Вобщем, як і обіцяв, поміряв сьогодні температури кодиціонера в різних умовах і нагрів через скло.
І так, на вулиці 30, в тіні 28. Тут слід пояснити - в тіні біля машини дійсно 28, але коли я робив тінь над капотом, де забор повітря в салон, то там повітря було 30. Видно нагрівалось від гарячого капота. Ну, вцілому зрозуміло. Стою на сонці, на холостих, забор повітря з вулиці, підіргів вимкнений, напрямок в морду. 
На швидкості 1, кондиціонер подавав в дефлектори приблизно 12 градусів. Компресор вимикався в районі цієї температуи, інколи навіть встигало проскочити 11, і вмикався назад коли піднімалась до 13.
На швидкості 2, диапазон температур був від 10 до тих самих 13 градусів.
На швидкості 3, температура постійно була в районі 14 і компресор вже взагалі не вимикався.
На швидкості 4, температура постійно була 16 і, ясне діло, компресор не вимикався.
Далі, перевірив бокове скло. Поклав на коліно чорну котонову кепку, температура якої до тесту була 30. Опустив скло так, що пів-козирка нагрівалось через скло, а половина напряму. Через, приблизно 1 хвилину, відкрита частина нагрілась до 47, а та що крізь скло до 44.
Робіть висновки. 
PS Всі заміри робив температурним зондом мультіметра.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0
Спасибо сказали: Ігор3370, KorteS, Aprox, alex.cver, Lavrik, Nomac, ГРОЗ7