Re: Газовое оборудование для Логана
злив...тиск мап не звертай уваги...дивись осцилограму і налаштування...
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Газовое оборудование для Логана
Сторінки Назад 1 … 73 74 75 76 77 … 110 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
злив...тиск мап не звертай уваги...дивись осцилограму і налаштування...
Нема настройок, тільки 3 осцилки. Шо за 9000об/хв і 17мс бензи на 2ій осцилці? ХХ 1500об? Ну і Аляска від 0,9 до 1,5бар. Якщо опорний 1,25бар, спробуй вистав норм. тиск 1,15бар в компенсаціях і віповідно посунь компенсації, щоб при 1,15 - 0%. На редукторі не рухай. Шкода, що Зеніт не має інструментів від перевищення тиску.
Форсанути Аляску не хочеш?
Добре спробую залити по іншому.
1. Як форсанути
2. Які інсирументи є в кме по тиску
3. якою прогою відкриваєш зеніт. маю 1.61
1. http://yargazservis.ru/doc/forsirovanie_reduktora.pdf
2. Пардон, недогледів В КМЕ схоже, але ще можна задати тривалість імпульсів.
3. 1.67 .vfl - осцилки, .vap - настройки.
Тепер з файлом настройок бачу коректно.
Опусти мін тиск газу з 0,8 до 0,5бар. Будеш виїжджати повніше газ. Решта - добре.
По осцилках. На верхах ГЧ на 1мс більше БЧ, через 8-9% компенсації по тиску. ГЧ=БЧ на ХХ на холодну теж через нестабільність Аляски. Та це не особо критично. Початок газоімпульсу відстає від початку бензоімпульсу на 0,7мс лаг компа + 0,1мс обробки допвприсків, так що мозги побачать кінець бензоімпульсу за 0,8мс до кінця газоімпульсу. Форсуй вже або коли будеш ремкомлектити.
Можеш погратись, вистав норм. тиск 1,10бар в компенсаціях і віповідно посунь всі компенсації вліво на одну ячейку, щоб при 1,10 - 0%.
стосовно форсування - або з ремкомплектом або заміна на КМЕ ТУР. Хоча по останньому теж не все так гладко...
Без їзди тапка в пол все нормально. Особливих просадок нема. На холодну так пре....
Мені здається, що з налаштуваннями там особливих проблем нема. Стосовно температурних невпевнений але не думаю, що наскільки критично.
1. Після форсування мембрани чіпати не треба?
2. На холодну теоретично не повинно більше перти?
3. Я розумію скидання тиску але яким чином? Просто в циліндри при кат офі? Як тоді на холодну. Може в тих "гуру" запитати?
4. Ти на Хану персів?
Всем привет. Поставил себе газовое: KME Nevo, KME Tour, форсы Barracuda, баллон поляцкий вместо запаски с мультиклапаном Tomaseto, магистраль пластик, заправка в лючке. Ставил сам. В общем откалибровал, как в инструкции, пока катаюсь. Едет практически так же, как на 92 бензе, зависит от качества газа. Прокинул шнурок под USB в бардачек. Долго не мог подключится, вернее подключится смог сразу, а вот из программы выбрасывало. Покурил форумы, на том чипе, что я сделал шнурок, сделал виртуальную машину с WinXP (у меня 7)-заработало. Пока езжу, особо не настраивал, если народ поможет, можно похимичить.
Ром, так изучай тему , втягивайся
1. Після форсування мембрани чіпати не треба?
2. На холодну теоретично не повинно більше перти?
3. Я розумію скидання тиску але яким чином? Просто в циліндри при кат офі? Як тоді на холодну. Може в тих "гуру" запитати?
4. Ти на Хану персів?
1. В pdf-ці ж розписано.
2. Мембрана з часом буде дубіти і збільшиться інерційність редуктора.
3. А куди ж ще? Тільки в циліндри. Правильно, в катофі, коли БФ закрита, ГФ короткими імпульсами зливає надлишок. Хоча це більше інструмент для уникнення малих вприсків ГФ від мінусової кор-ії при високому тиску при виході з катофа.
4. Після заміни магістралі вернувся на Хану.
Міняти редуктор дорогувато. Не настільки в тебе вже критично. Хіба форсанути власноруч.
Скільки вже на газі?
Скільки вже на газі
Десь 1,5 року і 25000км.
Трабли довгострокової напевно через залипання Хани.
При холодному скачуть і потім це відображається по всьому діапазону.
Думаю промивати/продувати.
Думаю поставити скидання тиску після 1,5 атм.
Стосовно переходу на бензин при мінімальному 0,5атм - ти дивився компенсації по тиску редуктора?
Там нижче нема куди. Хоча перейду на тиск 1,1 і там буде видно.
Вторую часть модернизации - фрезерование антифризного корпуса - многие писали, что этого делать не нужно.
кстати а какой ресурс головки блока цилиндров с гбо и без
А кто-то из присутствующих в ветке форсировал Аляску по этой инструкции?
А кто-то из присутствующих в ветке форсировал Аляску по этой инструкции?
А смысл? Если за цену Аляски + доработки можно взять Артик и не курочить его?
Смысл раскрывается если Аляска уже стоит.
Basilio_Cat, по этой переделке мульйон отзывов в инете.
И ясно то, что логановоды со своими движками 72-80 лысы. этим не занимались.
Ром, так изучай тему , втягивайся
А как по-другому? Чуть разгребусь и начнемс.
и так начало положено на зад пути нет
1. тосольный патрубок в пути( надеюсь через недельку приедет),
2. сегодня купил баллон на 42 литра
3. редуктор, kme S 6
4. а вот с мозгами опять дилемма , настоятельно рекомендуют с OBD коррекцией KME NEVO PRO опять читаю и мучаюсь
сгодня выцепил логан 1,2 с заводским ГБО посмотрел что к чему и где стоит, и оказалось что газовые форсукни стоят штуцерами в верх, я так понимаю omvl или valtek тоже можно будет так установить ?
газовые форсукни стоят штуцерами в верх, я так понимаю omvl или valtek тоже можно будет так установить
считается, что при вертикальной установке поршневые форсы дольше живут.
Т.к. при лежачей установке поршни трутся по цилиндрикам, а там клейкая грязь. Но лежа их поставить всегда легче. Поэтому все делают как легче, и пох, что их придется промыть через 50 тыс, а не через 100. А заменить через 150, а не через 300. Как то так.
и так начало положено на зад пути нет
всё же решился? молодец!
Может и я потом поставлю
Олег, ты чтотл сегодня не внимателен )) юра пишет "штуцерами вверх". Что тут правильного?
_AlexSander_, таки так, звыняюсь второй раз
ага, именно штуцером в верх на фотке конечно не понятно,
но на схеме все ясно
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-02-26 20:22:51[/merge_posts_bbcode]
urabus87 написав:и так начало положено на зад пути нет
всё же решился? молодец!
Может и я потом поставлю
та да тяжело решится конечно но первіе шаги сделаны
Глаза боятся, руки делают.
urabus87, переплата за Pro більша ніж 4$ за ELM, при аналогічному результаті. Форси штуцерами вверх це збір жижі в них і, відповідно, частіша помивка.
Форси штуцерами вверх це збір жижі в них і, відповідно, частіша помивка.
Твоя Хана горизонтально лежить чи має наклон?
Сторінки Назад 1 … 73 74 75 76 77 … 110 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Газовое оборудование для Логана
Згенеровано за 0.220 секунд(и), виконано 72 запитів