Schranznbasser написав:если будет ТО, то будут ставить обратно катализаторы
Ну так всеодно Євро5 з каталізатором чистіше за 20-ти річну модель з каталізатором.
Schranznbasser написав:тогда чем плоха возможность удешевить рынок б.у. машин? типа, зачем людям роскошь?
Я всіма руками за те щоб відмінити мито на ввіз авто. Це мито нікому з нас не дає ніякої користі, але сильно обмежує в виборі. Але авто повинно розмитнюватись і ставитись на облік. Негоже щоб кожне друге авто їздило на закордонній реєстрації. Якщо єдина причина чому ці активісти вимагають саме дозволу кататись без розмитнення, полягає в тому що вони хочуть уникнути обмеження на Євро5, тоді я їх не підтримую, по вищезгаданим причинам. Ще раз - за ті гроші можуть придбати хоч і гірше, але, як ти кажеш - "навіщо розкіш", авто на українській реєстрації. В такому випадку, в нас принаймі не збільшиться кількість "брудних" авто.
Schranznbasser написав:вся Европа(кроме, вроди Норвегии) ездит без всяких растаможек,
Ти впевнений що хочеш як в ЄС? Без розтаможок, але з величезними екологічними поборами і платною утилізацією? Не думаю. Тому не треба на них рівнятись. Нам і розтаможку можна не відміняти, достатньо ввести такі екологічни побори як в ЄС, і всі старі авто подешевшають до європейсько рівня, просто тому, що їх ніхто не буде купляти... Але я не думаю що такий варіант нас влаштує. Тому, як на мене, наше обмеження по екології лише на ввіз авто, напевно найприйнятніший варіант для нашого народу.
Schranznbasser написав:значит нужно богатым жителям помогать бедным депутатам с помощью растаможки
Я багато разів вже писав що проти мита. Тому розмитнення, як на мене, не повинно помагати бідним депутатам.
Aprox написав:Техосомотр говорит о том
А далі читати вже не цікаво? Ну то я процитую:
Larsen написав:От зараз введуть ТО, зроблять його некорумпованим, і зникне твоя проблема.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0