1

Тема: Поясніть з режимами зарядки автоакума

Сорі за трохи офтоп, але все-таки спитаю.

Присобачив до UPS-а (безперебійника) автоаккум 70 ампергодин  звичайний, обслуговуємий (готуюсь до відключень ел. енергії). UPS запрацював, але з зарядкою як мені здається проблеми - "булькає" (виділяється водень, трохи відкрутив корки). Втикнув реостат, амперметр, зменшив зарядний ток до 100 mA  - всеодно "кипить". Зменшив до 70 - вже ні, але UPS не запускається.

Питання просте - виділення бульбашок це нормально? І чи не розірве аккум, якщо корки закрутити? (калюжа кислоти мені вдома зовсім не потрібна) І взагалі, чому він кипить? Токи-ж сміхотворні, і головне - акум вже не заряжається такими токами, тільки тримається в робочому стані.

Dacia Logan 1.6, 2006, Ambiance, 2-й власник, ГБО Stag >150 т.к.
  0



2

Re: Поясніть з режимами зарядки автоакума

Harddriver,  Мне объяснили что на автомобильных аккумах работают только серверные  бесперебойники .  Дома выход только в преобразователях 12/220

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0

3

Re: Поясніть з режимами зарядки автоакума

Harddriver,  Мне объяснили что на автомобильных аккумах работают только серверные  бесперебойники .  Дома выход только в преобразователях 12/220

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0

4

Re: Поясніть з режимами зарядки автоакума

Harddriver,  Мне объяснили что на автомобильных аккумах работают только серверные  бесперебойники .  Дома выход только в преобразователях 12/220

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0

5

Re: Поясніть з режимами зарядки автоакума

Тема особо актуальна для тех, кто использует твердотопливные котлы.
Так вот, отработана хорошо зарекомендовавшая себя схема - сеть, зарядное - АКБ 100...130А*ч - инвертор.
Эта схема тянен котельный цирк. насос сутки. Зарядка АКБ отсекается по достижению напряжения.
Схемы с ИБП менее надежны.

  0

6

Re: Поясніть з режимами зарядки автоакума

Don Kortes - працює звичайний APC 500, причому на відміну від китайського гуано навіть нема високої напруги на клемах аккума.

Георгич - чесно пробував придбати такий агрегат, але китайщина це все, і важко знайти інвертор, який ще й заряжає (шукав).

Жаль, відповіді на питання так і нема(

Dacia Logan 1.6, 2006, Ambiance, 2-й власник, ГБО Stag >150 т.к.
  0

7

Re: Поясніть з режимами зарядки автоакума

Harddriver, Если я правильно понимаю то ИБП не рассчитаны на длительную работу в режиме инвертора.  А чем не устраивает обычный недорогой инвертор? Понятно что китайский. Я английского или французского никогда не видел и, думаю, не увижу. 99,99% компьютерной техники и электроники у нас  уже китайские.  Давно уже никто из знакомых и я не заморачиваемся по этому поводу.  Сделать связку  инвертор и недорогое ЗУ и будет все ОК

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0

8

Re: Поясніть з режимами зарядки автоакума

Don Kortes написав:

Мне объяснили что на автомобильных аккумах работают только серверные  бесперебойники

да ну. вся серверная у нас собрана на АПСах (теперь Шнайдер Электрик). Туда рядами становятся 12В 4,5АН либо 12В 7АН. Никогда автомобильных не было.

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI-продано, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103, Sig Sauer MCX Spear-LT 9" 300blackout
  0

9

Re: Поясніть з режимами зарядки автоакума

ИБП не рассчитаны на длительную работу в режиме инвертора

Ставиться вентилятор від комп"ютерного БЖ що дутиме на ключові транзистори - і все працює днями. Погугліть, таке робили і не раз.

Я английского или французского никогда не видел

Бренд - це важливо. Це гарантія, що над схемотехнікою трудились інженери, а не "кмітливі  самоуки" з підпільних фабрик.


Сделать связку  инвертор и недорогое ЗУ и будет все ОК

Ага, і вручну переключати це все, і закипить, чи згорить, якщо забудеш. Ні, дякую.

Dacia Logan 1.6, 2006, Ambiance, 2-й власник, ГБО Stag >150 т.к.
  0