Re: Газовое оборудование для Логана
P.S. Кстати, цена на оборудование в гривне существенно снизилась.
хоть щось приємне відбувається. А можна приклад?
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Газовое оборудование для Логана
Сторінки Назад 1 … 56 57 58 59 60 … 110 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
P.S. Кстати, цена на оборудование в гривне существенно снизилась.
хоть щось приємне відбувається. А можна приклад?
Что бы не рекламировать кинул в личку ссылку
По инету вижу, что у моих установщиков цена в евро ощутимо выросла. От 350 до 430
Дякую, дійсно ціна зменшилась за комплект гбо
az74, Спрос, однако, превышает предложение.
По инету вижу, что у моих установщиков цена в евро ощутимо выросла. От 350 до 430
а вони зараз майже всі піднімають ціни, бо в них черги на 1,5 місяці. Попит провокує на збільшення цін.
Ну пусть поднимают, у них сейчас страда, "день год корит".
Не спешите ставить. Ажиотаж спадет и цены вместе с ним. Тем более, что газ уже подорожал.
А то как с продуктами - сметали полки, а сейчас цены пошли вниз...
Паникеры...
Не спешите ставить.
Это конечно, так. Но те, кто вынужден постоянно ездить, соответственно, не хочет переплачивать за бенз. Да и нервная система становится спокойнее, т.к. не так явно слышен звон монет в выхлопной.
т.к. не так явно слышен звон монет в выхлопной.
Да и нервная система становится спокойнее, т.к. не так явно слышен звон монет в выхлопной.
это особенно было актуально, когда газ стоил 7-8 грн., а бенз больше 20-ти.
Сейчас уже нервная система успокоилась и выровнялась.
Ну и у кого у.е. - то пофиг когда ставить, а на гривны сейчас уже намного выгоднее, чем еще неделю назад... Тенденция...
А мы ставили ГБО при стоимости газа - 3.60
б
А мы ставили ГБО при стоимости газа - 3.60
Не мы, а вы. Юра, я помню лет пять назад, еще на глобалке в Бердянске ты уже был газированый
Было дело и цены снижали...(В.Высоцкий)
где то тема была типа - газ или бензин что лучше ? не могу найти , чё то заглохла темка ...
LawGun написав:Особливо "уходять" зазори випускних клапанів після першого десятка тисяч пробігу на пропані. Потім - все менше і менше ("уходять")
Как думаете - что происходит МЕХАНИЧЕСКИ с двигателем что уходят зазоры? Это ведь не шутка раз в каком то узле металл деформируется. Это от перегрева и насколько это необратимо? Не смог найти в какой теме это обсуждалось, но какие свечи и какие зазоры нужны для пропана?
Я вже на газу майже сім років. Коли був у темі, писав багато і тут, і на російському форумі.
Якщо полистаєте теми про ГБО тут і на forum.logan.ru ,то знайдете багато цікавого, написаного мною.
Не все є беззаперечним, але я висловлював своє бачення.
Отже, клапан - це грибок, шляпкою обернений всередину циліндра, а по ніжці цього грибка б"є одним кінцем коромисло.
Клапан-грибок своєю "споровою" стороною доторкується до так званого сідла клапанної кришки. Коромисло віддаляє шляпку грибка від сідла, і дає можливість відповідно запустити суміш для горіння чи випустити відпрацьований газ. А пружина знову повертає клапан на місце, так що він "споровою стороною" притискається до сідла.
Коли виготовляють двигун, то клапани притирають до клапанних сідел, так щоб утворилося так зване кільце контакту, тобто, щоб не було щілинок. Це кільце може бути дуже тонким, головне, щоб у ньому не було розривів. Бо через розриви буде "сквозити" і не буде компресії.
Метал сідел (головки блока циліндрів) може бути загартований таким чином, щоб витримувати більш високі температури (для газу), або звичайний, щоб витримувати нормальну роботу на бензині.
У всіх наших чисто безинових двигунах - звичайний метал.
Коли ми переобладнуємо авто на експлуатацію на газу, відбуваються наступні процеси
Пропан горить повільніше, чим безин.
Горюча суміш повинна вся згоріти в циліндрі, поки закриті всі клапани. Коли у двигуна малі обороти, проміжок часу між моментом закриття всіх клапанів і відкриттям випускного, більший, ніж на великих оборотах.
Проста арифметика показує, що 4500 об/хв проміжок часу, поки закриті всі клапани циліндра, в три рази коротший, чим при 1500 об/хв.
Оскільки бензиново-повітряна суміш горить швидше, вона при 4500 об/хв встигає згоріти за цей проміжок часу, а пропаново-повітряна суміш, що горить повільніше (така хімічна властивість пропану і бутану), згоріти не встигає.
Випускний клапан відкривається, а воно ще продовжує горіти. Звичайний метал ГБЦ в місці сідла нагрівається до червоного, а потім клапан споровою частиною під дією пружини ударяє сідло і мов би клепає. Клапан вклепується в сідло, зазор між коромислом і хвостиком клапана-грибка зменшується.
Випускний клапан починає відкриватися раніше, не відкривається повністю, гарячі відпрацьовані гази не встигають вийти, клапан може взагалі закриватися не повністю (бо хвостиком уперся в коромисло), а це вже капець - прогорає клапанне сідло ГБЦ (головки блока циліндрів).
Коли ж ми їздимо на пропані помірковано, - не крутимо двигун до отсєчки, - то хоча випускні клапани, клепаючи сідла, і просідають в своїх сідлах, але не сильно. Просто товщає згадане вище кільце контакту.
Ми підрегульовуємо зазор і їздимо далі. Кільце контакту стало ширшим, а отже за той же пробіг і в тому ж ритмі, зазори "уходитимуть" менше.
Основна ідея їздити на пропані - економія. Тому, якщо хто любить розкручувати двигун на пропані до 4000 і вище, скоро попадає на капремонт двигуна. Саме тому, що пропан горить повільніше, і це якби ви їздили на бензині на 5000 обертів і вище.
Тепловий режим (теплове навантаження) для випускних клапанів на пропані на 3000 обертів, приблизно еквівалентний 4000 обертам на бензині.
Якщо їздити на обертах до 3200 на пропані і своєчасно регулювати зазори, то можна їздити довго і щасливо.
Якщо хочеться викручувати до 5000 обертів, тоді перемикайтесь на бензин, інакше пропан просто не встигає згоряти в циліндрі і горить уже у випускній системі. розмякшуючи при цьому сідла клапанів.
Навіть якщо при цьому регулярно регулювати зазори, можна дійти до того, що вже не буде куди регулювати - вичерпається запас, конструктивно передбачений для регулювання.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2015-03-07 19:44:15[/merge_posts_bbcode]
Не спешите ставить. Ажиотаж спадет и цены вместе с ним. Тем более, что газ уже подорожал.
А то как с продуктами - сметали полки, а сейчас цены пошли вниз...
Паникеры...
Так ніхто і не поспішає - черги до кінця квітня.
Якраз до того часу паніка спаде.
Але на газ в любому випадку варто переходити.
Я перейшов ще коли газ був по 2.70, і розраховував, що ГБО окупиться по тих цінах десь за 40 тис. км пробігу. А вже проїхав, як казав вище, майже 300 тис.км на газу. Бували часи, коли економія складала 5-7 грн на 100 км
А зараз тим більше потрібно переходити.
Навіть коли газ коштуватиме 10 грн, а бензин - 20 ( який я оптиміст!), розход 8 літрів газу або 7 - бензину дає економію 140- 80 = 60 гривень.
Газ по ціні ніколи не зрівняється з бензином.
Бо, по-перше, цього немає ні в Європі, куди ми робимо вигляд, що йдемо (з економічних резонів), ні в Росії, де могли б ціни намалювати на будь-що будь які.
А по-друге, газ потрібно зберігати в спеціальній тарі, а отже, щоб було куди залити свіжий газ, потрібно продати старий.
А заправок зараз стільки, що від однієї заправки можна камінцем докинути до іншої.
Тобто - конкуренція, тобто - ринкова ціна (після того як усядеться паніка)
ї
А если топливо догорает на еще не закрытых клапанах, то датчик кислорода это видит?
Тобто - конкуренція, тобто - ринкова ціна (після того як усядеться паніка)
ну насчёт рыночной цены и конкуренции это в тему - Анекдоты .
А если топливо догорает на еще не закрытых клапанах, то датчик кислорода это видит?
Датчик, наскільки я розумію, десь далеко вздовж по вихлопній трубі. Ясно, що поки туди дійде, все догорить. Воно згорить ще в самому початку випускного колектора. Я так думаю.
Але радості від того мало. Сідла поступово просідатимуть. Десь є відеоролик якогось ремонтника двигунів, де він показує, що глибина сідел випускних клапанів збільшилась на добрих пару міліметрів. Таку яму клапани вибили.
А якщо клапани в ямі, то значно погіршується вентиляція циліндрів при випуску.
Уявіть собі чисто конічне заглиблення, яке відкривається, і тоді,коли конус клапана піднімається, то газам є, куди виходити,
а коли заглиблення має спочатку циліндричну форму за діаметром клапана, а далі - конічну форму, тоді ситуація набагато гірша. Конус клапана піднявся вздовж циліндра, і якщо висота циліндра, наприклад, дорівнюватиме ходу клапана, то газам взагалі не буде куди виходити. Звісно, на практиці ця циліндрична виробка по висоті матиме різні значення від 0 і вище, поки двигун не попаде в капремонт.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2015-03-08 08:47:35[/merge_posts_bbcode]
LawGun написав:Тобто - конкуренція, тобто - ринкова ціна (після того як усядеться паніка)
ну насчёт рыночной цены и конкуренции это в тему - Анекдоты .
Головний посил моєї думки: незалежно від того, ціна на газ утворюється ринковими чи неринковими методами, газ завжди буде відсотків на 30-40 дешевший від бензину.
І тоді коли в нас ринковим ціноутворенням і не пахло, газ був дешевший, і тоді коли, дасть бог, станемо Європою, газ також буде дешевший.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2015-03-08 09:14:10[/merge_posts_bbcode]
Я хочу на пальцях ще одну цікаву штуку пояснити.
Уявіть собі, що при згорянні суміші в циліндрі вона згоріла, коли поршень встиг пройти лише половину шляху робочого такту до того моменту, як почне відкриватися випускний клапан.
Тоді, як знають всі, хто ходив у школу, температура відпрацьованої суміші почне понижуватися саме завдяки зростанню об"єму, в якому вона знаходиться. (Від різкого розширення вуглекислого газу, що йде із вогнегасника патрубок взагалі обмерзає)
Отже, на момент відкриття клапана, завдяки законам термодинаміки, відпрацьована суміш буде вже не такою гарячою.
А тепер уявіть собі, що суміш горить повільніше (як у випадку з використанням пропану), щойно вона догоріла, а тут уже потрібно відкриватися випускному клапану.
Сідла розжарюються цим вихлопом, у десятки тисяч градусів.
Я розглянув крайні випадки, щоб була зрозуміла суть: Чим повільніше горить робоча суміш в циліндрі, тим гарячішими будуть відпрацьовані гази, що виходять через випускну систему.
Датчик, наскільки я розумію, десь далеко вздовж по вихлопній трубі. Ясно, що поки туди дійде, все догорить. Воно згорить ще в самому початку випускного колектора. Я так думаю.
Але радості від того мало. Сідла поступово просідатимуть. Десь є відеоролик якогось ремонтника двигунів, де він показує, що глибина сідел випускних клапанів збільшилась на добрих пару міліметрів. Таку яму клапани вибили.
А якщо клапани в ямі, то значно погіршується вентиляція циліндрів при випуску.Уявіть собі чисто конічне заглиблення, яке відкривається, і тоді,коли конус клапана піднімається, то газам є, куди виходити,
а коли заглиблення має спочатку циліндричну форму за діаметром клапана, а далі - конічну форму, тоді ситуація набагато гірша. Конус клапана піднявся вздовж циліндра, і якщо висота циліндра, наприклад, дорівнюватиме ходу клапана, то газам взагалі не буде куди виходити. Звісно, на практиці ця циліндрична виробка по висоті матиме різні значення від 0 і вище, поки двигун не попаде в капремонт.
Перший датчик на логані стоїть майже зразу після блоку циліндрів, максимум десь 30 см від клапанів. І якщо там щось не згоріло повністю, то корректується сумішь, так щоб догорало - клапана не горять.
А якщо вибиваеться "яма" на конусі, то тим самим клапан починає відкріватися пізніше,, тому що існує циліндрична частина, тим самим настає деяка точка балансу між швидкістю згоряяння и моментом відкріття клапана. Ну мені так здається
п.с. Наварядчи там "десятки тисяч градусів"
Don Kortes написав:LawGun написав:Особливо "уходять" зазори випускних клапанів після першого десятка тисяч пробігу на пропані. Потім - все менше і менше ("уходять")
Как думаете - что происходит МЕХАНИЧЕСКИ с двигателем что уходят зазоры? Это ведь не шутка раз в каком то узле металл деформируется. Это от перегрева и насколько это необратимо? Не смог найти в какой теме это обсуждалось, но какие свечи и какие зазоры нужны для пропана?
Я вже на газу майже сім років. Коли був у темі, писав багато і тут, і на російському форумі.
Якщо полистаєте теми про ГБО тут і на forum.logan.ru ,то знайдете багато цікавого, написаного мною.
Не все є беззаперечним, але я висловлював своє бачення.Отже, клапан - це грибок, шляпкою обернений всередину циліндра, а по ніжці цього грибка б"є одним кінцем коромисло.
Клапан-грибок своєю "споровою" стороною доторкується до так званого сідла клапанної кришки. Коромисло віддаляє шляпку грибка від сідла, і дає можливість відповідно запустити суміш для горіння чи випустити відпрацьований газ. А пружина знову повертає клапан на місце, так що він "споровою стороною" притискається до сідла.Коли виготовляють двигун, то клапани притирають до клапанних сідел, так щоб утворилося так зване кільце контакту, тобто, щоб не було щілинок. Це кільце може бути дуже тонким, головне, щоб у ньому не було розривів. Бо через розриви буде "сквозити" і не буде компресії.
Метал сідел (головки блока циліндрів) може бути загартований таким чином, щоб витримувати більш високі температури (для газу), або звичайний, щоб витримувати нормальну роботу на бензині.
У всіх наших чисто безинових двигунах - звичайний метал.
Коли ми переобладнуємо авто на експлуатацію на газу, відбуваються наступні процеси
Пропан горить повільніше, чим безин.
Горюча суміш повинна вся згоріти в циліндрі, поки закриті всі клапани. Коли у двигуна малі обороти, проміжок часу між моментом закриття всіх клапанів і відкриттям випускного, більший, ніж на великих оборотах.
Проста арифметика показує, що 4500 об/хв проміжок часу, поки закриті всі клапани циліндра, в три рази коротший, чим при 1500 об/хв.Оскільки бензиново-повітряна суміш горить швидше, вона при 4500 об/хв встигає згоріти за цей проміжок часу, а пропаново-повітряна суміш, що горить повільніше (така хімічна властивість пропану і бутану), згоріти не встигає.
Випускний клапан відкривається, а воно ще продовжує горіти. Звичайний метал ГБЦ в місці сідла нагрівається до червоного, а потім клапан споровою частиною під дією пружини ударяє сідло і мов би клепає. Клапан вклепується в сідло, зазор між коромислом і хвостиком клапана-грибка зменшується.
Випускний клапан починає відкриватися раніше, не відкривається повністю, гарячі відпрацьовані гази не встигають вийти, клапан може взагалі закриватися не повністю (бо хвостиком уперся в коромисло), а це вже капець - прогорає клапанне сідло ГБЦ (головки блока циліндрів).
Коли ж ми їздимо на пропані помірковано, - не крутимо двигун до отсєчки, - то хоча випускні клапани, клепаючи сідла, і просідають в своїх сідлах, але не сильно. Просто товщає згадане вище кільце контакту.
Ми підрегульовуємо зазор і їздимо далі. Кільце контакту стало ширшим, а отже за той же пробіг і в тому ж ритмі, зазори "уходитимуть" менше.
Основна ідея їздити на пропані - економія. Тому, якщо хто любить розкручувати двигун на пропані до 4000 і вище, скоро попадає на капремонт двигуна. Саме тому, що пропан горить повільніше, і це якби ви їздили на бензині на 5000 обертів і вище.
Тепловий режим (теплове навантаження) для випускних клапанів на пропані на 3000 обертів, приблизно еквівалентний 4000 обертам на бензині.
Якщо їздити на обертах до 3200 на пропані і своєчасно регулювати зазори, то можна їздити довго і щасливо.
Якщо хочеться викручувати до 5000 обертів, тоді перемикайтесь на бензин, інакше пропан просто не встигає згоряти в циліндрі і горить уже у випускній системі. розмякшуючи при цьому сідла клапанів.Навіть якщо при цьому регулярно регулювати зазори, можна дійти до того, що вже не буде куди регулювати - вичерпається запас, конструктивно передбачений для регулювання.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2015-03-07 19:44:15[/merge_posts_bbcode]mekena написав:Не спешите ставить. Ажиотаж спадет и цены вместе с ним. Тем более, что газ уже подорожал.
А то как с продуктами - сметали полки, а сейчас цены пошли вниз...
Паникеры...Так ніхто і не поспішає - черги до кінця квітня.
Якраз до того часу паніка спаде.
Але на газ в любому випадку варто переходити.
Я перейшов ще коли газ був по 2.70, і розраховував, що ГБО окупиться по тих цінах десь за 40 тис. км пробігу. А вже проїхав, як казав вище, майже 300 тис.км на газу. Бували часи, коли економія складала 5-7 грн на 100 км
А зараз тим більше потрібно переходити.Навіть коли газ коштуватиме 10 грн, а бензин - 20 ( який я оптиміст!), розход 8 літрів газу або 7 - бензину дає економію 140- 80 = 60 гривень.
Газ по ціні ніколи не зрівняється з бензином.
Бо, по-перше, цього немає ні в Європі, куди ми робимо вигляд, що йдемо (з економічних резонів), ні в Росії, де могли б ціни намалювати на будь-що будь які.А по-друге, газ потрібно зберігати в спеціальній тарі, а отже, щоб було куди залити свіжий газ, потрібно продати старий.
А заправок зараз стільки, що від однієї заправки можна камінцем докинути до іншої.
Тобто - конкуренція, тобто - ринкова ціна (після того як усядеться паніка)ї
цена упадет, когда курс упадет. а в у.е. установка стоит, так же как 5 лет назад))))
Але на газ в любому випадку варто переходити.
Однозначно. Чем выше разница между стоимостью бензина и газа, тем выгоднее.
LawGun, все вірно написав, а головне доступно.
Щоб суміш встигала згорати дозуємо точно і вприскуємо швидко, а це вже обмежується форсами.
а в у.е. установка стоит, так же как 5 лет назад))))
У 2008р за комплект нижче середнього видав 1000$. Аналогічний нині 390 ойро.
Щоб суміш встигала згорати дозуємо точно і вприскуємо швидко, а це вже обмежується форсами.
Значит ли это, что если применять более продвинутые форсы, типа Ханы или Барракуды перегрев седел клапанов не происходит?
У 2008р за комплект нижче середнього видав 1000$. Аналогічний нині 390 ойро.
Это точно, я в 2007 году ставил бюджетное ГБО за 5400 грн.= $1000.
А сейчас более менее продвинутое можно поставить за 500 евро.
Значит ли это, что если применять более продвинутые форсы, типа Ханы или Барракуды перегрев седел клапанов не происходит?
К, сожалению, не значит...
Сторінки Назад 1 … 56 57 58 59 60 … 110 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Газовое оборудование для Логана
Згенеровано за 0.163 секунд(и), виконано 74 запитів