Re: Газовое оборудование для Логана
Господа установщики, кто-то использует шланги Паркер, нужно 0,6м диаметр 12 ?
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Газовое оборудование для Логана
Сторінки Назад 1 … 74 75 76 77 78 … 110 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Господа установщики, кто-то использует шланги Паркер, нужно 0,6м диаметр 12 ?
Сіренький, ну ти ж бачиш скільки там місця на форсунки. Якби одиночки, то можна і 45° ухил, а рампу тільки горизонтально.
urabus87, переплата за Pro більша ніж 4$ за ELM, при аналогічному результаті. Форси штуцерами вверх це збір жижі в них і, відповідно, частіша помивка.
переплата +40 алеж з elm треба самому щось робити , а так воно само в режимі онлайн має підстроюватись
а так воно само в режимі онлайн має підстроюватись
А ось цього якраз і не треба.
НЕВО теж має автопідгон карти.
А ось цього якраз і не треба.
НЕВО теж має автопідгон карти.
а чого не треба?
судячи з опису то все дуже гарно выходить , газомозг спілкуется с бензомозгом, а не просто переаховує час впріску відносно бензінових форсунок
От власне - хіба з опису. Тільки газокомп не спілкується, а тільки слухає і втручається.
Приклад. Маємо бідну суміш. Її бачать і ГКомп і БКомп. І обидва починають її збагачувати. В результаті суміш не зупиниться на нормі, а стане багатою. І так далі до безмежності. Ефект перерегулювання. Розумніші авта лупнуть ЧЕК і стануть в аварію, а наші заженуть себе хто-зна в які корекції. В гіршому випадку - плюсові. Бідна. суміш, перегрів клапанів, голови і тд.
Керівник має бути один. Він дає керуючий сигнал, а ГКомп тупо конвертує його.
нове не завжди добре виходить, для чого сь вони ж пускають у масси такі вироби, при тому майже усі , можливо ми просто ще не готові , он деякі знайомі мають інжектор з гбо 2 і кажуть що все інше зайві кошти
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-02-27 22:35:47[/merge_posts_bbcode]
а, до речі, я так зрозумів що той блок що з обд , має якійсь вихід для роботи з варіатором з іншим алгоритмом а не просто вкл викл
Сіренький, ну ти ж бачиш скільки там місця на форсунки. Якби одиночки, то можна і 45° ухил, а рампу тільки горизонтально.
В мене без кронштейну на бензиновій рампі. Наклон виходь в іншу сторону. Сьогодні робив ревізію. До фільтра відстійника є масло, після нього і в рампі сухо. Але скоріш за все буду мити на стенді.
Мода. У всіх ОБД, давай і ми заваяєм. Корисне хіба в плані бачити бензові тріми. А ще для інсталєрів, які досі знали тільки кнопку автокалібровка (в КМЕ ще є автосетап), тепер добавилась автопідстройка. Тобто голову тепер можна взагалі не вмикати.
За варіатор не скажу. Думаю вкл/викл.
а хто знає яка єлектроніка стоїть з заводу логанах и сандерах ?
rk03 написав:Сіренький, ну ти ж бачиш скільки там місця на форсунки. Якби одиночки, то можна і 45° ухил, а рампу тільки горизонтально.
В мене без кронштейну на бензиновій рампі. Наклон виходь в іншу сторону. Сьогодні робив ревізію. До фільтра відстійника є масло, після нього і в рампі сухо. Але скоріш за все буду мити на стенді.
тоб то ваші форсунки стоять штуцером виходу газу у гору ?
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-02-27 23:21:53[/merge_posts_bbcode]
а взагалі я так розумію що варіатор потрібен? , а який саме хто використовує?
і цікаво, а на заводському гбо тоді має бути дві паливні карти з кутами запалювання під газ і під бенз, і тоді теоретично можгл прощитись рідною прошивкою під ГБО і не використовувати варіатор взагалі ?
тоб то ваші форсунки стоять штуцером виходу газу у гору
1. На мене на ти...
2. не зовсім, мінімально підняті вверх. Кут явно менше 30град.
вопрос на засыпку, можно ли ставить мультиклапан верх ногами, ну разумеется что проверну трубку забора жижи а перегну поплавок, просто так надо для того что бы ручка вентеля перекрытия газа была с низу а не так как задумано в верху
можно ли ставить мультиклапан верх ногами, ну разумеется что проверну трубку забора жижи а перегну поплавок, просто так надо для того что бы ручка вентеля перекрытия газа была с низу
и перегнутый поплавок бутет работать на открывание, а не назапирание. Как себя поведет предохранительный клапан тоже вопрос...
А слабо поставить мульт как все люди ставят? - Ручку перекрытия нах не нужно крутить, а еще лучше взять мульт с электроклапаном.
так извиняюсь что не указал, паралельно с подбором гбо для своей машины , так пока и не решил брать с обд или без , газирую батину славуту и если ставить мульт правилино то винт получается высоко и его хрен закрутишь вот и возник вопрос , а не перевернуть ли его
поплавок будет работать нормально, только индикация на выворот ну это такое, хотя и не понятно как себя поведет электронный датчик
мульт с катушкой хорошо но блин 40 ойро както дорого против 24 а так то с удовольствием поставил
мульт с катушкой хорошо но блин 40 ойро както дорого против 24 а так то с удовольствием поставил
у мну в мыслях поменять мульт обычный на который с электоклапаном.
поплавок будет работать нормально
Поплавок - это не только индикация
а взагалі я так розумію що варіатор потрібен? , а який саме хто використовує?
і цікаво, а на заводському гбо тоді має бути дві паливні карти з кутами запалювання під газ і під бенз, і тоді теоретично можгл прощитись рідною прошивкою під ГБО і не використовувати варіатор взагалі ?
.
Наші мозги не вміють дві прошивки. Тому, підозрюю, з фабричним Landi Renzo залита прошива а-ля 95ий бенз. УОЗ раніший стока, але запізній як на газ. Доречі, на газованих з заводу, наклейка на лючку бензобаку починається з 92, чи 95? Варік не обов'язковий, можна прошивою. Но з варіком по-феньшую.
если ставить мульт правилино то винт получается высоко и его хрен закрутишь вот и возник вопрос , а не перевернуть ли его
Відкрий секрет, навіщо його крутити регулярно? Потрібен хіба для заміни фільтрів.
Коли ставитимеш балон, не забувай, що газ це рідина і що відбувається, коли його мало і авт динамічно стартує.
смотрел устройство , то сектор работает одинаково
так якщо для замени фільтров, все одно придется в яму лізти , а якшо перевернути то можно буде і з під машини , ну кольнезя то ладно, чи пошукаю інший, чи проверну баллон щоб зручніше було закручувати
проверну баллон щоб зручніше було закручувати
Вот это правильно! Я уже 6 лет кручу краник мульта на своем сандерике. Не сильно удобно, но раз в 8-10 тыщ нормально. А поставив пластиковую магистраль, можно реже менять фильтр грубой очистки и соответственно крутить кран на мульте. Кстати, для замены фильтра тонкой очистки перекрывать кран не надо.
Доречі, на газованих з заводу, наклейка на лючку бензобаку починається з 92, чи 95?
95-98
интересно, а у офов можно в катать ориг прошивку под газ и не стьавить вариатор кстаит а omvl от валтека отличаются а то смотрю валтеки тоже разніе есть 2 ома и 3 ома
а что на счет переходников скажите
а то смотрю валтеки тоже разніе есть 2 ома и 3 ом
и 1 Ом есть, а еще тип 34 есть....
urabus87, Почему не купить заводские ЭБУ и проводку б/у, ща их в интернете уже продают. Баллон какой понравится, магистраль пластик, форсунки ловато, мед, аеб. ЭБУ должен поддерживать.
от газированыйх 1,2 не видел вот и выношу мозг зато как все вздохнут с облегчением когда я загазируюсь
от газированыйх 1,2 не видел
На OLX можно спросить. К примеру http://olx.ua/obyavlenie/blok-upravleni … d4c0db4b5d
Сторінки Назад 1 … 74 75 76 77 78 … 110 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Газовое оборудование для Логана
Згенеровано за 0.203 секунд(и), виконано 73 запитів