Re: Зимняя резина на Логан
Опасности никакой нет наоборот если Авто тормозит лучше разве это не безопасно.
Доречі, а ти пробував в такій конфігурації екстренно гальмувати на льоді?
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Ходова → Зимняя резина на Логан
Сторінки Назад 1 … 133 134 135 136 137 … 225 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Опасности никакой нет наоборот если Авто тормозит лучше разве это не безопасно.
Доречі, а ти пробував в такій конфігурації екстренно гальмувати на льоді?
Опасности никакой нет наоборот если Авто тормозит лучше разве это не безопасно.
А почему-бы не докупить еще пару шиповок и иметь уже полный комплект? Так ведь еще лучше тормозить будет, за счет задних.
Larsen,
Тормозил без блокировки колес , хорошо тормозит.
Пробовал на том же участке все 4 липучки на льду скользит зараза......
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-11-19 09:27:59[/merge_posts_bbcode]
Vader,
Пока не вижу смысла, шипами по чистой дороге
так как большую часть на липучках. На асфальте намного приятней.....
Тормозил без блокировки колес , хорошо тормозит.
Проблема в тому, що якщо нема хоча б ABS, то при сильному гальмуванні на льоді задні колеса можуть заблокуватись тоді, коли передні ще обертаються, адже в задніх ліпучок на льоді значно меньше зчеплення а колдун про це не знає.
Тормозил без блокировки колес , хорошо тормозит.
Пробовал на том же участке все 4 липучки на льду скользит зараза......
Здесь опасность не в торможении по прямой а в торможении с боковым уводом. Шиповка должна держать не только в продольном но и в поперечном направлении. Как и любая другая шина, кстати. Естественно шиповка на льду, как правило, обладает лучшим сцеплением, значит при возникновении ситуации, когда на вираже и сбросе газа или торможении вес будет смещаться на переднюю ось, задняя будет разгружаться. Как показывают многочисленные видео на зимнем покрытии, эта ситуация является самой частой причиной заносов. Виляющий зад - неприятное явление. На шиповке у меня было виляние задка при торможении на спуске с горки. Я знаю эту особенность и рулю с осторожностью. Если бы на задке стояла не шиповка, надо было бы помнить об этом в более широком перечне условий вождения. А вообще шиповка на задке лишила меня любимого разворота с ручником. Цепкая, не дает развернуть зад
Пишу свое мнение, как есть зад не скользит.
А как же
все 4 липучки на льду скользит зараза
Ага, и ксенон не слепит Чет мне кажется, что ксенон у вас просто обязан быть установлен
Ага, и ксенон не слепит
Кстати не по теме, но ксенон в линзах таки не слепит. В отличие от светодиодов в рефлекторной оптике
ксенон в линзах
Та не. Если там ксенон есть, то точно без линз.
Вобщем сторінок 20 тому, в цій гілці, ми всі дружно вибирали мені гуму для Рафіка. В результаті я взяв General Altimax Arctic без шипів. Так шо тепер поділюсь враженнями тут з вами.
І так, останній тиждень був чудовим періодом для тестування гуми в майже всіх можливих зимових умовах. Був і глибокий сніг, і чистий лід, і всякого роду хляпи, в тому числі товстий шар талого снігу на льоді. От я і потестував.
Порівнювати буду з Bridgestone Blizzak VRX, який в мене стояв на Логані. Порвіняння не зовсім справедливе, адже автомобілі зовсім різні, тому я не претендую на об'єктивну оцінку яка з цих шин, для яких умов краща, на однаковому авто. Кому цікаво - Рафік з переднім приводом, з повним пакетом ESP, а Логан був без ABS.
І так, перше з чого все почалось - глибокий (відносно) сніг. Як і слід було чекати від злючого рисунку протектора, тут різниця з Бріджом дуже велика. Впринципі, глибокий сніг ніколи не був сильною стороною Бриджа. Навіть дешевший Kleber Crisalp, який в мене раніше стояв на Астрі, здається гріб помітно впевненіше, хоча малий кліренс тої пузотерки зводив це нанівець. Ну, вобшем, тут різниця велика - Альтімакси гребуть впевнено і стабільно.
Наступне - вкатаний сніг і чистий лід на горизонтальній дорозі (вулиця). От відносно таких умов в мене були сумніви, адже Альтімакс - гума розрахована під шипування, отже не настільки "ліпуча" як Бріджи. Та і ламелей на ній рази в 2 меньше. Думаю і суміш дубовіша. І ясне діло, нема ніяких "мікропор", так широко розрекламованих і запатентованих Бріджстоуном. Короче, через цей момент я сумнівався чи варто їх брати, чи не будуть вони сильно гірше за те, до чого я звик. Коли перший раз я попав на таку вуличку, то відразу навіть не зрозумів що воно слизьке. Ну, тіпа сніг то й сніг... Це була під'їздна вуличка, тому їхав повільно, але зупинився без спрацьовування АБС. Коли вийшов зрозумів що це майже лід. Потім їздив по місту, і місцями теж був лід, але наскільки слизький, сказати не можу. Бувало що й АБС спрацьовувала, але жодного разу не повело зад, ну і з гальмуванням проблем впринципі не було. Знову ж таки - машини різні, ЕСП пару раз втручалась, але дууууже рідко. Вцілому результатом задоволений. Якщо вони в таких умовах і гірші за Брідж (а я на межі ні Брідж ні Альтімакси в таких умовах не перевіряв, нунах... ), то різниця не така, щоб в мене через неї виникли якісь суттєві проблеми. Що неможе не радувати.
Далі була хляпа, в тому числі і хляпа на льоді. Впринципі, тут нема про що й писати. Брідж по хляпі, бувало, аквапланував. За Альтімаксами наразі такого не помітив. На дуже глибокій хляпі, трохи мотало, але, по відчуттям, меньше ніж Бріджи. Ну а решта без проблем. Траекторна стійкість і гальмування, по відчуттям, не гірше ніж було на Бріджах. Тому -
Ну і врешті решт - мій "улюблений" горбок, про якого я вже раніше писав. Нажаль, найекстремальніших умов - товстий шар напівталого снігу, під ним тонкий шар води, а під нею лід - я не застав, тому не знаю як би воно було. Але був момент, коли на ньому був лід, а по ньому стікала тала вода. Це теж доволі стрьомна ситуація. Коли спускався, майже не міг гальмувати - АБС хапала майже відразу. Це "нормально", на Бриджах в такі моменти теж ніякого гальмування не було. Тому ситуація знайома. Головне що я не на жарт злякався - як же я буду назад виїзджати, якщо на спуску поздовжного зчеплення майже нема? Вертався через 15 хвилин, отже умови не змінились. Однак, як не дивно, навіть без якогось екстремального розгону (а на Логані я інколи сильно розганявся, так шо вже було страшно вилитіти з дороги - під'ом на повороті під 90 градусів), з першої спроби, без спрацювання ЕСП (принаймі лампочка не світилась), Рафік спокійненько собі виїхав і поїхав далі, наче там ніякого льоду і не було... От чесно скажу - в такій ситуації, на Бріджах я виїзжав, але стрьомніше, і бувало шо кидало, і розгін більший брав, і швидкість втрачав так шо ледь вилазив... Короче, не чекав я від Альтімакса нічого кращого, з його ламелями і відсутністю пор. Тим не меньше, результат саме такий. Навіть не знаю чому так, можливо діло в самій машині. Хоча, знову ж так, ЕСП я не помітив, може воно якось мовчки включалось, може антипробуксовка допомагала (хоча вона теж мигає лампочкою), а може просто геометрія, більші колеса, масса, розподіл ваги між осями... короче ХЗ, але по факту, в цих умовах я виїхав легше ніж на Бріджах на Логані. І це не просто неможе не радува, а взагалі дуже несподівано, адже теоретично, на льоді, Альтімакс без шипів, повинен зливати Бріджу. Вобщем я задоволений!
На рахунок самого екстремального - хляпа на льоді на мому горбку, думаю тут буде все ще краще ніж в Бріджа, адже злючий рисунок протектора Альтімакса з хляпою повинен справитиь краще Бриджа, ну а по льоді, як я вже переконався, на той горбок Альтімакс іде краще. Тим не меньше, як тільки будуть такі умови, відпишусь. Зараз внас прийшла відлига і потепління, і на дорогах вже ніякого льоду нема, тільки болото з калюжами.
І так, короткий підсумок. По глибоким снігам, хляпам - як і думалося, Альтімакс гребе впевненіше. По льоді в гальмуванні і в поворотах, я не помітив якоїсь різниці, хоча сумніви були. На горбок, по льоді, як не дивно, Альтімакс потягнув краще, що взагалі несподівано.
Доречі, по асфальті, сухому і мокрому, на плюсових температурах, ніяких неприємних відчуттів нема. На руль реагує чітко, гальмує впевнено, звісно, це на легальних швидкостях. Більше 110 я на них ще не розганявся, і не збираюсь. А ще в глибоких калюжах на швидкості (до 80), дуже впевнено тримають, з акваплануванням тут все дуже добре.
Ага, ще один момент - всі мої "зимові" випробування, відбувалися при температурах не нижче -4. Холодніше в нас просто не було. Тому наразі не знаю як воно буде в сильні морози. Можливо десь на -15, Альтімакси задубіють і почнуть ковзатись по льоді помітно гірше Бріджів. Наразі не знаю. Поживемо - побачимо.
А наразі я задоволений. Дякую Evgenий, що звернув мою увагу на цю гуму. Думаю Bridgestone DM-V2 мені б меньше сподобався. Принаймі наразі.
Вечір добрий!
Наскочив на велику каменюку.
Наслідки: погнутий правий передній диск і гуля на резині.
Наразі поставив запаску літню. В цій темі вже йшлося про те, щоб ставити кращу гуму з комлекту на задню вісь для зменшення ризику заносу.
Декілька днів треба так поїздити поки вирішу питання.
Які будуть думки? Правильно вчинив? Чи в моєму випадку треба перекинути літню назад?
В подобной ситуации сразу переставил вперёд зимнюю, а назад Debica (да да ) и катал так по снегу/люду неск дней в разгар зимы, пока колесо делали. Одно летнее на задней оси по моим наблюдениям, оказалось вполне терпимо. Не нужно лениться - перебрасывать вперёд нормальное колесо.
Ну вот.
В преддверии снега, льда и всякой мерзости приобрел второй комплект зимы. На свой страх и риск 175/80/14, на пробу, как оно такой размерчик. Ну разницы по диаметру со 195/65/15 - практически нет.
Шипованную Gislaved Nord Frost5
В продаже другой такого размера шип не нашел (Второй комплект зимы - липучка Barum Polaris3 штатного размера, рассчитывал, что текущая зима - последний сезон для нее)
Уже на дисках, но на машину еще не ставил. Думаю, оперативно в зависимости от условий, менять.
как раз сегодня легкий снежок
Белшина под горку не тянет буксует приходится толкать.
И это льда нет просто снег.
Еще раз убеждаюсь экономная резина так и едет
Еще раз убеждаюсь экономная резина так и едет
Тест шиповок эконом уровня http://colesa.ru/news/52560 В тесте за эталон взяли Нокиан ХКПЛ 8. Результаты такие: в некоторых дисциплинах разрыва в секундах почти нет, в некоторых он существенный. Но общий вывод такой - на машинах без электроники лучше использовать Нокиан 8, так как шина предсказуемая и новичкам лучше выбирать её
RUNO, що в неъ з боковиною?
що в неъ з боковиною?
Я користуюсь шиною з індексом XL й вона не раз доводила свою міцність. Отже, судячи з цього тесту, краще вибирати шину з підсиленою боковиною
шиною з індексом XL
Думаю для Нокіана це має бути аксіомою враховуючи стан наших доріг.
На нордман бока мягкие ночью поздно яму заметил на трамвайных путях между плит.
Думал хана
Так все целое. Думаю спасло давление 2.2 - 2.1
Белшина под горку не тянет буксует приходится толкать.
А как ведёт себя Россава в аналогичных условиях?
MACK,
Не знаю водителя на росаве сегодня не было.
Да и скользкую горку посыпали солью.
Ждем в другой раз.
Бел Шина на шевроле.
Росава на ланосе.
На ниссан классик летом была зимняя сейчас протектор стерт до отметок не бережет себя водитель....
И стаж ничему не учит....
Не знаю водителя на росаве сегодня не было.Да и скользкую горку посыпали солью.Ждем в другой раз.Бел Шина на шевроле.
Просто ты был за белшину, а я за россаву, бюджет практически одинаков, интересно теперь их поведение в одних условиях.
MACK,
Так я ни то ни другое не брал.
Видел ниссан кроссовер модель не знаю, так на бровку передними заехал а задними буксует.
По протектору видно всесезонка, поехал другое место искать.
Так я ни то ни другое не брал.
Аналогично. Но кто искал на этот сезон бюджетную зимнюю шину, то выбор был этих производителей, причём белшину нахваливали в каждом магазине и на авторынках. Я бы сказал навязчиво впаривали именно белшину. Вот интересует есть ли между ними существенная разница.
MACK,
На ощуп Белшина магче и лямелей больше.
Росава более зубастая
При разном дорожном покрытии будут вести по разному.
Где-то одна лучше где-то другая.....
Пассат под небольшую горку стоял буксовал.
По протектору еврозима, и это тонкий слой снега, а не едет.
Сторінки Назад 1 … 133 134 135 136 137 … 225 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Ходова → Зимняя резина на Логан
Згенеровано за 0.209 секунд(и), виконано 63 запитів