1

Тема: 60 тисяч на МСВ

Доброго здоров'я. Схожу тему знаходив, дослідив, але не всі питання знайшли свою відповідь. Маю 60 тис. пробігу. Авто купив на 50 тис. ТО на сервісі проходили до 30 тис. включно, далі самостійно.
Мої 60 тис. теж буду самостійно. Виписав такий список. Прошу допомоги із визначенням, що міняти без сумнівів. Що просто переглянути в якому стані. І що взагалі не чіпати.
1. Ремінь ГРМ + Ролік. Є точка зору що міняти разом з роліком не варто, так як оригінальний ролік може відкататися довше (у знайомого вже 150 тис і ходить). Цей же знайомий, говорить що і ремінь би міняв на 90 тисяч, але на сервісі сказали що обов'язково, інакше гарантію знімуть.
2. Ремінь та ролики навісного обладнання. Ремінь міняв пару тисяч назад. Але без роліків (якщо це ремінь генератора). В мене без кондиціонера... На що звернути увагу?
3. Масло + фільтр. Тут зрозуміло. Весь час лили ELF SXR 5W40. Знаходить саме таке і лить?
4. Фільтр повітряний. Міняли на 50 тис. Міняти?
5. Бензиновий фільтр. В основному ганяю на газу. Міняти?
6. Свічки. Також є точка зору, що міняти на 60 тис. оригінальні, не варто. Що можете сказати? Якщо міняти, то на які? Може ірідієві?
7. Помпа. Є точка зору, що теж треба міняти. Але, той товариш що пройшов вже 150 тис. ще не міняв, і не збирається.

  0



2

Re: 60 тисяч на МСВ

Питання риторичні у Вас.
Є регламентні роботи. На це потрібно опиратися. В противному випадку граєте в рулетку.

Далі по порядку.
Гарантію втратите якщо не зробите регламентні роботи на офіційному сервісі.

При обриві ременя ГРМ гне клапана. Можна не міняти, але ревізію треба робить частіше. Якщо є тріщинки, пересох, сліди масла, міняти не зволікаючи. Краще поміняйте.
По ролику натяжному скажу так, я не міняв на 60 тис. бо той що взяв не підходив, прийшлося залишить рідний. Відходив ще 60 тис. Проблем не було...
Залишайте його ще на один строк якщо він не шумить, не люфтить і котиться рівно.

Ремінь і ролики додаткового обладнання не чіпайте доки ремінь не засвистить через недостатній натяг, а ролик не зашумить.

По маслу є пропозиція спробувати 5W30. Розхід знизиться на 0,5 л. Собі на літо заливаю 5W30 на зиму 5W40.

Фільтр повітряний треба міняти кожне ТО.

Бензиновий по регламенту міняється на 120 тис.

Свічки для початку викрутіть і огляньте. Перевірте зазор між електродами. Якщо з труби не смердить занадто і розхід не збільшився, ізоляція на центральному електроді ціла, немає на свічці нагару то не міняйте.

Помпа по регламенту на 120 тис. міняється. Але знову але. Треба на неї дивитись, чи немає люфту, шуму, підтікання і т. д. Переважна більшість робить заміну помпи разом з ременем ГРМ. Моя рідна помпа пройшла 120 і по її стану (коли зняв) скажу що пройшла б іще одне коло. Поміняна помпа, засопливила за 5 тис. до наступної заміни ременя...

  0
Спасибо сказали: tihan1

3

Re: 60 тисяч на МСВ

Sash_KO написав:

Питання риторичні у Вас.
Є регламентні роботи. На це потрібно опиратися. В противному випадку граєте в рулетку.

Далі по порядку.
Гарантію втратите якщо не зробите регламентні роботи на офіційному сервісі.

При обриві ременя ГРМ гне клапана. Можна не міняти, але ревізію треба робить частіше. Якщо є тріщинки, пересох, сліди масла, міняти не зволікаючи. Краще поміняйте.
По ролику натяжному скажу так, я не міняв на 60 тис. бо той що взяв не підходив, прийшлося залишить рідний. Відходив ще 60 тис. Проблем не було...
Залишайте його ще на один строк якщо він не шумить, не люфтить і котиться рівно.

Ремінь і ролики додаткового обладнання не чіпайте доки ремінь не засвистить через недостатній натяг, а ролик не зашумить.

По маслу є пропозиція спробувати 5W30. Розхід знизиться на 0,5 л. Собі на літо заливаю 5W30 на зиму 5W40.

Фільтр повітряний треба міняти кожне ТО.

Бензиновий по регламенту міняється на 120 тис.

Свічки для початку викрутіть і огляньте. Перевірте зазор між електродами. Якщо з труби не смердить занадто і розхід не збільшився, ізоляція на центральному електроді ціла, немає на свічці нагару то не міняйте.

Помпа по регламенту на 120 тис. міняється. Але знову але. Треба на неї дивитись, чи немає люфту, шуму, підтікання і т. д. Переважна більшість робить заміну помпи разом з ременем ГРМ. Моя рідна помпа пройшла 120 і по її стану (коли зняв) скажу що пройшла б іще одне коло. Поміняна помпа, засопливила за 5 тис. до наступної заміни ременя...

Дякую smile. Стосовно гарантії, вже написав, що останнє ТО сервісне пройшли на 30 т. Тепер все самостійно, так що гарантія і офіційний регламент не цікавить.
Ремінь - мінятиму однозначно. По ролику, багато хто говорить, що оригінал ходить краще ніж той що буде йти в наборі. Спробую цього разу не міняти і їхати до наступного.
Ремінь генератора поміняв без заміни роликів. Міняв, так як попередній був не цілий, його пошкодили механічно. Стосовно роликів, і що вони пластикові, прочитав тут, на форумі...
По маслу. А нічого що міняти так? Попередньо треба якось вимивати попереднє? Бо, якось, стрьомно якщо певною мірою змішається з залишками старого... І, ще по маслу, фірма виробник є значення?
По фільтрам - зрозумів. Так і зроблю.
По помпі, чомусь подумав що по регламенту міняється на 60 т. Звісно, як будемо міняти ремінь, оглянемо, але, тепер, вже спокійніше.
Ще раз Дякую за поради!

  0

4

Re: 60 тисяч на МСВ

Sash_KO написав:

По маслу є пропозиція спробувати 5W30. Розхід знизиться на 0,5 л. Собі на літо заливаю 5W30 на зиму 5W40.

Чому так? Логічніше зворотнє - взимку нижчий клас в"язкості, а влітку вищий, оскільки температура влітку однозначно вища.

  0
Спасибо сказали: tihan1

5 Відредаговано Александр007 (2014-06-16 14:47:39)

Re: 60 тисяч на МСВ

Георгич написав:

Чому так? Логічніше зворотнє - взимку нижчий клас в"язкості, а влітку вищий, оскільки температура влітку однозначно вища.

ELF Evolution 900 SXR 5W30   топливосберегающее 

Плотность при 15°C (ASTM D 1298)0,853 г/см3
Вязкость при 40°C (ASTM D 445) 57 мм2/с
Вязкость при 100°C (ASTM 445) 9,9 мм2/с
Температура застывания (ASTM D 97) -36°C    с нашими морозами и зимой подойдет.  imho2

ELF Evolution 900 SXR 5W40
Плотность при 15°C (ASTM D 1298) 0,854 г/см3
Вязкость при 40°C (ASTM D 445) 82,2 мм2/с
Вязкость при 100°C (ASTM 445) 13,6 мм2/с
Температура застывания (ASTM D 97) -39°C

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0
Спасибо сказали: tihan1

6

Re: 60 тисяч на МСВ

Товариші, поміняв масло, фільтра, тормозні колодки (передні), ремні, свічки,... А от ролик ГРМ - не міняв. Старий без люфтів, не мокрий, ... Зібрали все в купу, і на обертах 1900-2300 є шум. Схожий як в деяких автомобілях "жужжить" гідропідсилювач керма. Цей шум - ледве помітний, але вслухавшись, почути можна. Була думка що перетягнув ремінь генератора (натяжку треба давати, так як послаблений - пробуксовує). Ну то послабив ремінь генератора, "шум" залишився. Є підозра на ролик. Але звук тілько в діапазоні близько 2000 обертів.
Книга пише, ще через 1000 км, тре перевірити і підтягнути ремінь ГРМ. Значить розбирати таки буду. Катать 1000 на старому ролику, чи таки зараз поміняти? Просто нема впевненості, що шум від того ролика.
Крім того, збираюся на море, хочеться впевнено промчати пару тисяч км.
Друзі, є якісь думки?

  0

7

Re: 60 тисяч на МСВ

tihan написав:

Друзі, є якісь думки?

У мене родилося дві думки:
1. Добре, що я у свій час поміняв весь належний комплект (з помпою включно). На Вашому прикладі побачив, що не потрібно жаліти знятих запчастин, які "ніби нові".
2. Ймовірність потенційних великих проблем зменшиться, якщо таки поміняти ролик на новий (і відлік пробігу для всіх елементів до наступної заміни буде однаковим, а не буде "рвати кілометраж" (те потрібно міняти, це - ще ні...). Це ж не свічка, яку легко замінити, нічого страшного, коли вона не з комплекту, практично ніяких наслідків від її "раптової смерті".

MCV-amb, 1,6(ГБО) ==> ФИАТ 1,4 МАXI(ГБО) ==> LODGY PRIVILEGE 1,5D (+ Ларгус, 1,6. 8кл.(ГБО) + Богдан 2312(ГБО))
  1
Спасибо сказали: сяся, tihan2

8

Re: 60 тисяч на МСВ

Владимир+ написав:
tihan написав:

Друзі, є якісь думки?

У мене родилося дві думки:
1. Добре, що я у свій час поміняв весь належний комплект (з помпою включно). На Вашому прикладі побачив, що не потрібно жаліти знятих запчастин, які "ніби нові".
2. Ймовірність потенційних великих проблем зменшиться, якщо таки поміняти ролик на новий (і відлік пробігу для всіх елементів до наступної заміни буде однаковим, а не буде "рвати кілометраж" (те потрібно міняти, це - ще ні...). Це ж не свічка, яку легко замінити, нічого страшного, коли вона не з комплекту, практично ніяких наслідків від її "раптової смерті".

Ролик що прислали - менший. 55мм проти 74 мм. Хоча дивилися по він коду. Стосовно помпи - регламентована заміна, наскільки я зрозумів - 120 тисяч. Ця була суха, без люфтів, ... Кілометраж рвати не буде, т.я. через 1000 км, при підтяжці ремня, напевно, заміню ролик.
Ще по ролику, я купив такий: http://shop.logan.in.ua/product_49.html Чомусь він менший. Купувати інший?

  0

9

Re: 60 тисяч на МСВ

tihan написав:

Кілометраж рвати не буде, т.я. через 1000 км, при підтяжці ремня, напевно, заміню ролик.

Правильно.

tihan написав:

Ще по ролику, я купив такий:...

Не скажу. Не знаю.

MCV-amb, 1,6(ГБО) ==> ФИАТ 1,4 МАXI(ГБО) ==> LODGY PRIVILEGE 1,5D (+ Ларгус, 1,6. 8кл.(ГБО) + Богдан 2312(ГБО))
  0
Спасибо сказали: tihan1

10

Re: 60 тисяч на МСВ

еще тут по ролику - они НЕ взаимозаменяемы.

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0
Спасибо сказали: tihan1

11

Re: 60 тисяч на МСВ

_AlexSander_ написав:

еще тут по ролику - они НЕ взаимозаменяемы.

Спробую поміняти на більший. Якщо є можливість, ткніть носом в посилання, який треба купити! Дякую!

  0

12

Re: 60 тисяч на МСВ

винкод в личку мне бросьте.

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0
Спасибо сказали: tihan1