Re: Следующий автомобиль
Чтобы нормально померять нужны два человека на рулетку ибо один не растянусь
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
![]() |
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 71 72 73 74 75 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Чтобы нормально померять нужны два человека на рулетку ибо один не растянусь
Чтобы нормально померять нужны два человека на рулетку ибо один не растянусь
Ларсен приедет - поможет!
Ларсен приедет - поможет!
Не так.
- Ларсен прийде - порядок наведе
Та не, cзади у Спортика (предыдущего поколения 2013года) места валом шоб ви тут не говрили и не меряли рулеткой.
B1 Ширина салона спереди — 1360 мм
B2 Ширина салона сзади — 1320 мм
B1 Ширина салона спереди — 1387 мм
B2 Ширина салона сзади — 1400 мм
У Дастер размеры плюс-минус как у Логан.
дастер шире спорта! )))
дастер шире спорта! )))
но если глянуть растояния между сидениями, то таки прилично просторней и спорт и рав 4 чем дустер. Особенно сзади, особенно в рав 4, при почти равной колесной базе
но если глянуть растояния между сидениями
При чём здесь расстояние к ширине?
При чём здесь расстояние к ширине?
да просто интересно, как можно скомпонировать салон при почти равной колесной базе.
да просто интересно, как можно скомпонировать салон при почти равной колесной базе.
А что там интересного? Кто за что сражался... Посмотрите расположение задних сидений относительно задней оси... У рафика сидухи почти на оси сидят, а у дастера где? Плюс у дастера задний свес гораздо меньше, потому для багажника больше места потребовалось "вглубь" колёсной базы...
Чтобы нормально померять нужны два человека на рулетку ибо один не растянусь
Ну блін! Таке враження що ти рулетки в руках не тримав? Тут всього 1.5 метри міряти, а вона на метр легко тримає пряму, так шо розмаху рук без питать вистачить. Повір мені - я це робив, нічого там розтягуватись не треба, все просто.
Але якщо ти просто не хочеш цього робити, то так і скажи. Не треба всякі оправдання вигадувати.
SanychGT, все правильно! Я про цих перців на позаминулій сторінці вже писав: (http://www.logan.in.ua/forum/post606684.html#p606684)
Поки alex.cver міряє свій автопарк рулеткою, приведу цікавий факт: товариші з off-road-drive.ru, по стандартній методиці наміряли ширину салону ззаду, на рівні плечей у Дастера 140см а в Спортеджа 132см. Нажаль, Логанів вони не тестують, тому почекаємо результатів від Алекса.
Але все залежить хто де міряв, тому дуже добре що в нас є людина, яка може однаково поміряти Спотредж і Степвей, що дасть можливість об'єктивного порівняння.
Про себе можу сказати що я свого Логана міряв в плечах і там виходило десь біля 138см. В РАВ4 десь приблизно так само. Ну може 139 від сили.
Ладно, раз Алекс скоріш за все, нічого міряти не буде, розкрию інтригу, чому я так наполягав на цьому експерименті. Річ у тім, що насправді, в Логана і його версій, салон ззаду реально широкий. Він в плечах ширший ніж у багатьох авто класу С. Причому, реальні тести з трьома пасажирами доводять що в Логані їм зручніше ніж в багатьох, більших по габаритам, моделях. Якщо пам'ять не зраджує, АвтоРевью робили такий порівняльний тест, з декількома моделями різних класів. Логан виступив достойно навіть на фоні Суперба. Але зараз посилання не маю під рукою. Треба буде пошукати.
Короче, по факту, не важно що в Алекса вийде, навіть якщо він наміряє більшу ширину в Спорта, різниця буде не більше 1-2см. Що, впринципі, ніяк не вплине на зручність 3-х пасажирів. А от тверда, відштовхуюча спинка для середнього пасажира в Спортеджі, явно більш суттєва проблема ніж 1см ширини. А у Степвея посередині сидіти зручно. Єдине що на користь Спорта, так це більший запас в ногах і майже повна відсутність центрального тунеля. Але цього замало, щоб заявляти що в Сандеро неможливо возити 3 пасажири ззаду.
дастер шире спорта! )))
От блін! Як я про це писав, то ніхто не помітив... що значить сила малюнків...
Скажу тобі більше - в Спорта 3 меньше місця для ніг ніж в Логана. Маю пруфлінк, тільки там буде відео а не малюнок. Зато 100% об'єктивно!
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-11-30 12:45:55[/merge_posts_bbcode]
Особенно сзади, особенно в рав 4
Це реально так! В РАВ4 четвертого покоління (це така як тут намальована дорестайлова, і в мене післярестайлова), ззаду по довжині місця більше ніж майже в усіх кросоверах, навіть на клас вищих, і більше ніж в багатьох легковиках Д класу. І при цьому ще й можна сильно опустити спинку. Однак не дивлячись на це, багажник теж великий. Це головна причина чому я її вибрав серед інших кросоверів. В її ціновому діапазоні, всі інші кросовери ззаду тісніші і переважно з меньшими і меньш зручними багажниками.
Про себе можу сказати що я свого Логана міряв в плечах і там виходило десь біля 138см. В РАВ4 десь приблизно так само. Ну може 139 від сили.
Так і є. На малюнках вище різниця 8мм.
Річ у тім, що насправді, в Логана і його версій, салон ззаду реально широкий. Він в плечах ширший ніж у багатьох авто класу С. Причому, реальні тести з трьома пасажирами доводять що в Логані їм зручніше ніж в багатьох, більших по габаритам, моделях.
Логан перший ззаду ширший за Дастера ще на 2 з лишком сантиметри.
Він в плечах ширший ніж у багатьох авто класу С.
В мене стоїть салон від А8. Так от задній диван у А8, як і у мерсі S-классу вужчий від Логана як мінімум на сантиметрів 5-6. А бмв7 по ширині такий самий, але місця для трьох мало , так як відформовано явно на двох.
В мене стоїть салон від А8. Так от задній диван у А8, як і у мерсі S-классу вужчий від Логана як мінімум на сантиметрів 5-6. А бмв7 по ширині такий самий, але місця для трьох мало , так як відформовано явно на двох.
Ахахаха! ))) Где там alex.cver со своей теорией про невозможность ездить втроём в сандеро!
Читаючи різні публікації, різні роздуми автовласників я ніяк не можу для себе визначитись, яка ж вона, моя наступна автівка?
Адже хочеться мати таке авто, яке б було зручним, не геморойним в обслуговуванні, щоб не часто ламалось, щоб можна було поїхати за кордон у автомандрівку...
От хотілось мені завжди дизеля. Відкидаючи не дешеве часте ТО, особливості української солярки - просто хотілось. Я коли ще Логана міняв, хотів щось дизельне, але побоявся. Зараз ситуація з пальним трохи краще і наче вже точно для себе вирішив - як буде можливість - куплю "тракторця"... І тут на тобі "Франция может запретить дизельные Renault и Volkswagen
Источник: © Autocentre.ua" Звісно може заборонити і заборонить - різні речі. Та і Франція це не вся Європа. Але "лиха беда - начало". Перший камінчик на ваги сумнівів покладено.
Тоді питання - може щось уживане з Європи купити? Поїхати в Німеччину з досвідченим товаришем? От і жінка напередодні вподобала BMW в кузові універсал.
А чому б і ні? І ціну підібрати можна. Але тут як на замовлення з'являється володар подібної Бехи (який, до речі зовсім недавно поміняв її на Колеос) і тільки покрутив пальцем у скроні. Сказав , що всі мої ремонти разом узяті це сльози, в порівнянні з ремонтом BMW. Ого!!! Знову терези розкачались!
Залишається мабуть лише спостерігати і їздити, поки їде. Але тут ProxY з повідомленням про проблемний варіатор...
І я зараза зараз їздю і прислуховуюсь, чи ніде не стукне, грюкне, захрюкає і задзюрчить. Їй Богу як параноїк. І іноді щось таке наче чую, наче двигун бурчить сильніше, чи холості не стабільні, щось клацає в підвісці (чи гальмах) при гальмуванні.
І одна думка - авта роблять лише з тим розрахунком, щоб більш-меньш відкатали гарантійний термін. А далі - щоб ламались (по троху, але часто. Чи рідко, але так, щоб на півмашини одразу...
Где там alex.cver со своей теорией про невозможность ездить втроём в сандеро! lol
Предыдущий Сандеро на 4см уже предыдущего Логана в задней части.
Так что, чисто теоретически... Сандеро свободнее предыдущего Спортеджа.
Тоді питання - може щось уживане з Європи купити? Поїхати в Німеччину з досвідченим товаришем?
Главное помнить, что хорошее авто стоит хороших денег даже ТАМ... Та и зачем Вам эти риски, если цель стоит в виде бесхлопотной эксплуатации? Если уж совсем хочется просто ездить и не ломаться - возьмите новую тойоту... Они, вроде, до сих пор делают машины, которые не ломаются...
Предыдущий Сандеро на 4см уже предыдущего Логана в задней части.
Скоріш за все, просто інші люди поміряли в іншому місці. Бачиш, той самий Дастер, то 140 то 139. Так само і спорт - одні наміряли 132 а другі взагалі 140. І з РАВ4 теж так - off-road-drive.ru наміряли 134, але в мене це ширина між ручками на дверях, а не на рівні плечей (вони сидіти нікому не заважають, але становлять найвужче місце в задньому ряді). Можливо off-road-drive.ru міряє не на рівні плечей, а найвужче місце? Це могло б пояснити чому в Спортеджа в них так мало вийшло, може в нього ручки/підлокотники в дверях широкі, хз. Доречі, заміри ширини салона в Логана теж я бачив різні, тому колись і поміряв в себе.
Короче, саме тому я кажу що порівнювати такі заміри, з різних джерел, а часто і з одного, не дуже то й можна. А от Алекс міг би точно однаково поміряти обидва авто, і цей результат був би об'єктивним наскільки це можливо.
сяся написав:Clone-77 написав:когда с братом сажусь в его Фабию-почти упираемся плечами
везёт а я в фабию даже не влезаю
![]()
В Таврию может и поверю,но в Фабию-не верю.
Ну вопрос веры это как с фломастерами , по автам было ДВЕ таврии - золотая авта влезал и ездил комфортно , фаби у зятя - хорошая машинка но Я в неё не влезаю
Doc, ох яка не проста задачка! Боюсь на неї нема однозначної відповіді. Однак можу поділитись своїми міркуваннями, адже сам недавно в голові прокручував, і в інтернеті досліджував, величезну кількість варіантів.
І так, якщо дійсно хочеться їздити без проблем, от просто їздити, і не переживати що там щось гавкне, не тратити лишній час і нерви на СТО, а це для мене теж завжди було головним пріорітетом (тому Логан, і тому РАВ4 саме в такій комплектації), тоді я думаю наступне:
- Відразу відкинути все БУ. Так, серез БУ можна знайти таке що проїздить довше нового. Але! Впевненості в цьому не буде. І тому буде розвиватись та сама, паскудна "параноя". Це як мінімум. А як не повезе, а скоріш за все, не повезе, то і прийдеться помаятись з таким щастям.
- По двигунам, якщо хочеться максимально довгого і максимально безпроблемного користування, і мінімальних переживань і сумнівів, бажано дивитись в сторону якомога простіших агрегатів. Але при цьому не забувати що простий двигун Фіата може бути значно меньш надійним складного двигуна БМВ. Тому все ж таки, при остаточному виборі, дуже бажано почитати про конкретні моделі двигунів. Ну а вцілому, найпроблемніші - малі, турбовані бензинки, потім
турбодизелі, ну і найпростіші бензинки меньш ризиковні.
- По трансмісії. Звісно, найспокійніше це механіка. Але якщо треба автоматичну, то найдовговічніші - гідротрансформатори. Особливо якщо повний привід, тоді тільки і виключно гідротрансформатор, без варіантів. Однак вони найменьш економні і меньш динамічні. В цьому плані роботи з варіками кращі. Якщо вибирати між роботом і варіком, то треба дивитись на конкретну модель, адже є варіатори які прославились своїми проблемами, і є роботи які теж прославились своїми проблемами, а є і досить надійні моделі як одних так і других.
Слабке місце варіаторів - робота з ударними і довгими тяжкими навантаженнями. Тому вони особливо погано підходять для повного приводу, буксирування причепів, агресивної їзди на межі, і тому подібного. Це для них найгірший режим, який сильно вкорочує їх ресурс. Фрикціонна передача обертального моменту має значно меньший запас по перевантаженню ніж зубчаста. А проскакування ременя в варіаторі - початок його смерті.
Слабке місце роботів - тяжкий міський траффік, пробки, танучкі. Роботи мають проблеми з правильним вибором передачі, коли на малих швидкостях доводиться хаотично то розганятись то гальмувати. Часті, невдалі переключення передач для роботів шкідливі, адже вони кожне з них супроводжуть повним включенням зчеплення. Гідротрансформатор вирішує цю проблему повністю, ну а в варіатора взагалі ніякого переключення передач і ніякої роботи зчеплення при зміні швидкості, не виникає.
- По виробниках. Із не преміальних, це Хюндай/Кіа, Хонда, Мазда, Тойота. Але точніше бажано читати про конкретну модель, і дуже бажано уникати тих, які складаються в країнах СНД. Якість збірки теж впливає на довге, спокійне користування машиною. Звісно, це не повний список, і в цих марок теж бувають невдалі моделі, тому це тільки орієнтовно.
От якось так.
А на рахунок дизеля, я вже колись казав що вони можуть поступово здавати позиції в близькому майбутньому. На дизелях дуже тяжко дотримуватись нових, все суровіших норм викидів. Грандіозний скандал зі свідомим чітінгом в тестах на екологію у дизелів ВАГ, тому яскравий приклад. І не факт що інші виробники кристально чисті в цьому питанні. Тому що дизелі вписувати в норми стає все складніше. Ходять плітки, що Тойота взагалі невдовзі від них почне відмовлятися, замінивши їх гібридами (саме тому вони так активно розвивають гібриди).
Однак вибирати гібрид, мало того що дорого, так ще й ризиковно в плані довговічності. Акумулятори в них живуть не сильно довго, а коштують сильно дорого. Та складність всієї системи наштовхує на песимістичні думки.
А от тверда, відштовхуюча спинка для середнього пасажира в Спортеджі, явно більш суттєва проблема ніж 1см ширини.
Как доберусь я померяю. Рулетку кинул себе в рюкзак - завтра намеряю Степана.
Но не правда, все не так. У Спортейджа НЕТ в ногах горба (практически ровный пол), что дает гораздо удобнее посадку для среднего пассажира, чем у Степвея. В Логане нужно ноги раздвигать ибо горб мешает. Играет роль ширина самой сидухи и ее длина а также много места от коленей спереди и Угол наклона спинки задней и высота тоже. Можно почти сидеть на полу и колени до ушей а можно сидеть высоко когда ноги ровные и тд. Я не знаю что покажет рулетка, но это так же само, как когда говрят что бензин лучше едет ибо до 100 км мол 10.4 а у дизеля 12. А по итогу в городе один овощ второй нет. Можно намерять что угодно но лучше самому пробовать поездить сзади как там и там а потом делать выводы. В Спорте сзади много удобнее и комфортнее. И как можно мерять? У меня может плечи у Степана упруться в стекло боковое а у Спорта в дверцу. Вообщем это как сравнивать кислое с соленым а не соленое со сладким. Где то так. Но я попробую шо то померять
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-11-30 22:19:13[/merge_posts_bbcode]
Где там alex.cver со своей теорией про невозможность ездить втроём в сандеро! lol
А вот сядешь и проверишь. Там даже мои колени упираются в спинку передних пасажиров у Степки. Более того чтобы положить сзади в ровный пол сидухи - нужно сначала подвинуть вперед сиденья чтобы водила аж влип в руль. Не ну братцы поедьте сядьте в салоне сзади у Спорта а потом у Степвея и все станет на место. Ездить конечно можно если 3й будет худой маленький ребенок у Степки и то не на далеко У Спорта пробовали на 500 км - все было гуд.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-11-30 22:30:37[/merge_posts_bbcode]
А на рахунок дизеля, я вже колись казав що вони можуть поступово здавати позиції в близькому майбутньому. На дизелях дуже тяжко дотримуватись нових, все суровіших норм викидів. Грандіозний скандал зі свідомим чітінгом в тестах на екологію у дизелів ВАГ, тому яскравий приклад. І не факт що інші виробники кристально чисті в цьому питанні. Тому що дизелі вписувати в норми стає все складніше. Ходять плітки, що Тойота взагалі невдовзі від них почне відмовлятися, замінивши їх гібридами (саме тому вони так активно розвивають гібриди).
Все верно написал. Но при чем тут Украина? У нас точно можно будет ездить на дизеле еще долго. Если брать такое как поездка на авто в забугор - я не думаю что будут проблемы пересечения границы даже если там приняли Евро 6 а у вас Евро 5 дизель. Ну то есть в плане того что через 20 лет возможно не станет дизелей или их станет меньше из-за экологических норм - да возможно так. А через 40 они могут исчезнуть и все будем на Теслах (ну наши дети уже). Так что заморачиваться на то что будет через 20 лет беря дизель лет на 5-7 я бы вообще не стал. Иначе можно начинать "ждать когда подешевеет" Тесла до 12 тыс уе, ну то есть "скоро" в следующей жизни
Как доберусь я померяю.
Дякую!
У Спортейджа НЕТ в ногах горба
Це правда, і я про це казав. Явний плюс Спортеджу.
Можно почти сидеть на полу и колени до ушей а можно сидеть высоко когда ноги ровные и тд.
І це правда, але відстань для ніг, форма і розміри сідушки, нахил спинки, чи там, наприклад, вільний простір над головою, ніяк не змінюються від того скільки там пасажирів, два чи три. А мова йде не про те в якому авто ззаду зручніше, а саме про те, що ця різниця для трьох пасажирів значно більша ніж для двох. А головна різниця при добавлянні третього - ширина.
Можно намерять что угодно но лучше самому пробовать поездить сзади как там и там а потом делать выводы
Так в тому то справа, що нас тут таких, хто возив ззаду в Логані 3 людини, багато, а ти говориш що це не реально, тільки 2. При тому що Сандеро від логана відрізняється тільки місцем для ніг, що ніяк не впливає на кількість пасажирів - якщо їм всім хватає місця в довжину, то від того що їх троє а не двоє, їм його не перестане хватати.
У меня может плечи у Степана упруться в стекло боковое
Ніколи в житті такого бути не може! Хіба шо задереш руку так щоб локіть покласти на підвіконня. Вобщем не вигадуй, просто сядь нормально і побачишо що точка в яку ти впираєшся, в обох машин майже в тому самому місці.
Так в тому то справа, що нас тут таких, хто возив ззаду в Логані 3 людини, багато, а ти говориш що це не реально, тільки 2. При тому що Сандеро від логана відрізняється тільки місцем для ніг, що ніяк не впливає на кількість пасажирів - якщо їм всім хватає місця в довжину, то від того що їх троє а не двоє, їм його не перестане хватати. wink
Почему вы путаете скажем Логана и Сандеро? В МСВ там просто траходром. У Степана - все наоборот + сидухи не удобные совсем сзади.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-11-30 22:39:10[/merge_posts_bbcode]
Ніколи в житті такого бути не може! Хіба шо задереш руку так щоб локіть покласти на підвіконня. Вобщем не вигадуй, просто сядь нормально і побачишо що точка в яку ти впираєшся, в обох машин майже в тому самому місці.
У Спорта все может быть ибо там сзади не окна а амбразуры. я там в них выглядываю чуть выпрямляясь (сзади). Кореяки ради дизайна там сделали очень высокие дверцы минимум стекла сужающегося к задней части. Присмотритесь к дизайну сзади и сбоку. Но посмотрим
Но при чем тут Украина?
В нас скоро теж впровадять наступну норму Євро, і Тойота тоді перестане до нас завозити дизелі. Це начебто має статись в 2017.
У нас точно можно будет ездить на дизеле еще долго.
Їздити на тому що вже купив, можна буде довго, і не тільки в нас. По ЄС досі катають авто, які не відповідають навіть Євро1. Вони просто платять всякі там додаткові побори, але такого щоб прям заборонити їздити, ще вроді не було...
Так что заморачиваться на то что будет через 20 лет беря дизель лет на 5-7 я бы вообще не стал.
Ні, я не це мав на увазі. По-перше, вже зараз, дизель може виявитись з сюрпризом, як це було з ВАГовським скандалом. По-друге, вже скоро, їх вибір в продажі може сильно скоротитись. Тому якщо брати дизель, то якомога скоріше, або не брати взагалі, від гріха подалі.
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-11-30 22:45:33[/merge_posts_bbcode]
Почему вы путаете скажем Логана и Сандеро?
Я ж начебто пояснив. Тому що ширина в них однакова, а довжина ніяк не впливає на те скільком пасажирам зручно, двом чи трьом. Якщо хоч в одного з них ноги не влазять, то там і одному вже не зручно. А якщо влазять всім, то в плані довжини всеодно чи їх два чи три.
В МСВ там просто траходром.
В МЦВ задній ряд ідентичний Логану по всім напрямкам.
У Степана - все наоборот + сидухи не удобные совсем сзади.
Задній диван і спинки в Сандеро ті самі що і в Логані.
У Спорта все может быть ибо там сзади не окна а амбразуры.
Я говорив що ти в Сандеро не впрешся плечем в скло. В Спорті - тим більше.
Присмотритесь к дизайну сзади и сбоку.
Знаю, я в ньому сидів.
Скоріш за все, просто інші люди поміряли в іншому місці. Бачиш, той самий Дастер, то 140 то 139. Так само і спорт - одні наміряли 132 а другі взагалі 140.
Оф данные Рено Логан фаза 2
Ширина на уровне локтей спереди 1415мм, сзади 1426мм
Ширина на уровне плечей спереди 1388мм, сзади 1424мм
Сторінки Назад 1 … 71 72 73 74 75 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.335 секунд(и), виконано 41 запитів