SanychGT написав:Сприйняття дизайну(подобається, не подобається) в першу чергу залежить від вподобань людини, в другу від наявності смаку, в третіх від трендів які в той час інснують.
Правильно. А саме мистецтво дизайну полягає в тому, щоб створювати речі, які будуть подобатись якомога більшій кількості людей. Чи ж не так?
SanychGT написав:Зовнішній вигляд просто зараз автоматично чомусь називают дизайном, а насправді це екстер"єр.
Ну, не нам з тобою вигадувати означення.
"Automotive design is the profession involved in the development of the appearance, and to some extent the ergonomics, of motor vehicles or more specifically road vehicles." (https://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_design)
SanychGT написав:То можна обговорювати дизайн як факт
Дизайн є у будь-якого сучасного авто, за означенням, як результат роботи дизайнерів які над ним працювали. Сучасні авто без дизайнерів не створюються. Тому дизайн є завжди, можна лише оцінювати який він.
SanychGT написав:Тоді наприклад в першому випадку у Логан 2 відсутній дизайн
Хочеш сказати що дизайнери, які працювали над Логаном, не створили ніякого дизайну? 
SanychGT написав: Тренди сучасності
Тренди, на те і тренди, щоб інколи змінюватись. Адже все набридає, і найпривабливіше завжди щось нове (або добре забуте старе
). Тому вони і змінюються.
SanychGT написав:Якраз отак дуже просто!
Ні. Можна створити безліч жахливих дизайнів, що відповідають цим вимогам. Тому цих вимог недостатньо.
SanychGT написав:Тому що в першу чергу дизайн оформлює функцію. Приводить у гармонію технічну частину з візуальним сприйняттям.
Це правильно, але хто оцінює наскільки дизайн вдало це робить? Тільки, і виключно, сам результат візуального сприйняття. Ніякий дизайн, який неподобається більшості цільової аудиторії, не можна вважати вдалим або правильним. В дизайні, як і в будь-якому мистецтві, неможливо отримати формально вірний результат, лише слідуючи правилам. Правила є необхідною, але не достатньою умовою. В тому числі і правила композиції, і тренди - всі вони сформовані як результат вивчення сприйняття дизайну людьми, а не навпаки.
SanychGT написав:Якраз дизайн сам по собі ніякого відношення до моди не має.
Дизайн, "сам по собі", ме можливо оцінити. Дизайн завжди оцінюється сприйняттям цільової аудиторії. А без моди тут ніяк.
SanychGT написав:Перша ознака хорошого дизайну, це непідвластність часу.
Безумовно, дизайн, який зберегає свою привабливість незалежно від тренду, це не просто хороший дизайн, а геніальний. Однак перший Логан ніколи не був привабливий протягом всього періоду його існування. Тому його непідвласним часу назвати неможливо, ну хібашо в негативному значенні (непривабливий незалежно від тренду). Хоча в 80-х роках, а можливо і в майбутньому, коли ті тренди повернуться, його дизайн міг би сприйматися значно краще.
Простий факт: переважній більшості людей, перший дизайн Логана не подобався ніколи, і неподобається зараз. Очевидно, є винятки, цього мало щоб назвати дизайн успішним. А от дизайн другого Логана, подобається значно більшій кількості людей. Отже він кращий. При зміні трендів, він може втратити свою привабливість, однак це його ніколи не зробить меньш привабливим ніж перший.
Можна розводити академічну критику скільки завгодно, але це аж ніяк не змінить ні ставлення людей то продукту, ні його комерційну успішність. Тому сенсу в цьому нема ніякого. Комерційний дизайн, на відміну від художньої творчості, все ж таки на меті має комерційну успішність.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0