Продовжу.
Недавно залив пропан на Shell. Запхали аж 64л в 65-тилітровий балон.
Чи то в повітря він пішов (пропан), чи то клапан продавили. Подзвонив на гарячу лінію. Наступного дня мене запросив на "співбесіду" директор Черкаської філії. Побалакали, пообіцяв розібратись. Викатою поки пропан. Здається, що продавили клапан, бо кілометраж значно більший, ніж завжди враховуючи навіть похолодання і досить пізній перехід на пропан.
Також рихтували трохи колеса, бо трохи погнуті були і не балансувались зовсім. 2 колеса - 350 грн.
Замовив на аліекспресс випаровувач. Час покаже, хто правий, я чи рено і який випаровувач більше протримається. І чи варто біло б мені платити 20'000 грн за весь блок.
Але... Недавно в село їздив і по піску трохи погарцував. Лепота. Хоч до справжноього позашляховика Коляну як до Київа рачки, та все ж таки більш впевнено суне, ніж мій Логан. Хоча були момент, коли ледь не сів. Не зовсім зрозумів я тоді як працює ця система розумного повного приводу ніссанівська, але склалась ситуація, коли в режимі повного приводу (не авто) передні колеса крутились, задні стояли. Може муфта перегрілась (але щось швидко!)? І різниці не було, включений ESP чи ні. Не дивлячись на це потехеньку не дуже давлячи на газ, щоб колеса дуже не гребли і загрібались, вибрався.
Ще лиш недавно зрозумів як скидати пробіг до ТО. Чого раніше не дотумкав? Все так просто!!! Тепер масло, свічки, гальмівні колодки і диски, фільтра точно сам мінятиму. З ременем ще точно не визначився. Також не знаю, коли треба буде міняти масло у варіаторі. І де це робити.
Не дивлячись на всі негаразди коли сідаю за кермо Коляна і їду десь, кілометрів за 50-60 відчуття такі, наче в колисці.
Dacia Logan Ambiance 1.4 був.
New Koleos Dynamique Pack1 2.5 CVT - був.
Skoda Octavia 1.4 MT - є.
0