Aprox, це для любителів. Більшість, відсотків так 90 а то і більше, не купляють запчастин окремо. Якщо щось не працює, просто їдуть на сервіс, і там їм все роблять. Ну або по плановому ТО. В них взагалі суспільство споживачів, а не "колхозників". В нас, якщо щось поламалось, або щось треба вдосконалити, то наш "колхозний" менталітет в першу чергу підштовхує нас на спробу пофіксити або підколхозити це своїми руками. Тільки після невдалих спроб і остаточного виходу з ладу в результаті, приходить друга думка - а може то звернутись до "спеціаліста". Який, в свою чергу ще один колхозник.
Думка про офіціальний сервіс, як правило, приходить останньою, або не приходить взагалі. І не в останню чергу тому, що у нас більшість тих самих офіційних сервісів ще гірші колхозники...
Ну от якось так...
А от "споживач", думає інакше. Для нього нема поняття "колхозити". Він знає що машина купується в салоні, а всі питання по ній вирішуються в сервісі. Все. Як тільки щось не так, відразу в сервіс, і там все зроблять під ключ. Так само і з будь-якою іншою технікою.
Це, очевидно не стосується людей, для яких ковиряння в залізяках - хоббі. Різного роду байкери, стрітрейсери, любителі тюнінгу і т.д., існують, і по суті колхозять як хочуть. Правда це бажання колхозити в них лише розповсюджуєтья на об'єкт їхнього інтересу. Тому чувак, своїми руками зібравший собі байк, не буде своїми руками заміняти собі відеокарту в пісюку, а понесе його в сервіс.
PS Винятки є, як у нас існують справжні споживачі, так і у них - кохозники. Мова про більшість.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0