З місяць тому почала машина погано заводитись,півсля тривалих стоянок. Якщо не чіпати педаль газу то треба було довго крутити стартером,але якщо трохи дать газку то схвачувала миттєво. Ревізія свічок дросельної заслінки не допомогли.По решті електроніки помилок не було.Перекрив балон,поїздив пару днів на бензині ситуація номалізувалась. Підозра впала на газові форсунки-почали підтравлювати газ в впуск. Почистив ультазвуком газові форсунки не допомогло. Коли довбався з дросельною і форсунками побачив трубку,явно не заводську,яка врізана за дрос.заслінкою. Її в мішанині кабелів і трубочок не дуже видно. Пішов по ній тягнеться до газового редуктора. Зняв біля заслінки,запальничку до неї-горить вогник!
Болон був же перекритий так що ризик був мінімальний.
Висновок-мембрані,в редукорі,гаплик і через цю трубку напихало,не контрольовано,газ в впускний колектор.
Новий ремкомплект-500грн.
Проблема була в діставанні самого редуктора,установщики його вкрячили під вакуумний підсилювач гальм,під мішанину з блоквів,кабелів,воздухоровода і розпорку.
Найбільше часу пішло щоб до нього підібратися.
Дістати вдалося тільки з усіма кишками.
Розтин показав що попередній діагноз був правильний.
Під мембраною краса.
В теплообміннику теж.
Чистить вирішив Димексидом.
Нагрів фанфурь на водяній бані і все позаливав. За 10-15 хвилин весь бруд змився під краном з звичайним миючим і зубною щіткою. Але є один мінус. Димексид жахливо їсть шкіру рук! Далі вже було не до фоток. Хто буде користуватись беріть гумов.рукавиці!
Ну і волохата помічниця,куди ж без неї)))
Редуктор проїхав близько 90т/км. 4годни роботи і попечені руки.
Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
0