времени.
(На предыдущем логане не регистрировал, боялся, прятал все это, но Бог миловал - не попался.)
Сторінки Назад 1 … 6 7 8 9 10 … 13 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → ГБО на МСВ...
Згенеровано за 0.163 секунд(и), виконано 94 запитів