Re: Газовое оборудование для Логана
Я про те, що при справному, правильно підібраному, та на налагодженому ГБО, витрату воно дає однакову.
Це ІМХО.
Як поясниш те, що газ дає меншу "теплотворність"?
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Газовое оборудование для Логана
Сторінки Назад 1 … 42 43 44 45 46 … 110 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Я про те, що при справному, правильно підібраному, та на налагодженому ГБО, витрату воно дає однакову.
Це ІМХО.
Як поясниш те, що газ дає меншу "теплотворність"?
Ще розхід газу більший на 20%
Оце не зрозуміло
Мені при встановленні теж саме сказали
на налагодженому ГБО, витрату воно дає однакову.
А це вже радує... Вчора їдучи з Києва, витрата по БК була 5.4
по сенсорам кисню (2 лямди)
???
Георгич, физику кто отменил?
5.7 с арбузами и дынями, в общем полная загрузка, 3 тела, сумки
http://www.logan.in.ua/gallery/Sandero/100/
Як поясниш те, що газ дає меншу "теплотворність"?
Це не так, питома теплотворність газу (пропан-бутан) декілька вище бензину, але густина газу майже в двоє менша. Результативна теплотворність газу на одиницю об"єму нижча на (25+/-5%).
Але мова йшла не про те. Мова йшла про:
також Ланді Рензо не рекомендувах по багатьох причинах, дуже геморні кароч. Ще розхід газу більший на 20%
у порівнінні з Тамоною.
Так при чому тут теплотвіоність?
ЗІ. Чи ТС не порівнював Ланді з Тамоною, а писав про співвідношення Бензин/газ? - Якщо так, то пардон, я не так зрозумів.
Георгич написав:по сенсорам кисню (2 лямди)
???
Георгич, физику кто отменил?
что (с) царьов.
расскажи, к каким 2м лямбдам ты вешаешь гбо
расскажи, к каким 2м лямбдам ты вешаешь гбо
я повторюсь "что (с) царьов".
Газомозг с лямдами не рабоатет, он всего лишь множит бензовремя впрыска на заданный коэф., с учетом температурной коррекции, коррекции по давлению, коррекции по оборотам (3Д) и самое главное по МАП-сенсору.
Если все вышеперечисленное настроено, то ЭБУ не догадывается и нисколько не корректирует (долго- и кратковременные коррекции) при работе на газу. Он управляет впрыском в штатном режиме, как и на бензине, коректируя ее состав по лямде (лямдам), если они конечно есть. Касается замкнутого цикла. В открытом - по таблицам.
ЗЫ. Газомозг имеет возможность подключения к лямдам (фиолетовый и фиолетовый с полоской провода у СТАГа), но это подключение не используется в алгоритме работы СТАГа, это сделано только для настройки - визуализация работы лямд на встроенном осциллографе - для упрощения настройки в динамике.
Ну и еще для автоадаптации у ИСА2, но с последними я не сталкивался, без комментариев.
Олег, ну так давай не путать грешное с праведным и не мешать в кучу всё подряд.
итак уже моск перевернулся у некоторых. по поводу одинаковости расхода на бензине и газу в том числе.
Олег, ну так давай не путать грешное с праведным и не мешать в кучу всё подряд.
Саша, ну во-первых пусть _2d_ объяснит свою фразу Тамона/Ланди +20%, - как понял я
А во-вторых, люди приводят случаи, когда их автомобили жрут пропана одинаково, или меньше, чем бензина. В частности, об этом пишут в газовой ветке на опель-клубе.
Тут без комментариев, т.к. физика, окромя случаев когда бензиновая топливная была неисправной и безбожно переливала. Но у них не тот случай - 8 бензин, 7,6 газ. Это нонсенс, с прогнозом перегрева и износа клапанов и всего выпускного тракта.
А вот интересно то, что движки мицубиши славятся малым газовым расходом и работаю на нем лучше, чем на нашем бензине. ИМХО - причина в степени сжатия.
Результативна теплотворність газу на одиницю об"єму нижча на (25+/-5%)
Тобто все правильно витрата газу в межах +20% це норма. Враховуючи "акції" на АЗГС в 32 літровий балон сьогодні влазить 35 літрів то може бути і більше...
А вот интересно то, что движки мицубиши славятся малым газовым расходом и работаю на нем лучше, чем на нашем бензине. ИМХО - причина в степени сжатия.
Якщо не важко проясни як це може бути...
Серинький, не поясню, а тільки припущу. Міциківські двигуни досить капризні до нашого бензину. Ті, що у нас були на фірмі, на трасі завивали оборотами ХХ, глохли, та ін. Бензин А-95 Золотий Гепард. На відміну від них Шкоди пережовували любий кал, я навіть А-76 заправляв і нічого.
Я припускаю що у міциків вища ступінь стиску, та/або особливі фази газорозподілення, що приводить до більшого тиску, отже вимагає від палива вищого ОК. Ну а у газа ОК вище 100, що благодійно впливає на ці двигуни. Це моє ІМХО.
Стосовно нас - щоб отримати повну ефективність роботи наших двигунів на газу, треба ковирятись не з прошивками та варіаторами, а потрібно шліфувати ГБЦ, підвищивши ступінь стиску під октанове близьке до 100.
Я припускаю що у міциків вища ступінь стиску, та/або особливі фази газорозподілення, що приводить до більшого тиску, отже вимагає від палива вищого ОК. Ну а у газа ОК вище 100, що благодійно впливає на ці двигуни. Це моє ІМХО.
Тобто та моча не могла нормально штовхати....
Стосовно нас - щоб отримати повну ефективність роботи наших двигунів на газу, треба ковирятись не з прошивками та варіаторами, а потрібно шліфувати ГБЦ, підвищивши ступінь стиску під октанове близьке до 100
Ну це всже зовсім перебор...
Георгич написав:Стосовно нас - щоб отримати повну ефективність роботи наших двигунів на газу, треба ковирятись не з прошивками та варіаторами, а потрібно шліфувати ГБЦ, підвищивши ступінь стиску під октанове близьке до 100
Ну це всже зовсім перебор...
Ну, це кожен вирішяє для себе сам.
Що стосується перебору, то я вважаю перебором газо-дизель, коли дизельний двигун переводиться на природній газ (метан).
Є кілька методів такої переробки, один із них, це декомпресія дизеля до 12.
Наприклад http://cyberleninka.ru/article/n/tehnic … odnom-gaze
Тобто, якщо Логан зажати десь до 12-ти, то він в повну силу і ефективність розкриється на газу.
_AlexSander_ написав:Олег, ну так давай не путать грешное с праведным и не мешать в кучу всё подряд.
Саша, ну во-первых пусть _2d_ объяснит свою фразу Тамона/Ланди +20%, - как понял я
А во-вторых, люди приводят случаи, когда их автомобили жрут пропана одинаково, или меньше, чем бензина. В частности, об этом пишут в газовой ветке на опель-клубе.
Тут без комментариев, т.к. физика, окромя случаев когда бензиновая топливная была неисправной и безбожно переливала. Но у них не тот случай - 8 бензин, 7,6 газ. Это нонсенс, с прогнозом перегрева и износа клапанов и всего выпускного тракта.
А вот интересно то, что движки мицубиши славятся малым газовым расходом и работаю на нем лучше, чем на нашем бензине. ИМХО - причина в степени сжатия.
хлопці дійсно може трохи не коректно висказався,прсто спішив тоді,що газу як сказав майстер братиме на 20% більше ніж бензину)) такшо не сваріться,все гуд!)
газу як сказав майстер братиме на 20% більше ніж бензину))
Мені теж так було сказано... На 20-22% більше....
Тобто, якщо Логан зажати десь до 12-ти, то він в повну силу і ефективність розкриється на газу
Далеко ми вже зайшли. Яким чином його можна підняти до 12кг?
голову пилить.
Яким чином його можна підняти до 12кг?
_AlexSander_ правий. Для газа важлива саме ступінь стиснення. Не путати з компресією. Це два різних поняття і вони не одинакові. Тому тільки пиляти голову
Тому тільки пиляти голову
Ну чому? Не факт, прошліфована головка може не забазпечити номінальну продувку циліндрів. Особливо стосується клиноподібних камер згоряння Отже - ідея сумнівна, імхо.
Окрім "точити" голву є інші методи форсування двигуна.
На приклад - "витянути" шатуни, при умові забезпечення номінального газообміну циліндрів.
Окрім того - поставити купольні (вищі) поршні.
Використати "верховий" РВ та виграти компресію за рахунок фаз газорозподілення, щ в певному проміжку обертів дасть суттєвий виграш ефективності роботи двигуна.
Я до того, що не все так банально просто. "Тюнінгери" цю кухню пройшли і давно. Тому є сенс їх прислухатись, а не йти долиною власних помилок.
причем тут верховой вал.. он не меняет степень сжатия
_AlexSander_, меняется детонационная стойкость.
В абсолюте правит не степень сжатия. Есть неудачно сконструированные движки" цокотящие" при сжатии 8,5, а есть удачные, которые молотят тот же бензин при 10,5.
блин. ты всё в кучу намешал. сначала говоришь про компрессию, теперь про детонационную стойкость и, соответственно, степень сжатия.. вообще тема не про это.
Продолжается эпопея с настройкой моего ГБО.
Заехал к мастеру местному, посмотрел сказал все идеально.
Почему расход бенза по БК больше чем реально расход газа - не нашелся что ответить.
Сегодня сам полез и посмотрел и сделал скрины... Зеленая кривая ушла от синей...
Скрины в ворде, как их выложить для получения дельного совета..?
Сторінки Назад 1 … 42 43 44 45 46 … 110 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Газовое оборудование для Логана
Згенеровано за 0.240 секунд(и), виконано 74 запитів