Re: My New Koleos Dynamique Pack1 from Cherkasy
Та Бог з тим регламентом! Міняти чи ні?
Якщо по фінансам не напряжно то краще поміняти.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → My New Koleos Dynamique Pack1 from Cherkasy
Сторінки Назад 1 … 21 22 23 24 25 … 36 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Та Бог з тим регламентом! Міняти чи ні?
Якщо по фінансам не напряжно то краще поміняти.
Якщо по фінансам не напряжно то краще поміняти.
Про фінанси.
Нарив такі варіанти. Може Yeka підкорегує?
• Прокладка піддона - Nissan 31397-1XF0C - 654,00грн
або 7700871802 - 863,00грн
чи Mitsubishi 2705A015 - 320,00грн.
• Фильтр маслоохолоджувача(картридж) - Mitsubishi 2824A006 - 324,00грн
чи Nissan 317261XF00 - 244,00грн
• Фільтр АКПП 31728-1XF03 - 925,00грн.
• Прокладка під кришку охолоджувача - Mitsubishi 2920A096- 74,00грн.
• Масло Nissan NS-2 - KLE52-00004 (2) - 1395,00грн.*2= 2790 грн.
або Elfmatic CVТ (8) - 265,00грн. * 8 = 2120 грн.
• Ущільнювальне кільце зливної пробки - Nissan 11026-31X00 - 20 грн.
Загалом 4500 грн. Плюс робота.
Тільки от на рахунок рідини не впевнений. NS-2 чи NS-3. І фільтр АКПП також не зовсім зрозуміло треба міняти, чи ні.
А что оффы говорят на заявление "Хочу поменять жидкость"?
Може Yeka підкорегує?
До вівторка потерпиш?
А что оффы говорят
Регламентом не передбачено.
До вівторка потерпиш?
Авжеж!
Регламентом не передбачено.
Ну я имел ввиду на слово ХОЧУ!!!!, Им что, бабло не надо?
на слово ХОЧУ
Зараз вони готові. Але тоді, коли я поставив питання це їх дуже збентежило.
Были в шоке, не смогли принять решение ))) , сколько заломить?
сколько заломить?
Думаю,как правильно сделать чтобы не попасть в коробку.Те 100 грн что получат исполнители за работу не стоят возможных неприятностей.С испарителем у него уже история была.
Думаю,как правильно сделать чтобы не попасть в коробку.
Зараз на стенді вже пропонують Elfmatic CVT тобто заміну провести можна.
Раніше просто попиту не було.
А з кліматом то кидок був конкретний. Досі обурений!
Зараз на стенді вже пропонують Elfmatic CVT
А що вони доливали на передпродажних підготовках,та після,наприклад,заміни задньої манжети колінвалу(коробка знімається,піввісі витягуються) ,просто манжет на коробці,в які вставляються передні піввісі?
Моя думка,не міняли,бо не знали як і петляли від цього скільки могли.
А з кліматом то кидок був конкретний. Досі обурений!
Теж не думав що вони так обхезаються з гудвілом.
Нарив такі варіанти. Може Yeka підкорегує?
Цього досить щоб провести заміну.
Це фактично стальна сітка(візьмеш в руки зрозуміеш) іі можна просто помити тим що в моїй бумажці під номером 7711422414.
Прокладку я б взяв,зняв піддон і помив магніти до нього приліпленні.Якщо піддон знімать не будеш,прокладка і фільтр( 31728-1XF03 - 925,00грн.) не потрібні.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-02-14 09:23:51[/merge_posts_bbcode]
Скупився
Elf 194761 Масло трансмиссионное минеральное "Elfmatic CVT", 1л 7 шт. 1841,00грн.
Mitsubishi 2705A015 Прокладка поддона картера АКПП 1 шт. 319,00грн.
Mitsubishi 2920A096 Кольцо уплотнительное фильтра коробки передач 1 шт. 74,00грн.
Nissan 11026-01M02 Прокладка сливной пробки поддона картера 1 шт. 15,00грн.
Nissan 31726-1XF00 Фильтр масляный маслоохладителя коробки передач 1 шт. 244,00грн.
Разом 2493 грн.
Недавно подивився дані по коробці. Є така програма CVTz50, то вона показує одиниці старіння масла. Так по ній виходить, що масло в мене нове. Хоч і пройшов 100 000 км. Там досить складна система врахування балів. В залежності від навантаження і перегріву масла.
Показало 748 одиниць. Рекомендовано до заміни коли 210000 одиниць. Коротше кажучи подивлюсь, що там буде і якщо не критично більше туди лазити не буду.
Холера ясна, щось давно нічого не ламалось. Це насторожує...
Холера ясна, щось давно нічого не ламалось. Це насторожує...
Это должно радовать.
Рідину поміняв.
Стружки було не мало, але й не багато. Масло ну таке собі. Як кажуть не геть погане. Без запаху.
Фільтр - той точно треба було міняти.
Прокладка фільтру маслоохолоджувача була в нормальному стані. Думаю зайве було міняти. Але вона не така вже й дорога.
Робив на СТО АТЛ. Ще докупив очищувач і з роботою - 360 грн.
Стружки було не мало, але й не багато.
Стружка на магнітах.
Yeka, ну да.
Тепер питання стоїть чи міняти масло в роздаткі і редукторі.
Тепер питання стоїть чи міняти масло в роздаткі і редукторі.
Поміняй. Там,якщо не помиляюсь,по 0,5 л масла в кожному.
О!!! Знайшов чим себе зайняти!!!!
Комп'ютерна діагностика. Або для тих, у кого немає CLIPa, а полазити хочеться.
Взагалі на комп'ютері (вірніше нетбуці) таке вже собі примастирив. І коди помилок читає (правда не всі) і скинути може.
На смартфоні ще не вдалося запустити, щоб працював. А ще можна PIDи зняти і в TORQUE покласти.
Тиждень тому заряжав акумулятор.
Йому вже третій рік пішов.
А сьогодні сів за керму натиснув на кнопку і... все згасло.
Машину я завів. Без прикурювача. Благо поки їй не треба довго стартер крутити.
Але чому акумулятор, що тиждень тому заряджався взяв і здех?
Ну или ему конец или смотри заряд, что тут еще посоветовать
Можливо якась банка коротнула?
На сузуки родной аккумулятор умер через 2 года.
Попробовать зарядить еще раз, нет - ставить новый.
Можливо якась банка коротнула?
у меня когда банка коротнула, питания для старта не хватало, только цветомузыка на всех дисплеях работала: приехал в магазин, вышел через 5 мин и машина уже не завелась...
Сторінки Назад 1 … 21 22 23 24 25 … 36 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → My New Koleos Dynamique Pack1 from Cherkasy
Згенеровано за 0.304 секунд(и), виконано 91 запитів