Re: Видео с видеорегистраторов
остановка прямёхонько на выезде с развязки
Маршруточников раком нужно ставить (извините за мат). В районе метро"Академгородок" в два ряда останавливаются
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Курилка → Видео с видеорегистраторов
Сторінки Назад 1 … 123 124 125 126 127 … 251 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
остановка прямёхонько на выезде с развязки
Маршруточников раком нужно ставить (извините за мат). В районе метро"Академгородок" в два ряда останавливаются
с 0.30
Александр007, Учора взагалі день дибільнуватий був. Чи то на голови водіям давить міцно...Ввечері Набережна стоїть, м. Московський стоїть, м. Південний стоїть, по Бажана складнувато і все через аварії...пля одна за одною...
Да похоже ездить некоторые разучились.
В Киеве произошло двойное ДТП с участием полицейских
http://apostrophe.com.ua/news/society/a … foto/40088
а вот и видео:
Но как?
Особенно вопрос к попавшим в ДТП полицаям - кто был за рулем М или Ж?
Особенно вопрос к попавшим в ДТП полицаям
Какая разница? Машина стояла.
Там еще и полицейские в машине сидели http://ura-inform.com/ru/neformat/2015/ … zopasnosti
Какая разница? Машина стояла.
Я не обвиняю, не намекаю даже.
Просто на 400 машин полицейских в Киеве статистика ДТП просто удивляет.
Возможно, что они работают лучше, а возможно причина в другом, что наличие прав не гарантирует наличие опыта.
Просто на 400 машин полицейских в Киеве статистика ДТП просто удивляет.
Раньше ГАИ стояло в засадах в основном. Только на аварии ездили. И их аварии никто не озвучивал Хотя и стоячих их тоже лупили
Хотя и стоячих их тоже лупили
еще как
..а вот и "о скоростях". Снято в тот же день. (01.11.2015)
но за пару километров до: (см. пост: http://www.logan.in.ua/forum/post543629.html#p543629)
Зранку от мало не побачив "лобовуху"...
Менты сами же и виноваты! А согласно ПДД по идее их обязаны пропустить т.к. с мигалками....
Менты сами же и виноваты! А согласно ПДД по идее их обязаны пропустить т.к. с мигалками....
Категорично на стороні міліціянтів, так як:
3. Рух транспортних засобів із спеціальними сигналами
3.1. Водії оперативних транспортних засобів, виконуючи невідкладне службове завдання, можуть відступати від вимог розділів 8 (крім сигналів регулювальника), 10-18, 26, 27 та пункту 28.1 цих Правил за умови увімкнення проблискового маячка синього або червоного кольору і спеціального звукового сигналу та забезпечення безпеки дорожнього руху.
3.2.У разі наближення транспортного засобу з увімкненим синім проблисковим маячком та (або) спеціальним звуковим сигналом водії інших транспортних засобів, які можуть створювати йому перешкоду для руху, зобов’язані дати йому дорогу і забезпечити безперешкодний проїзд зазначеного транспортного засобу (і супроводжуваних ним транспортних засобів).
3.4.Забороняється здійснювати обгін і випередження транспортних засобів з увімкненими проблисковими маячками синього і червоного або лише червоного кольору та зеленого або синього і зеленого кольору і супроводжуваних ними транспортних засобів (колони), а також рухатися по суміжних смугах із швидкістю колони або займати місце в колоні.
3.5.Наближаючись до нерухомого транспортного засобу з увімкненим проблисковим маячком синього кольору та спеціальним звуковим сигналом (або без увімкненого спеціального звукового сигналу), що стоїть на узбіччі (біля проїзної частини) або на проїзній частині, водій повинен знизити швидкість до 40 км/год та в разі подання регулювальником відповідного сигналу зупинитися. Продовжувати рух можна лише з дозволу регулювальника.
Що ми бачимо на відео. Поліціянти ймовірно рухалися з ввімкненими маячками червоного і синього кольорів. Відповідно до вимог пункту 3.4. ПДР всі три смуги руху мають зупинитися, рух забороняється. Потім зупинилися щоб переконатися у безпечності розвороту і поїхали.
Відповідно до вимог пункту 3.2. водії мали дати дорогу і забезпечити проїзд. Що ми бачимо? Всім насрати.
Ну і пункт 3.5. вимагає знизити швидкість руху. Маршрутка перла ніяк не 40. Приймаючи до уваги те, що водії маршрутних ТЗ, для забезпечення цілісності вантажу, мають зразково дотримуватися ПДР. Тому, на мою думку, позбавлення посвідчення як раз те що треба...
Да, но для этого они должны включать сигналы при необходимости, а не ездить с ними постоянно! Много где подымался вопрос в самом начале этого нововведения о том, что из-за этого будет масса спорных ситуаций
Категорично на стороні міліціянтів
А теперь рассказываю как было (категорично на стороне маршутки и других учасников дорожного движения). Полицаи мирно попивали кофеек на правой стороне проезжей части. Потом мягко тронулись в правом ряду и Вдруг резко Всралось повернуть в сторну Петровки с правого ряда. Включена ли была сирена мы не знаем, маячки то такое все уже привыкли и не реагируют. Сиреной по моим наблюдениям они пользуются крайне редко, разве если только доганяют кого то. Если им так срочно надо было налево перли бы себе в левом ряду, на светофоре притормозили бы только свой левый ряд и все. Встречка пропустила их бы 100 процентов , обзор перекрестка там хороший. А так резать своих 4 ряда , а потом еще и встречных 4......отчаянные парни. А формально да, Сашко прав с точки зрения закона.
Пы.Сы. Претензий к работе полиции не имею, исходя из всех случаев в которых приходилось пересекаться.
По видео видно, что патрульный авто ехал с КРАСНЫМИ и синими мигалками, приостановился, дав возможность среагировать водителям, трафик приостановился, по крайней мере так видно на видео, и патрульный авто начал поворачивать, а маршрутка почемуто ехала, или водителям маршруток ПДД, как всегда, не писаны?
Кстати если внимательно посмотреть на видео, можно увидеть, что в момент ДТП двигался только ряд за маршруткой, три остальных были пусты, можно предположить, что они как раз и пропускали патрульный авто.
Sash_KO,
Категорично на стороні міліціянтів, так як:
3. Рух транспортних засобів із спеціальними сигналами
3.1. Водії оперативних транспортних засобів, виконуючи невідкладне службове завдання, можуть відступати від вимог розділів 8 (крім сигналів регулювальника), 10-18, 26, 27 та пункту 28.1 цих Правил за умови увімкнення проблискового маячка синього або червоного кольору і спеціального звукового сигналу та забезпечення безпеки дорожнього руху.
Цікаве відео. Але я як раз на боці маршрутчика.
1. Водії оперативних транспортних засобів.... можуть відступати від вимог... за умови... забезпечення безпеки дорожнього руху.
Маневр був далеким від безпечного! 4 смуги руху. Навіть якщо маршрутка збавила швидкість, це все одно був би небезпечний маневр.
2. Наближаючись до нерухомого транспортного засобу з увімкненим проблисковим маячком синього кольору та спеціальним звуковим сигналом (або без увімкненого спеціального звукового сигналу), що стоїть на узбіччі (біля проїзної частини) або на проїзній частині, водій повинен знизити швидкість до 40 км/год та в разі подання регулювальником відповідного сигналу зупинитися.
Правильно звісно. Але поліцаї там стояли не для того, щоб когось зупиняти. Поясню, що я хочу сказати.
От їду я на машині по пр.Московському. Дивлюсь - поліціянти з вогниками. Про що я думаю і що маю зробити:
- тре зменшити швидкість до 40. ОК, виконую.
- чого вогники блимають? Та хай блимають, вони завжди так їздять.
- можуть мене зупинити. ОК, я готовий до плавної зупинки!
- увімкнули поворотник, мать будуть рушати по своїх справах.
-ЙОУ!!! Куди вони поперли!!!??? А трястя його. Згідно зі знаками поворот наліво там заборонений. Але їм можна, вони ж мигалками.
Що міг очікувати водій в даній ситуації? Тільки те, що його можуть зупинити, а не маневрувати перед ним. Зауважу, прямо перед маршруткою з людьми! Тобто водій автобуса не міг знати, який маневр зробить поліція.
Поліцаї не достатньо оцінили ситуацію і пішли на невивірений меневр тим самим не забезпечили безпечність руху.
Але водій маршрутки також помилився. А вірніше двічі.
1. Маневр поліцаїв можна було передбачити. Достатньо лише глянути на увімкнений сигнал повороту.
2. Чомусь він уходив від зіткнення вліво, а вірніше йшов на випередження до зіткнення. Якби відхилився вправо, або взагалі керма не крутив зіткнення не було б.
А як же червоний сигнал маячка, чи по нових ПДД про червоний нічого не зазначено?
Знайшов:
Рух транспортних засобів із спеціальними сигналами
3.2. У разі наближення транспортного засобу з увімкненим синім проблисковим маячком та (або) спеціальним звуковим сигналом водії інших транспортних засобів, які можуть створювати йому перешкоду для руху, зобов'язані дати йому дорогу і забезпечити безперешкодний проїзд зазначеного транспортного засобу (і супроводжуваних ним транспортних засобів).На транспортних засобах, які рухаються в супроводжуваній колоні, повинне бути ввімкнено ближнє світло фар.
Якщо на такому транспортному засобі увімкнено проблискові маячки синього і червоного або лише червоного кольору, водії інших транспортних засобів зобов'язані зупинитися біля правого краю проїзної частини (на правому узбіччі). На дорозі з розділювальною смугою цю вимогу зобов'язані виконати водії транспортних засобів, що рухаються в попутному напрямку.
3.4. Забороняється здійснювати обгін і випередження транспортних засобів з увімкненими проблисковими маячками синього і червоного або лише червоного кольору та зеленого або синього і зеленого кольору і супроводжуваних ними транспортних засобів (колони), а також рухатися по суміжних смугах із швидкістю колони або займати місце в колоні.
Сторінки Назад 1 … 123 124 125 126 127 … 251 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Курилка → Видео с видеорегистраторов
Згенеровано за 0.247 секунд(и), виконано 64 запитів