знд, то я з повагою до логановодів написав "реновці" ))). А по паливному взагалі абзац... Втім крім місця його утсановки мені не подобається і його конструкція. Те, що він розбірний і замінюєтьс лише вкладиш, то це наче для споживача добре. Але ж, всі ми знаємо, що дизель любить чистоту. Особливо наш Делфі. При ремонті цієї паливної системи у приміщенні не допускається пил, повітря повинно бути майже стерильним. Не допускається повторне використання упаковок - поліетиленових пакетиків. Тоб то тут все як у хірургії.
І що ми бачимо з нашим паливним фільтром - змінний елемент не упаковано ніяк!!! він їде від виробника, через пів світу у звичайній паперовій коробці. Зате гвинтики та резинові кільця запаяли у полієтиленовий пакетик, хоча ці гвинтики все життя будуть в грязюці ппд крилом.... Невже так важко було запакувати і вкладиш???
На це офи мені відповіли - якщо їздиш на якісній солярі (ОКККО, ВОГ), то паливний фільтр не варто замінювати частіше 20 тис км. Грязі в цьому паливі не так багато, за цей пробіг картридж не забівається. І насправді, після пробігу 20 тис км я розібрав паливний фільтр і вкладиш у ньому був візуально чистий.
0