Aprox написав:Ну... Для начала - не стоит всех судить по собственным пристрастиям...
Але якщо це думка більшості, тоді їх мало хто купить. Очевидно тепер і Меган нафіг нікому не потрібен. І навіть якщо є винятки, то зарадих цих декількох людей, завозити цілу лінійку машин просто нерентабельно.
Aprox написав:Тут как бы и да и нет...
Як раз таки в Рено з маркетинговою політикою в Україні все дуже добре. Вони успішно задовільняють вимоги покупців. І доказ цьому, лідируючі позиції серед продавців авто в країні. 
До речі, багато вже копій зломано на рахунок конкурентів і потенційних вбивць Логана, однак по факту, тільки Рено пропонує повноцінну лінійку легкових авто в цій розмірно-ціновій категорії. Адже лінійка Логана включає седан, універсал, хечбек, міський кросовер, позашляховий кросовер і мінівен. Вибір двигунів включає дешеві атмостферні бензинові (придатні до ГБО, а до недавна навіть із штатним ГБО), і дизелі.
Жоден "прямий конкурент" нічого подібного не має. Як правило, вони представляють виключно седан (тільки Рапід має 2 варіанти кузова), і не всі доступні з дизелями по доступній ціні. Іншими словами, прямих конкурентів МЦВ, Лоджи, Сандеро, Степвея і Дастера, на нашому ринку просто нема. Все що є або в іншій ціновій або в іншій розмірній категорії. Навіть якщо розглядати китайців, то всеодно МЦВ, Лоджи і Дастер поза конкуренцією, тим більше що в китайців нема дизелів.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0