Aprox написав:У нас можно ездить на угашенной зубиле
Це погано, я знаю. Але якщо ще й це заборонити, то уяви скільки буде крику...
Aprox написав: но нельзя ввезти вдвое (а то и втрое) моложе ауди... Где забота про экологию?
Суть в тому, що весь шрот, той що їздить, раніше чи пізніше, повинен бути замінений на те що можна купити. А купити можна не нижче Євро5. Якщо дозволити ввозити шрот, то це не покращить ситуацію, адже тих хто ще вбитіші корита поміняє на новіші, трошки меньш вбиті, буде не так багато, як тих хто просто придбає собі вбите корито. Отже загальна кількість вбитих корит виросте. Більше того - навіть ті хто поміняють якийсь там ТАЗ на вбите Ауді без каталізатора (а значить не сильно краще за той ТАЗ по екології), свій ТАЗ здадуть в металобрухт далеко не всі. Більшість таки його продадуть, і він теж буде продовжувати засирати повітря, тільки вже в руках когось іншого. Як не крути, загальна кількість шкідливих викидів збільшиться.
Тому заборона ввозу "брудних" авто, корисна. А ще корисніше було б введення екологічних поборів, щоб стимулювати людей позбуватися тих брудних авто, що в них вже є. Однак народ фінансово такого не потягне.
Aprox написав:Людям всё равно надо на чём-то ездить
От тільки не треба прибіднятись! Більшість тих кому "треба", давно вже їздять. Подивись скільки машин навколо! Майже в кожній сім'ї по машині, а в багатьох і по декілька. Тому не треба перебільшувати цю проблему. Авто далеко не найбільш необхідна річ, особливо для слабозабезпечених родин. І взагалі в нас який сюрреалізм - як за комуналку платити, то всі на субсидіях. А під вікнами ночують п'яті бехи, "бо шо ж я на меньшому їздити не буду, я ж не ніщєброд якийсь, щоб Сенса купляти. Во, беха на польських номерах - саме для мого его машина! А під вікнами, бо нема грошей на стоянку, і на газі бо ж блін бензин дорогий!"
Aprox написав:Заодно и безопасность движения повысим! Потому как и управляемость лучше, и тормоза, и системы стабилизации, и подушки, и травмоопасность для пешеходов...
Нічого не вийде бо, як я вже казав, більшість з тих вбитих ТАЗів продовжать їздити по наших дорогах, перепродані за 100-200 баксів. В результаті не просто небезпечних авто не стане меньше, а і взагалі кількість авто на дорогах зросте (тобі ж корків мало, правда ).
Крім того, оті корита за 1000-2000 євро, вони хоч і не классіка з зубилами, але безпечними можуть називатись тільки з дуже великою натяжкою. Багато з них після ДТП. З непрацюючими системами, з гнилим кузовом, з високою небезпекою відмови важливих систем в процесі руху. Ні, це не є безпечні авто. Не такі які я б хотів бачити на дорогах. Краще вже новий Сенс, чи навіть якийсь китаєць. Хоча в випадку з Б/У, це сильно залежить від конкретного екземпляра, тому мова про те що серед них є і такі.
Aprox написав:Надо реально смотреть на вещи, а не витать в розовых облаках... Это невозможно еще много-много лет в наших условиях...
Якщо заборонити продажі авто без Євро5, як це зроблено вже, а не в рожевих хмарах, то ГАРАНТОВАНО, кількість авто що не відповідає Євро5 не буде збільшуватись. Ну а в міру натурального виводу з експлуатації, їх кількість таки зменьшується. Тому ти не правий. Навіть при існуючому законодавстві, кількість авто що не відповідає Євро5 в Україні зменьшується з кожним днем. І це добре.
Aprox написав:Так может борьбу с экологией надо начинать по существенности влияния, а не с и так бедного населения?
Одне другого не відміняє! Боротися з промисловою екологією треба. Але це не означає що поки вона є, можна і собі позасирати довкілля за компанію. Тіпа, якщо пацієнта тяжка хвороба, то поки його не вилікували від неї, можна не турбуватися про тякі дрібнички як гігієна чи протяги, правда ж?
Aprox написав: У нас народ и так на своём горбу тащит и войну, и армию, и дебилов в правительстве, и всё остальное...
Так від екології безпосередньо страждає сам народ! Так сильно хочеться самому собі зробити назло? Так я ж не дам!!!
Aprox написав:И ведь, не за экологию же наше правительство сражается - это тоже надо понимать! Им-то насрать на экологию! УкрАВТО и Богдан хотят своё говнецо продавать...
Тому я підтримую відміну акциз. Але відміну екологічних норм - ні. Від акциз народу нічим не легше, а від Євро5, таки легше, хоч не всі це розуміють. Це як з пасивним паління. Ладно, дорослий дядько, знає про шкоду паління, ну, сам вирішує як своє здоров'я угробити. Але ж багато з цих дядьків, труять своїх же дітей! І пох...
Aprox написав:Мы же за экологию? Заверните мне плиз Евро-6 за 9 тыщ! )))
От це я підтримую!
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-01-24 13:10:14[/merge_posts_bbcode]
Schranznbasser написав:где взять такие деньги в нашей стране, например, продавцу в магазине? или даже врачу, который взятки не берет?
А їм конче необхідне авто? В них хоч на бензин, стоянку/гараж, гроші знайдуться???
Тут вас почитаєш, то складається враження, що авто по необхідності мало не на другому місці між водою і їжею. Ми ж в більшості живемо в великих містах, з розвиненим публічним транспортом, в багатоквартирних будинках. Якщо не вистачає на авто, може просто не варто його купувати?
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0