Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)
Polubin, скину завтра. Суть - на оборотах выше хх на 3-Д идет плавная просадка коэф., и так до 4000 об. На 4500 у мну отсечка н абензус, т.к. Валтеки Тип-30. С Ханой народ на верхах не отсекается.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)
Polubin, скину завтра. Суть - на оборотах выше хх на 3-Д идет плавная просадка коэф., и так до 4000 об. На 4500 у мну отсечка н абензус, т.к. Валтеки Тип-30. С Ханой народ на верхах не отсекается.
Polubin, скину завтра. Суть - на оборотах выше хх на 3-Д идет плавная просадка коэф., и так до 4000 об. На 4500 у мну отсечка н абензус, т.к. Валтеки Тип-30. С Ханой народ на верхах не отсекается.
У меня Хана , но я поставил отсечку на 4000, мой обычный диапазон 2500 - 3200.
С Ханой народ на верхах не отсекается.
По какой причине?
Георгич написав:С Ханой народ на верхах не отсекается.
По какой причине?
Хана, по причине менее инерционной конструкции осуществляет более точное дозирование газа на малых временах впрыска. Кроме более высоких оборотов ХАНА экономит до полулитра газа на сотню (лично я последнее не проверял). Но у Ханы есть и минусы, хорошо всем известные.
Мну катается на Валтеках. Пробег пока 20 тыс. и пока без вопросов.
Но у Ханы есть и минусы, хорошо всем известные.
Посвятите. Хана краще дозує на малих а от на високих там просто відкривається і біжить тому мені незрозуміло чому не ставлять перехід на бензин. Стосовно економі не знаю, але суб'єктивно їде краще ніж на бензині.
Георгич написав:Но у Ханы есть и минусы, хорошо всем известные.
Посвятите. Хана краще дозує на малих а от на високих там просто відкривається і біжить тому мені незрозуміло чому не ставлять перехід на бензин. Стосовно економі не знаю, але суб'єктивно їде краще ніж на бензині.
Стосовно великих обертів! - Ні в якому разі? При часі впорскування більше 20 мс газомозк (СТАГ) видає відповідну помилку. Тобто на великих обертах теж відбувається дозування, і Хана його робить точніше, чим штокові Валтехи та їх клони.
Ладно, при нагоді покатаюсь з ноутом і гояну фактичний час вприску на верхах.
І іще, перекриття (явище, коли газофорси ввімкнені постійно, чи на час більший ніж потрібно) приводить до значної перевитрати газу. При цьому вигляд на графіку - зелена лінія стрімко здіймається до гори.
Да, мінуси ХАНИ:
1. Ціна.
2. Нерозбірна конструкція. що унеможливлює їх обслуговування.
3. Чутливість до засмічення, особливо від маслянистої фракції, що потребує більш якісної фільтрації парової фази, краще фільтром з відстійником.
Може хто підкаже де в ддт2000 можна скинути автоадаптації? Варіант з клемою не проходить, довгострокові корекції памятає.
Може хто підкаже де в ддт2000 можна скинути автоадаптації? Варіант з клемою не проходить, довгострокові корекції памятає.
Клема більше 30хв повинна обнуляти. Або, йдеш по стрілці
і саме верхнє випадаюче вікно. В ньому щось на зразок tous les apprentissages і нижче кніпочку Застосувати.
Не розбереш - завтра підключусь і скрінну.
Вже в понеділок попробую. На вихідні маю поіздки на дальняк. Не хочеться щось вчудити
Та й останнім часом ддт2000 бачить чогось тільки абс та блок салону. Але підозрюю що мотор перехвачує гбо по обд. Треба буде тимчасово відключити провода.
Доброго времени суток. Прошу помощи. Логан 1.4 с заводским ГБО. Заменил ремкомплект редуктора, потому как давал 1.8 давление, уменьшить уже не мог. После этого проверил коррекции на бензине: долговременная -50, кратковременная +99,2. Я так понимаю смесь бедная. Можно как-то в дом. условиях восстановить заводские настройки?
Доброго времени суток. Прошу помощи. Логан 1.4 с заводским ГБО. Заменил ремкомплект редуктора, потому как давал 1.8 давление, уменьшить уже не мог. После этого проверил коррекции на бензине: долговременная -50, кратковременная +99,2. Я так понимаю смесь бедная. Можно как-то в дом. условиях восстановить заводские настройки?
богатая по ходу ГБО накрутило или форсунки льют
karakuda78 написав:Доброго времени суток. Прошу помощи. Логан 1.4 с заводским ГБО. Заменил ремкомплект редуктора, потому как давал 1.8 давление, уменьшить уже не мог. После этого проверил коррекции на бензине: долговременная -50, кратковременная +99,2. Я так понимаю смесь бедная. Можно как-то в дом. условиях восстановить заводские настройки?
богатая по ходу ГБО накрутило или форсунки льют
Бідна. На Логані дурка з цим. Плюсова коротка - бідна, плюсова довга - багата. Сам намахався з цим досить. Після траси довга +24%, добавляю газку, стає +28%. У нас все навиворіт.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 6th Apr 2015 09:47:22[/merge_posts_bbcode]
karakuda78, як вичислив тиск редуктора? Прогою підключився?
rk03, тобто виходить що по трассі налаштована карта багатить. строємо по місту а при трасі виходить багата. Як з цим борешся? РПМ чи просто на декілька кліків опускаєш карту?
rpm точніше
rk03,
Тобто коротка в нас звичайна, а довга інверсна? І як на рахунок тих що в ддт, там така ж ситуація?
rpm точніше
Що в такому випадку треба підстроїти?
karakuda78, як вичислив тиск редуктора? Прогою підключився?
Да подключился с товарищем программой. Но никто не сказал, можно ли сбросить коррекции. И еще хотел спросить можно ли при помощи ELM отрегулировать газ, чтобы он не заганял бензиновый ЭБУ в минуса?
Мужики, на сколько я понимаю коррекцию можно мерить ЕЛМкой и ДДТ-- а к общему знаменателю их как свести? Ну или хотя бы скажите какие показания норма для ЕЛМ, а какие для ДДТ. И что это за rpm такое, у меня ребёнок иногда форум смотрит -- если спросит, а я не знаю --обьясните плиз, а то авторитет отца страдает
lomaka написав:karakuda78 написав:Доброго времени суток. Прошу помощи. Логан 1.4 с заводским ГБО. Заменил ремкомплект редуктора, потому как давал 1.8 давление, уменьшить уже не мог. После этого проверил коррекции на бензине: долговременная -50, кратковременная +99,2. Я так понимаю смесь бедная. Можно как-то в дом. условиях восстановить заводские настройки?
богатая по ходу ГБО накрутило или форсунки льют
Бідна. На Логані дурка з цим. Плюсова коротка - бідна, плюсова довга - багата. Сам намахався з цим досить. Після траси довга +24%, добавляю газку, стає +28%. У нас все навиворіт.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 6th Apr 2015 09:47:22[/merge_posts_bbcode]karakuda78, як вичислив тиск редуктора? Прогою підключився?
у меня после езды на газу долгострочная была+54 увеличил все значение газовой таблицы ланди рензо на 20 единиц долгострочная стала +5 (путаница однако)
rk03,
Тобто коротка в нас звичайна, а довга інверсна? І як на рахунок тих що в ддт, там така ж ситуація?rk03 написав:rpm точніше
Що в такому випадку треба підстроїти?
В ДДТ їх взагалі 3 : STFT, LTFT і, як я розумію, третя це напрямок зміни LTFT.
Газкартою ми задаємо загальну роботу ГБО (вприск від розрідження у впуску), в RPM (залежність вприску від обертів) коректуємо суміш за певних обертів. От той діапазон,що відповідає руху по трасі, і коригуємо. В моєму випадку 2800-3800 об. і вприск 6-8мс забіднив на 4-6%.
Да подключился с товарищем программой. Но никто не сказал, можно ли сбросить коррекции. И еще хотел спросить можно ли при помощи ELM отрегулировать газ, чтобы он не заганял бензиновый ЭБУ в минуса?
Корекції скинеш ДДТою або клємою, якщо 1фаза. Ну раз з прогою Ланді подружив, то можна і підстроїти, попередньо зберігши настройки. Суть настройки по сканеру в тому, щоб на газу корекції відповідали бензовим.
... раз з прогою Ланді подружив, то можна і підстроїти, попередньо зберігши настройки...
Дело в том что в программе Ланди Рензо (Рено) я ничего изменить не могу, единственно что посмотреть пару параметров( коррекции и давление после редуктора). А по поводу машины, у меня фаза 2, сбросить долговременные коррекции не могу. Уже проехал на бензине около 60км., они уперлись долговр.-50, кратковрем. +99,2. А к официалам упорно ехать не хочу.
Дело в том что в программе Ланди Рензо (Рено) я ничего изменить не могу, единственно что посмотреть пару параметров( коррекции и давление после редуктора). А по поводу машины, у меня фаза 2, сбросить долговременные коррекции не могу. Уже проехал на бензине около 60км., они уперлись долговр.-50, кратковрем. +99,2. А к официалам упорно ехать не хочу.
http://www.logan.in.ua/forum/post518801.html#p518801
пост 245. Попробуй цей варіант.
За 60км бензи корекції мали б змінитись. Можливо і не через газ трабли.
karakuda78 написав:Дело в том что в программе Ланди Рензо (Рено) я ничего изменить не могу, единственно что посмотреть пару параметров( коррекции и давление после редуктора). А по поводу машины, у меня фаза 2, сбросить долговременные коррекции не могу. Уже проехал на бензине около 60км., они уперлись долговр.-50, кратковрем. +99,2. А к официалам упорно ехать не хочу.
http://www.logan.in.ua/forum/post518801.html#p518801
пост 245. Попробуй цей варіант.
За 60км бензи корекції мали б змінитись. Можливо і не через газ трабли.
Спасибо. Попробую. Отпишусь.
basic LTFT for Siemens Sirius ECU = 30%
ГБО Landi Renzo
Propane differential pressure 0.95 bar = absolute pressure propane 1,2-1,4 at idling speed
Set correction table so that Tinj-gasoline on gasoline = Tinj-gasoline on propane in each sector
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)
Згенеровано за 0.185 секунд(и), виконано 92 запитів