Re: Замена термостата
yanus, Чтобы лопался, так -нет. А вот из-за деформации привалочной плоскости была утечка ОЖ. Вылечил притиранием наждачкой на плоскости
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → СТО → Замена термостата
Сторінки Назад 1 … 14 15 16 17 18 … 23 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
yanus, Чтобы лопался, так -нет. А вот из-за деформации привалочной плоскости была утечка ОЖ. Вылечил притиранием наждачкой на плоскости
Никто не хочет с Мазды тулить? Жаль.
Такий я уже з'їздив. Стало на 2 роки. Теж сповз до 82-83°. А враховуючи, що його ще пиляти тре, і даром не хочу. Клапанок розповітрюючий в ньому нічим особим не проявився.
rk03, не подскажете маркировку?
204 пост цієї теми, Остап викладав. Тільки тепер вони стали однопружинні, як наш.
Замінив я свій свій термостат на Вернет 89й. В стоці був Томсон. Температура в авто значно піднялася. Правда я так і не зрозумів в який момент він відкривається. Напевно при 89 це повне відкриття, а сам починає відкриватися раніше. Хто робить заміну на зиму можна тулити 92 від Мазди або Опеля. До літа все одно сповзе. По заміні пішло десь 30 хвилин і 40 на пошуки третього болота від корусу термостату. Прокладку залишив оригінал. Антифрізу долив 300 грамів і то то тій причині, що з бачка були в ньому якісь какашки
Замінив я свій свій термостат на Вернет 89й. В стоці був томсон. Температура в авто значно піднялася. Правда я так і не зрозумів в який момент він відкривається. Напевно при 89 це повнк відкриття, а сам починає відкриватися раніше. Хто робить заміну на зиму можна тулити 92 від мазди
У меня "родной" стоял Вернет 89. Он открывался при 89, потом работал при режиме 82-83.
Сегодня наконец пришел Wahler 3017.92D2. Присмотрелся, а он с перепускным отверстием . Надо ж было так прогнать. Теперь будем думать как его убрать.
karakuda78, дай фото того ВаХВахлера в оригіналі...
Давно тре. В канавку нашої прокладки вклади провідець ф1мм для центровки термоса і вперед. Мій вже рік їде.
Руслан, подскажи какой фирмы ты брал опелевский? А то мой новый Gates держит температуру 82 градуса.
Міша, оцей - Vernet Th489892j.
rk03, а чому не краще взяти від Мазди. Зняти 1мм на точилв та й все. Мені чомусь здається що з дротом не дуже надійно.
Сергію, я мав і той, і інший. І я не переконую. Спробуй обидва. З 92° хоч є куди сповзати, а маздатий вже 88°. І на точилі треба ексцентрично знімати. Спробуй.
rk03, там жетніби теж 92?
Прикупив Vernet Th604789j, а тепер дивлюся на картинки в інтернетах і бачу там 2шт резинових кільця, а у мене одне, те що тоньше. Wtf?
При замене термостата хорошим тоном считается сохранить оригинальную прокладку.
Это так же касается многих машин. Например, на Октавии можно купить аналог корпуса ("вымя"), но прокладку - оригинал.
gatuno, Та не переймайся так, вважаю не моветон, напхать обільно рейнсовського герметика...хоча майстри в три горла будуть розказувати:"А ти папробуй ево патом атчістіть." На це скажу наступне, що без герметика, не тече і тримається тільки закручене на заводі, а після, хоч яку прокладку туди не запхай, капає...
Тому беремо сам термостат без резинки і ставимо новий термостат + стара резинка + герметик = безпроблемна їзда до наступної заміни...
Sash_KO, да за такие слова :
напхать обільно рейнсовського герметика...хоча майстри в три горла будуть розказувати:"А ти папробуй ево патом атчістіть."
az74, может и на шашлик з ккавою не пригласить
может и на шашлик з ккавою не пригласить
Та не, пока мастер бухтит и сдирает герметик, клиент пьет кофе
НА термостате - фигня, на ГБЦ и крышке клапанов - веселее
НА термостате - фигня, на ГБЦ и крышке клапанов - веселее
особенно когда остатки внутрь в охлаждающие каморы попадают.
рейнсовського герметика..
що за звірюка така? Дай фото.
що за звірюка така? Дай фото.
Герметик универсальный 70мл VICTOR REINZ 70-31414-10
скажу наступне, що без герметика, не тече і тримається тільки закручене на заводі, а після, хоч яку прокладку туди не запхай, капає...
на роль мастера не претендую, но за последних 2 года поменял 4 термостата, герметик не использовал, только родную прокладку -- не течёт и не капает. На кой он там нужен, если родная прокладка не убитая, то всё нормально и без герметика.
а чому не краще взяти від Мазди. Зняти 1мм на точилв та й все.
сегодня поменял Таму от мазды, проработал чуть меньше года. В самом начале держал 85-83 С, с нынешними *холодами* стало 82-81, сегодня утром, после прогрева, с 85 температура упала до 50 и всю поездку так и держалась, т.е. заклинил в открытом положении и ОЖ пошла по большому кругу. Заменил от греха подальше на Бехр. Пока держит на уровне 85 С, посмотрим на сколько хватит. Что-то не везёт мне с термостатами, дохнут пачками, прям беда. Задумался об опелевском на 92 С.
мой сегодня аж потек, при том конкретно... снова буду менять
в одном магазине наткнулся на такой термос -- Термостат Dacia Logan (Nissan 21230-6N20A), в описании сказано -- более "горячий" термостат, температура полного открытия 95 градусов. Пытаюсь найти тех. характеристики на него -- ничего толком нет, даже диаметр разный, то 52, то 54. Блин, тайна покрытая мраком какая-то.
Сторінки Назад 1 … 14 15 16 17 18 … 23 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → СТО → Замена термостата
Згенеровано за 0.190 секунд(и), виконано 89 запитів