Re: Летняя резина: советы, отзывы
На Поло поставив 195/55, тобто ширшу, але з нижчим профілем - тут одні плюси (крім ціни).
А комфорт?
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Ходова → Летняя резина: советы, отзывы
Сторінки Назад 1 … 89 90 91 92 93 … 134 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
На Поло поставив 195/55, тобто ширшу, але з нижчим профілем - тут одні плюси (крім ціни).
А комфорт?
- 5-а передача, вона стала суттєво дальшою, а саме для дизельного Логана 5-та починалась з 75 на стоковій резині, а на 195-ій до 80 не варто і включати.
До речі це може бути дискомфортно й на бензиновому Логані. У мене 5-та передача може бути й на 65 км за годину, якщо по БК миттєва розтрата пального 5-6 літрів, тобто не в натяг. Більший діаметр колеса збільшить навантаження на 5-ту передачу, тобто на двигун на невеликих обертах
Комфорт в першу чергу, адже машина краще слухається руля, краще тримається за асфальт, рідше спрацьовує ЕСП, краще гальмує, тримає більше навантаженням, краще тримає швидкість, менше зношується, покращилась парусність, менше зносить з дороги.
ЗІ. Я здогадуюсь, що ти мав на увазі мякість ходу. Так, мякість на висопрофільній краще. Але мета була придати машині зібраність, а не виляти на розболтайці. Кожний вирішує для себе сам що йому краще.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-03-01 13:16:45[/merge_posts_bbcode]
До речі це може бути дискомфортно й на бензиновому Логані. У мене 5-та передача може бути й на 65 км за годину,
На бензиновому Логані-2 я іздив лише з 1.2 і на стоковій резині. Тут нічого не скажу, окрім того, що двигуну 1.2 і стокові колема крутити важко, як буде на 195, треба питати тих, хто це експериментував.
А взагалі бензинова трансмісія дає більшу свободу в силу більшого діапазону їздових обертів двигуна.
Наприклад, моя Вектра С на 2-ій передачі впевнено їде від 0 і до 100, а на 5-ій від 50 і до 240. Тобто діапазони широкі та гарно перекриваються.
Наприклад, моя Вектра С на 2-ій передачі впевнено їде від 0 і до 100
У бензинового 1.2 коробка гораздо короче дизельной! Тут 100 км/ч даже на 5-й уже воет! Не то, что на второй... ))
Eskander,
Місце дислокації вкажіть.
OKurylyshyn, відпишись як ти там відкатав свою ТОйо Проксес СФ2. Пробіг, враження....
Ребят, а подскажите несколько моделей на которые глянуть в среднем ценовом сегменте, а то все эти тесты, цифры, куча одинаковых моделей с разбросом цен в два раза, хз как выбрать
Подумываю поменять штатные Гудиер
Хочется что нибудь потише, помягче, с более-менее крепкой боковиной и нормальной износостойкостью
Еще не могу решить, есть ли смысл попробовать 205/60/16 или лучше остаться на 205/55/16
OKurylyshyn, відпишись як ти там відкатав свою ТОйо Проксес СФ2. Пробіг, враження....
Сергій, відкатав чудово.
До резини претензій не було, мякі, не шумні.
Єдине що мені їх вистарчило на 3 сезони, можливо це нормально, можливо ні, просто порівнював з Кормораном, а ця фігня не зношується.
Якщо цікаво то Володя (Odja) юзає Проксес СФ3, питай ще його.
[merge_posts_bbcode]Added: 01-03-2017 16:22[/merge_posts_bbcode]
Еще не могу решить, есть ли смысл попробовать 205/60/16 или лучше остаться на 205/55/16
Я на свою ставив 195/60/15, нічого кращого порівняно з 185/65/15 не відчув, покращень ніяких, єдине що руль став важче крутитись, і сама резина трохи дорожча. Відкатав їх і повернувся до штатного розміру
Я на свою ставив 195/60/15, нічого кращого порівняно з 185/65/15 не відчув
У вас плюс-минус профиль по высоте не изменился, на 205 ширине 5% дадут +1 см...по идее должно стать помягче, но как это пойдет в минус в других моментах поведения
і повернувся до штатного розміру
Размер не брали зi стелi а расчитывали. Кроме того нештатный размер сразу ставит вопрос о запаске
Кроме того нештатный размер сразу ставит вопрос о запаске
Я рідною запаскою не користувався жодного разу, а докаткою 2 рази.
[merge_posts_bbcode]Added: 01-03-2017 17:20[/merge_posts_bbcode]
Ящо комусь цікаво то буду продавати свої Гудієр Дурагріп 185/65/15.
Відкатали половину менулого літа, одів в середині липня.
Сіренький, це стосується трансмісії дизеля.
Плюси 195/65:
- Машинка стала вища на 6,5 мм, і це відчутно,
- Можна влітати в більші ями))), бо шина вища, є куди поглинати,
- 1-а передача стала не така стояча, але маловідчутно,
- 2-га передача стала відчутно їздовіша, (це те, про що назвав Алєкс турбоямою на 1, та 2 передачі. Але по факту така КПП, а не турбобаг двигуна,
- 3-тя передача стала динамічнішою і більш вживаною по місту. Динамічнішою тому, що менше перетикаєшся, тобто вся нешвидка їзда на ній.
- цей розмір резини дуже популярний, за рахунок цього вибір і адекватна ціна,
- комплект цієї зимки мені дістався бесплатно)))).Мінуси:
- 4-а передача стала дальшою, але не суттєво,
- 5-а передача, вона стала суттєво дальшою, а саме для дизельного Логана 5-та починалась з 75 на стоковій резині, а на 195-ій до 80 не варто і включати. Але ж чи така велика доля у нас їзди вище 80 км/ч? Отже 5-а майже випадає з життя, Це як 6-а та 7-ма преедачі у Вагена - чисто для підтримання швидкості на трассі, але ж їх 6-та їде від 50-ти, а у нашощо дизеля 50 це початок 4-ої
- двигуну ці колеса крутити важче.Виходячи з 5-ої передачі більш доцільним я вважаю 185-ий розмр для дизель-Логана, ІМХО.
Так і є,все вірно. Для мене перевага 195*65-менш відчутні ями на наших дорогах...недолік-зростає розхід палива на такому розмірі.
Ребят, а подскажите несколько моделей на которые глянуть в среднем ценовом сегменте, а то все эти тесты, цифры, куча одинаковых моделей с разбросом цен в два раза, хз как выбрать
Подумываю поменять штатные Гудиер
Хочется что нибудь потише, помягче, с более-менее крепкой боковиной и нормальной износостойкостью
Еще не могу решить, есть ли смысл попробовать 205/60/16 или лучше остаться на 205/55/16
Все больше склоняюсь к мысле, что если нужна мягкая и надежная шина, которая позволяет ездить по грунтовке после дождя или мокрой траве на рыбалку, путешествовать в т.ч. по бездорожью и не боятся первых заморозков, а может с нашими зимами кто зимой не ездит полностью отказаться от зимних шин и переобувачек, это Michelin CrossClimate+ (plus) который стоит 1600 грн что на 300 грн дороже http://rozetka.com.ua/8845166/p8845166/
http://shina.guide/reviews/michelin-crossclimate-plus/
Это супер решение превратит машину в надежный вездеход в любую погоду (суровую зиму не рассматриваем это летняя шина), чего не скажешь о летних шинах, которые по грязи как корова на льду, а хороших для них дорог на которых делают тесты и обзоры у нас нет.
Если хотите не экспериментировать то после сотни опросов живых людей берите только Bridgestone Turanza T001 195/65 R15 91V (размер это мой, а модель лучшая в этом ценовом диапазоне)
по идее должно стать помягче, но как это пойдет в минус в других моментах поведения
ну, да- комфортнее. валкости граммульку добавит... а, расход и динамика- дизель и не заметит... и 60-ка в место для запаски не влезет...
полностью отказаться от зимних шин и переобувачек, это Michelin CrossClimate+
Ну не знаю...практика показывает, что специализированная вещь всегда лучше выполняет свои функции, чем универсальная.
По крайней мере, в случае, когда ценники плюс-минус одинаковы.
Я рідною запаскою не користувався жодного разу, а докаткою 2 рази.
Я в том году за неделю пробил 3 шины, и как раз в тот период когда на шиномонтаж не пробиться. Остался комплект зимней и докатка.
А Itegra тим часом неслабо подорожчала...
Ну не знаю...практика показывает, что специализированная вещь всегда лучше выполняет свои функции, чем универсальная.
По крайней мере, в случае, когда ценники плюс-минус одинаковы.
Есть люди, которые ездят мало. К примеру моему Логану 4 года, а проехал 25 тыс. Почему так? - это другой вопрос, в моем случае есть другие машины.
Так вот, если чел за 5 лет проезжает меньше ресурса покрышек, которые по большому счету желательно в таком возрасте сменить, то ему выгоднее всесезонная резина, тем более, что зимой такие люди в глубокий снег тоже не полезут. Ну а летние недостатки всесезонной резине простят.
Есть люди, которые ездят мало.
Ну есть еще безопасность.
Летом ладно, но как ни крути, она будет хуже зимней, может не намного, но будет.
Тут уже каждый сам для себя решает
После 3- х зимних сезонов на 195/65/15 могу сказать следующее : особых преимуществ по сравнению с 185/65/15 не ощущаю. 7 мм клиренса погоду не делают на наших дорогах, зимой управляемость не улучшается, расход выше, какая бы " экономичная" резина не стояла! У меня - бриджи врх.По нашим ямам комфорта не добавилось. А цена выше. Буду переходить на 185/65 обратно + стаб поперечной устойчивости. Блин, на Степвей они его ставят, а на Сандеро "он не нужен"... Как люди 205 размер рулят -не представляю! Для такого -то веса авто... Да, мой 1.2, обработан нанопротеком, с 50-и км/ч тянет на 195/65 зимней в разгон нормально, иногда даже забываю, что на 5-й...
ivalent, перейдеш назад на 185-відчуєш різницю на ямах.
ivalent, перейдеш назад на 185-відчуєш різницю на ямах.
Не відчує, я переходив і не відчув.
Зате їзда стала економніша і руль став легше крутитись.
Перевага 195/65/15 це широкий вибір нижча ціна. В інших випадках я б залишився на 185 ширині.
OKurylyshyn, Ну ненаю. Я що на Жигулю, що на Логані комфортно почуваюся на 205-й гумі.Розхід по трасі і в місті як і раніше нижче заводу. Вже не дочекаюся, коли літо одягну. Надворі сухо і тепло. Набридло на підламаній гумі в повороти входити.
перейдеш назад на 185-відчуєш різницю на ямах
Особой разницы от возврата на 185 не ощутил Разве что машинка веселее разгоняется
Сторінки Назад 1 … 89 90 91 92 93 … 134 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Ходова → Летняя резина: советы, отзывы
Згенеровано за 0.266 секунд(и), виконано 73 запитів