Я кажуть-мав час і натхнення.Та й погода шептала.
Начитавшись форумів про масла і зіпсовані кулачки на розподіл.валах не став чекати ще 10т км на газу і полїз до клапанів.
Все розумію,але що мухи на моторі шукали?!
Клапанна кришка вид знизу.Оті бурі сліди від старих масел досить не погано змиваються Elfом. І масло яке позалишалось в заглибинах головки вже теж має бурий колір.
Перемацав всі кулачки ніяких дефектів не виявив,були пережаті клапани на першому циліндрі,але не критично.
Хонда дає на впуск 0,21-0,25 на випуск 0,25-0,29. Поставив 0,25 і 0,29 відповідно. На газу вони все одно"потягнуться".
На холодну став трохи шумніше працювать мотор,але форсунки ГБО стрекочуть сильніше.
Давно руки чесалися привести в порядок задні гальмівні диски.
Обробив перетворювачем корозії,погрунтував і пофорбував на чорне.
На закусь лишив саме цікаве.
Згоріла лампа в кнопці аварійки. Вона вмонтована в бороду магнітоли. І коли,вночі,світять всі кнопки на кліматизації,знизу і на балалайці,зверху іі просто не видно.Потрібно швидко натиснути...Короч без підсвітки фігня повна.
Щоб добратися до магнітоли потрібно розібрати всю консоль.
Накурившись хондовських форумів почав розбирати
Пластик на пістонах просто ШИКАРНЮЧИЙ,жоден не зламався ні при розбиранні ні при монтажу.
У Мегана-2 при подібних роботах ламалися не просто пістони,а деталі салону до яких вони кріпляться. І потім довго і нудно сидиш-паяєш через металеву сітку.І так до наступного розбирання.
Лампа підсвітки попільнички робоча ще в рідному ковпачку.
Лампа підсвітки положення селектора-згорівша.Навіть не знав що вона там є. Хотів поставити діод,не вийшло.Він надійно не фіксується в патроні,а як випаде в механізм селектора...поставив лампу.
Штекера панелі кліматизації,на довжині проводів тут зекономлено.Фіг витягнеш щоб роз"єднати.Як виявилося потім вставляти ще гірше.
Під попільницею заховано 2 болти.Довелось складать приспособу щоб їх дістать.Як виявилося потім,даремно тішився-вставляти назад ще гірше. Як вони це на заводах монтують?!
Добрався до магнітоли,витягується зі всім гамузом.
Отвір що лишається під магнітолою. Можна поселить якогось пікінеса.
Жгути до магнітоли-від"єднувать не ризикнув.
Шурупи кріплення кнопки аварійки.
Сама кнопка розбираеться просто.Синє це патрон лампи підсвітки. А в ньому діод,явно не з заводу.
Світлофільтр-розсіювач з перед частини кнопки.
Новій діод взяв розколупавши цей
Світить
При збиранні всього до купи,Слава Богу,обійшлося без "проішесвій".
Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
0
Спасибо сказали: Lavrik, Лесик2