Тема: Самостоятельная настройка ГБО
Предлагаю в этой теме обсуждать и успешно решать проблемы при самостоятельной настройке ГБО.
Зараз ВАЗ 2102 1979 р.в.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Самостоятельная настройка ГБО
Предлагаю в этой теме обсуждать и успешно решать проблемы при самостоятельной настройке ГБО.
Мое ГБО: Бак 53 л- Атикер, магистраль медь, редуктор Томасетто Аляска АТ-09, форсы Валтек 3Ом, дюзы- 2,0, мозг STAG Q-Box +.
Так значить... був в неділлю в цього майстра. Що зроблено: відкалібрував Валтеки на 0,4 (а був різнобій, в кожній різний), Дюзи вже були розсверлені на 2,0, поки що не став збільшувати, вкоротив трубки від форс до вп. тракту майже на 2 см при тому ж кріпленні, підняв тиск в редукторі майже до 1,2 (точніше 1,18), вибрав в налаштуваннях мої форсунки Валтек, автокалібровка, наїздили карти по бензу, і відкоригував коефіціент, тепер час по форсам бензу та газу практично однаковий. Але коригування по температурі і тиску не захотів робити, гад, сказав цього має бути достатньо.
На вихідних виложу фото-скрін. Бак ще не виїздив.
ПС. Бак перший вже виїздив, показало по місту 10,9 л. До регулювання в цього майстра було 9,0-9,6 л. Але можливо я їздив на бідній суміші...?
Тепер маю таку карту. Корекції по тиску газу не було...
Сьогодні спробував зробити настроїти корекції по тиску...
Ось що получилось
Корекцію темп газу поки що не трогав, боюсь... чи правильно я зробив корекцію по тиску газу... Я робив тільки в межах робочого тиску десь від 0,7-09 до 1,5 бар? Це правильно чи ні?
Хлопці, прошу допомоги в настройці мого власного ГБО... Питання, я правильно налаштував корекції по тиску редуктора чи ні.... ? І прошу глянути на налашутвання і кату яку зробив мій майстер...
Де ділися досвідчені ГБОшники...?
Тепер маю таку карту
Паганенька карта. Кривые не совпадают.
Де ділися досвідчені ГБОшники...?
Так, ніби, неділя.
"мед, горілку п'ють"
1. В тебе вибрано Valtec BFC. Це хід штока 0,7мм. А стоять просто Valtec.
2. Бугор на кривій газу після 12мс каже, що треба дюзи 2,1мм. У вкладці Ошибки мабуть висить Форсунки повністю відкриті.
3. Тиск підбереш так, щоб при ХХ бензи 3,3-3,5мс, газ став 5-5,3.
4. Компенсації по тиску і т-рі це майже пряма, спадаюча, або зростаюча. І обов'язково з проходом через 0% в точці, при якій була калібровка.
При роботі на газі ставиш тиск 1,10бар. Сверлиш дюзи 2,1мм. Скидаєш клему акума на 30хв. 5хв роботи на ХХ на бензі. Автокалібровка. Далі дивишся час газу 5-5,3мс. Якщо час більший - додаєш тиску до 1,15бар і знов автокалібровка. Бажано коеф на ХХ від 1,2 до 1,6, і тиск 1-1,2бар. Далі зразу кор-ії по тиску (вже писали як). Їдеш кататись і правити коефи. Наступного ранку - термокор-ії.
"мед, горілку п'ють"
це добре...
Руслан, питання.... Вчора поїхав до того майстра він глянув на тиск, був десь близько 1,25, він понизив до 1,09-1,10.... І знову ж таки на мої прохання регульнути тиск і по температурі відмова і куча непотрібно чосу.... даний майстер для мене закритий....
Питання:
1. При зміні тиску на редукторі потрібно чи не потрібно по новому настроювати газ (калібровка та інше... Бо він більше нічого не робив...)
2. Дюзи мені краще розсверлити чи спробувати купити готові на 2,1 мм?
3. Як я все зроблю по твоїй методі на який розхід газу я зможу вийти, при умові що місто в нас як село із 2 світофорами, і манера їзди у мене можна сказати пенсіонерська.
ПС Вибач за тупі питання... Але в інструкції багато чого не пишуть...
І ще одне питання....
В нього маленький ноутбук... Він підключається дивиться карту, і на його ноутбуці карта майже ідеальна, я робив скрін на нормальному компі із монітором 19", і в мене карта яку ви бачите, іде велике розходження...
Можливо що одна і та сама карта на ноуті виглядає ідеально, а на 19" виглядає не дуже... і якій тоді вірити і як її правильно інтрепретувати?
Руслан, питання.... Вчора поїхав до того майстра він глянув на тиск, був десь близько 1,25, він понизив до 1,09-1,10.... І знову ж таки на мої прохання регульнути тиск і по температурі відмова і куча непотрібно чосу.... даний майстер для мене закритий....
Питання:
1. При зміні тиску на редукторі потрібно чи не потрібно по новому настроювати газ (калібровка та інше... Бо він більше нічого не робив...)
2. Дюзи мені краще розсверлити чи спробувати купити готові на 2,1 мм?
3. Як я все зроблю по твоїй методі на який розхід газу я зможу вийти, при умові що місто в нас як село із 2 світофорами, і манера їзди у мене можна сказати пенсіонерська.
Новий редуктор після обкатки міняє тиск. Тому при т-рі калібровки підтяни редуктором до тиску калібровки. Пам'ятаємо, що холодний газ - вищий тиск і наоборіт. Тому й тре кор-ії по тиску
1. Тиск повинен бути як при калібровці. Крутим ред
2. Розсверли. Свої двічі запаював, і 4рази свердлив.
3. При непенсіонерській і з корками, при т-рі переходу бенз/газ влітку 33° - місто 10,4л, траса (100-120/год) 7,8л. Це MCV ГУР, без конд.
Не маєш права вилізти за ці межі
Стосовно карти: вона змінилась поки ти до ноута доїхав
Руслан, скажи буль ласка, в тебе бортовий комп на МСВ є? Питання, в тебе немає розходження в розходу газу і розхіду бензину по БК...
ТОбто, наприклад бензу реально по бк по місту бере 8 л, переключаєш на газ и бк показує вже 9,0 розхід.... Ти добився цього чи ні?
ПС. Виїздив останній бак, і в мене вийшло по БК-8,4 л/100 км, реальний розхід газу до першої відсічки - 8,37 л/100 км. Як я розумію мені все рівно потрібно регулювати... ПРавильно чи ні?
Руслан, скажи буль ласка, в тебе бортовий комп на МСВ є? Питання, в тебе немає розходження в розходу газу і розхіду бензину по БК...
ТОбто, наприклад бензу реально по бк по місту бере 8 л, переключаєш на газ и бк показує вже 9,0 розхід.... Ти добився цього чи ні?
ПС. Виїздив останній бак, і в мене вийшло по БК-8,4 л/100 км, реальний розхід газу до першої відсічки - 8,37 л/100 км. Як я розумію мені все рівно потрібно регулювати... ПРавильно чи ні?
Я без БК. БК бере час бензофорси і множить на частоту КВала. Якщо газу замало, лямбда бачить і дає плюсову корекцію, тобто збільшує час БФорси, а отже збільшується розхід по БК. Перевір це стоячи на ХХ і рухаючи криву коефів в точці ХХ. При ідеальній настройці газу, БК не повинен мінятись.
Розхід ніби нормальний, та невідомо в яких режимах їзда.
Доброго всим. До сих пір нічого не зробив. За роботою все ніколи...
Але виявилося кілька неприємних моментів.
1. ПРи морозах близько - 5 - - 7*С, при першому переключенні - писк - і показує як немає газу... тут же нажимаю кнопку і виключаю повністю, індикатор не мигає авто на бензі, і зразу ж вмикаю знову кнопку, і зразу ж переключає на газ і робе.
2. Як холодно, при першому переході на газ на швидкості, (в рухові) я відчуваю гальмівний поштовх при переході на газ... Коли було тепло, такого поштовху не було.
Що може бути? Це може бути повязано з тим що в мене не настроєні корекції по тиску і температурі?
а температура переключения у тебя какая?
не настроєні корекції по тиску і температурі?
По умолчанию, коррекции уже должны стоять. Главное, что бы они были включены. Посмотри, что показывают датчики температуры газа и редуктора.
Может тип датчика не правильно выбран...
Извиняюсь за . Прочитал про коррекцию и вот... . Сегодня был у оффов. Меняли газопровод на пластиковый + форсунки. Проблема следующая: после всех работ подключили КЛИП и он выдал нарушение в коррекции впрыска. Был задан параметр 128. Не зависимо на бензе или газе - повышение показывает 155 на газе и 170 на бензе. Т.е. обедненная смесь. В чем причина? В итоге машину оставили ночевать у них. Хочется выслушать мнения клубных спецов. Заранее спасибо.
а температура переключения у тебя какая?
40 градусов.
По умолчанию, коррекции уже должны стоять.
Как видно по скрин фото, были просто горизонтальные прямые...
Главное, что бы они были включены.
Как проверить они включены или нет.... Вроде отдельной кнопки в меню типа сохранить или вкл-выкл нету...
Извиняюсь за . Прочитал про коррекцию и вот... . Сегодня был у оффов. Меняли газопровод на пластиковый + форсунки. Проблема следующая: после всех работ подключили КЛИП и он выдал нарушение в коррекции впрыска. Был задан параметр 128. Не зависимо на бензе или газе - повышение показывает 155 на газе и 170 на бензе. Т.е. обедненная смесь. В чем причина? В итоге машину оставили ночевать у них. Хочется выслушать мнения клубных спецов. Заранее спасибо.
да нету никакого офф... Пишите кто хотите. Тема спец.создана для самостоятельной настройки ГБО и всего попутного....
Был задан параметр 128. Не зависимо на бензе или газе - повышение показывает 155 на газе и 170 на бензе. Т.е. обедненная смесь. В чем причина?
128 - це середина діапазону регулювання корекцій (0...256), тобто 0% корекції. Вище 128ми - корекція в плюсі. Якщо на бензі 170, корекція 170-128=42, що в процентах біля +30%, а це дуже багато. Не скажу при якій величині кор-ії має вкл ChEn, але думаю що вже недалеко. На газі 155-128=27. Тобто на газі суміш БАГАТША за бензин. Обнулити кор-ії, покатати трохи на бензі, оцінити кор-ії на бензі і на газі добитись ідентичних.
Доброго всим. До сих пір нічого не зробив. За роботою все ніколи...
Але виявилося кілька неприємних моментів.
1. ПРи морозах близько - 5 - - 7*С, при першому переключенні - писк - і показує як немає газу... тут же нажимаю кнопку і виключаю повністю, індикатор не мигає авто на бензі, і зразу ж вмикаю знову кнопку, і зразу ж переключає на газ і робе.
2. Як холодно, при першому переході на газ на швидкості, (в рухові) я відчуваю гальмівний поштовх при переході на газ... Коли було тепло, такого поштовху не було.Що може бути? Це може бути повязано з тим що в мене не настроєні корекції по тиску і температурі?
Кидай роботу і строй корекції. Вони включені, але не настроєні під твою систему, тому і є провал. При 40°редуктора переходить на газ, далі мабуть бачить низьку т-ру газу і вертає на бенз. Шукай де є перехід на бенз по т-рі. І справді, як каже Migen, перевір тип термодатчиків. Після ночі підключись, заведи і глянь на т-ри газу, ред-ра і внутрішню. Мають бути однакові. Якщо ні - підбери тип, щоб співпадала з внутрішньою блока.
Не скажу при якій величині кор-ії має вкл ChEn, але думаю що вже недалеко.
Здається +-50%...
Обнулити кор-ії, покатати трохи на бензі, оцінити кор-ії на бензі і на газі добитись ідентичних.
"гражданин судья, он не может сесть.."
как он подрубится к заводскому гбо? правильно, никак.
"гражданин судья, он не может сесть.."
как он подрубится к заводскому гбо? правильно, никак.
Сань, ну я теорію виклав. А йому і смислу нема самому підрубатись. Гарантійщикам привіт і цей текст в поміч. А потім проконтролювати ELMкою.
А слабо настроить установленную на заводе Landirenzo? А то на 1800 оборотах "дергает" машину? У нас все установщики/настройщики боятся ее как огня.
они не боятся. у них софта нет.
у них софта нет.
Даже так? Тади медицина безсила.
rk03, ну че безсила? Можно сделать пересадку мозгов
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Самостоятельная настройка ГБО
Згенеровано за 0.189 секунд(и), виконано 89 запитів