Re: новая Славута.
Як можна порівнювати божий дар з яєшнєю? Що такого винайшов Туполев, в порівнянні з Сікорським?
Да вроде как оба выдающиеся конструкторы. И Ту-144 это достижение не меньшее, чем вертолеты Сикорского.
Volvo XC60 2,4 - турбодизель
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Авто-новини → новая Славута.
Як можна порівнювати божий дар з яєшнєю? Що такого винайшов Туполев, в порівнянні з Сікорським?
Да вроде как оба выдающиеся конструкторы. И Ту-144 это достижение не меньшее, чем вертолеты Сикорского.
Это Боинг 727, сделавший первый полет в 1963-м
А это Ту-154, первый раз полетел в 1968-м
Правда странное совпадение у гения Туполева?
Правда странное совпадение у гения Туполева?
Мда... Компоновку самолета с двумя крыльями Туполев точно "содрал" у Боинга!
По-друге, є люди які принципо вважають що нове авто меньш ризиковано, хоча б завдяки гарантії.
Вам ссылочку на БЖ нового сенса дать почитать?
Человек не вылазит из гарантийного ремонта... ))) Я пока читал его похождения (при чём надо понимать, что сервис там это вам не в рено, там могут и накуй послать), то пришёл к выводу, что если жизнь и скрутит до необходимости покупки сенса, то только Б/у, чтоб уже были устранены все заводские косяки! Ну меня нафик с такими новыми машинами! )))
Мда... Компоновку самолета с двумя крыльями Туполев точно "содрал" у Боинга!
На него просто озарение снизошло,как Калашникову
немецкая StG 44
Аудитор написав:Мда... Компоновку самолета с двумя крыльями Туполев точно "содрал" у Боинга!
На него просто озарение снизошло,как Калашникову
немецкая StG 44
Ну да, ну да... Странно только, что Калаш известен по всему Миру (в т.ч. в пиратских копиях), а вот с немецкой винтовкой этого не произошло... Может потому, что у них общего ровно столько, как у Жигулей с Мерсом - оба имеют 4 колеса и двигатель внутреннего сгорания?
Larsen,
видел на автошоу 1.4 220т.грн скидка вот вам за 202т.грн
Ну да, ну да...
Отец показывает сыну море:
- Смотри, сынок, это море!
- Где?
- Ну вон, впереди.Такое большое!
- Где?
- Ну вон, такое синее.
- Где?
- Ну вон, с белыми барашками.
- Где?
Отец не выдержал. Схватил сына за шиворот и стал его головой
в воду макать. Сын испуганно:
- Папа, что это было?!?!?!
- Море, сынок.
- Где?...
Да вроде как оба выдающиеся конструкторы.
Туполев видатним був в масштабах СРСР. Тоді як Сікорський увійшов в світову історю авіації назавжди.
И Ту-144 это достижение не меньшее, чем вертолеты Сикорского.
Сікорський створив принципово новий вид літального апарату. Нічого подібного у Туполева нема. Ту-144 це безумовно досягнення, але по перше - там нема нічого приципово нового на той час, створеного вперше власне Туполевим. По друге - цей апарат навіть не був найкращим в свому класі і часі. Конкорд, який розроблявся і будувувався одночасно з ним був значно більшим досягненням, котре перевершило Ту-144 практично у всьому. Тому, як досягнення для СРСР, Ту-144 безумовно був визначним, але в історії авіації він став номером 2, до того ж, провальним як з комерційної так і з технічної точки зору проектом.
І як можна це взагалі навіть віддалено порівнювати зі створенням гелікотптера?
Мда... Компоновку самолета с двумя крыльями Туполев точно "содрал" у Боинга
Ні, ти краще почитай ТТХ 727 і 154.
Те що за прототип 154 було взято 727 відомий факт. Але, заради справедливості варто відмітити що 154 не розроблявся під керівництвом АНТ, тому говняні характеристики цього пепелаца не можна використати проти Туполева старшого.
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-05-30 11:25:14[/merge_posts_bbcode]
Вам ссылочку на БЖ нового сенса дать почитать?
Ха, ха! Не треба, я вкурсі. Але діло в тому що люди які так думають (що новий Сенс надійніше), дійсно є. І не всі з них змінюють думку після покупки! "Ну ломається, і шо? А 20-річний мерс би ломався ще більше! І ремонт був би дорожчий!". Причому не тільки Сенс, так навіть про Таврію колись думали...
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-05-30 11:31:06[/merge_posts_bbcode]
Ну да, ну да... Странно только, что Калаш известен по всему Миру (в т.ч. в пиратских копиях), а вот с немецкой винтовкой этого не произошло...
Це може бути дивно якомусь зовсім тупому дебілу. Адже навіть неповнолітнім блондинкам зрозуміло чому, і коли було припинено виробництво StG 44.
Может потому, что у них общего ровно столько, как у Жигулей с Мерсом - оба имеют 4 колеса и двигатель внутреннего сгорания?
Ти краще мовчи, якщо в темі не розбираєшся. Не роби з себе посміховиська. Спільного там значно більше ніж здається по фотографії, і факт запозичення технічних рішень при розробці АК вже давно не секрет.
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-05-30 11:32:34[/merge_posts_bbcode]
видел на автошоу 1.4 220т.грн скидка вот вам за 202т.грн
Це був ЗАЗ Ланос Т150, а не Сенс. http://zaz-lanos.infocar.ua/price_lanos-t150_id149.html
Сікорський створив принципово новий вид літального апарату. Нічого подібного у Туполева нема.
У Туполева нет, но откуда вы взяли что Сикорский изобрел новый летательный аппарат?
4 мая 1924 года французский инженер Эмиль Эмишен пролетел на своём вертолёте 1100 м по замкнутому треугольному маршруту. Полёт продолжался 7 мин 40 с.
В 1930 году итальянская машина конструкции д’Асканио пролетела 1078 м, став первым вертолётом, преодолевшим расстояние свыше 1 км.
14 августа 1932 года А. М. Черёмухин установил на первом советском вертолёте ЦАГИ 1-ЭА неофициальный мировой рекорд высоты полёта — 605 м.
21 декабря 1935 года вертолёт соосной схемы Gyroplane конструкции Луи Бреге и Рене Дорана впервые развил скорость 100 км/ч.
В 1936 году немецкий инженер Фокке создал вертолёт Focke-Wulf Fw 61[17]
14 сентября 1939 года И. И. Сикорский оторвал вертолёт VS-300 собственной конструкции от земли.
Це був ЗАЗ Ланос Т150, а не Сенс. http://zaz-lanos.infocar.ua/price_lanos-t150_id149.html
Вот ценники от самого УкрАВТО:
У Туполева нет, но откуда вы взяли что Сикорский изобрел новый летательный аппарат?
Я не сказав що "винайшов", навчися читати, перш ніж писати!
Я сказав: "створив". Винайшов його, напевно ще Леонардо Давінчі, а от створити апарат придатний для практичного використання, зміг тільки він.
Larsen, без хамства никак нельзя обойтись ?
Larsen, без хамства никак нельзя обойтись ?
Можна - забань Аудитора, не буде писати всяку муйню, не прийдеться на неї адекватно відповідати.
Як дураку пояснити що він дурак, без хамства? І так щоб зрозумів (адже якщо дурак то розумними словами може не зрозуміти)?
Я не сказав що "винайшов", навчися читати, перш ніж писати!:fool:
Я сказав: "створив". Винайшов його, напевно ще Леонардо Давінчі, а от створити апарат придатний для практичного використання, зміг тільки він.
Совершенно не так.
Аппараты, пригодные для практического использования создавались и до него. Заслуга Сикорского состоит в том, что он создал первый вертолет, пошедший в сирийное производство. Однако и тут он был не единственным. В течение 40-х годов серийное производство вертолетов было налажено в ряде стран.
І так щоб зрозумів
Читай анекдот вище. Якщо моря не бачить, не потрібно мочити голову, все одно не побачить
Аппараты, пригодные для практического использования создавались и до него.
Знову несеш нісенітницю. Те що вони літали, не значить що вони були придатні до практичного використання. Всі прототипи які були раніше, були занадто проблемними для цього. Власне тому Сікорський (причому не перший з його власних прототипів, які теж були непрактичні), першим в серію і пішов.
В течение 40-х годов серийное производство вертолетов было налажено в ряде стран.
І всі вони були створені на основі Сікорського. Принципово незалежних розробок в серії не було. Всі ранні гелікоптери розроблялися з використанням технічних рішень, практичність яких була показана Сікорським. Пізніше з'явилися нові типи гелікоптерів, але Сікорський був першим, і в значній мірі, завдяки його успіху, на цей вид літальних засобів масово звернули увагу інші розробники (чи замовники, як у випадку СРСР).
Можна - забань Аудитора
Пока что именно ты на него (бан) напрашиваешься !
Всем - читаем название темы перед тем, как писать !!!
І всі вони були створені на основі Сікорського.
Прошу пояснить каким образом разработки Сикорский попали в другие страны?
Кстати, что все вертолеты были созданы на основе разработок Сикорского (одновинтовой схемы с автоматом перекоса) это не правда. Одновременно разрабатывались двухвинтовые вертолеты с различным расположением винтов.
Аудитор, http://www.logan.in.ua/forum/post579371.html#p579371
Zevs, нє, нє, нє! Не хочу!
Аудитор, http://www.logan.in.ua/forum/post579333.html#p579333
Вам ссылочку на БЖ нового сенса дать почитать?
Когда то про Форзу нечто подобное читал.
В АЗЛК 2141 много похожего с VAG тех лет .............радиатор справа а не по центру, и много всего)
У сорок первого радиатор слева!
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-05-30 15:40:27[/merge_posts_bbcode]
Не ходил на выставку авто... Скучно... Что до "Славуты", то ... имеет права на жизнь эта поделка, вот только "защита" производителя этой поделки от иноземной конкуренции, посредством создания не конкурентной среды..., на законодательном уровне, считаю не иначе как признак коррупционной деятельности... Надеюсь снимут грабительские накрутки на импорт авто, в том числе и подержанных и "Славута"-ню обзаведется правильным ценником, отвечающим трудозатратам коллектива авторов с "ЗАЗ"-а на создание этого "шедевра"...
Как по мне интерес к этой поделке должен начинаться с гривневого эквивалента 4,5-5,5 северо американских долларов. А до той поры б.у. авто Европейского производства мне представляются много предпочтительней "благовестной" "Славуты"-ню от "ЗАЗ"-Васадзе-корумп-корпоратьон...
Насколько я помню, старая Славута была самым дешевым в мире автомобилем (на тот момент). Ошибаюсь ?
Zevs, цитата з вікіпедії (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0 … 1%82%D0%B0):
Станом на 20.07.2006 року ціна була від 24 929 грн.[18] Після згортання виробництва ЗАЗ-1102 Таврія Нова 2007 року ЗАЗ-1103 став найдешевшою автівкою на українському ринку нових автомобілів[19]. Станом на червень 2010 базова версія «Славути» коштувала 37 440 гривень[20].
Враховуючи що у 2006 долар був по 5, а у 2010 по 8, виходить що її ціна була в обох випадках в районі 5000 дол. Що, впринципі, аналогічно початковій європейській ціні Логана. А китайці, мені здається, в світі, ще дешевші бувають.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Авто-новини → новая Славута.
Згенеровано за 0.154 секунд(и), виконано 94 запитів