alex.cver написав:Дп ладно. Если даже Степвей до 140 разгонялся то такая малютка легко 150 пойдет если 1.33 и лошадок там 90.
Я про насілування варіка казав. Це старти з пробуксовками, довге буксування в болотах, тягання тяжких причепів на буксирі і тому подібні речі.
Та і обертальний момент в 1.33 досить гуманний.
alex.cver написав:Думаю очень даже вжик и удобный для города машин. И на трассе думаю тож без проблем.
По ходовим думаю буде краще Степна. Особливо в поворотах.
alex.cver написав:Ну да для 4 чел. Как будто Степвей для 5. Тоже для 4х.
Ну чого, в Степана салон таки більший. 5 можна садити. Хоча я собі його б теж не взяв. Я ж кажу - як на мене. А мені треба більше місця на задньому дивані, щоб дітям було де гарцювати. 
alex.cver написав:Просто при такой цене или Степвей или такая прекрасная экономичная тайотка.
Так Степан з КЛІРЕНСОМ!!! А тойотка ще та пузотерка. Звісно, якщо кліренс не треба, то взагалі в чому тоді прикол Степвея? Є ж Сандеро. 
alex.cver написав:но 155мм тож ничо.
То на папері. В реалі аби 140 було...
alex.cver написав:А для женщины вообще лучший машин на вариаторе в городе и НЕ дорогой.
Ну впринципі тут згоден. Якщо другим авто то чудовий варіант!
alex.cver написав:Не думал что тайтку можно за так не дорого купить.
Доречі, прямий конкурент Фабії. І по цінам аналогічна.
Цікаво чийого виробництва до нас Яріси возять?
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0