Re: Летняя резина: советы, отзывы
Сіренький,
http://hotline.ua/auto-avtoshiny-i-moto … rices/#1/0
Кто понял жизнь тот не торопится
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Ходова → Летняя резина: советы, отзывы
Сторінки Назад 1 … 95 96 97 98 99 … 134 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Сіренький,
http://hotline.ua/auto-avtoshiny-i-moto … rices/#1/0
если кацап дороже иппонца, то покупать нужно кацапа? roll
Нет. Нужно в нашей стране что то менять.
Сіренький,
http://hotline.ua/auto-avtoshiny-i-moto … rices/#1/0
Надо всегда звонить и узнавать, что есть точно, какого года выпуска и страну производства.
Пишут одно, а по факту другое.
Ахтунг! Схил в політику детектед! Тут не можна, про "щось міняти в країні", пройдіть будь-ласка в розділ "політика". Дякую.
Надо всегда звонить и узнавать, что есть точно, какого года выпуска и страну производства
Естественно! Просто я когда выбирал, вбил резину, отсортировал по цене и пошел по очереди прозванивать
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 13-03-2017 16:56:19[/merge_posts_bbcode]
На служебные авто проплатили шины
Kleber Dynaxer HP3 195/65 R15 95T
А какая страна-производитель?
Дело в том что у меня когда то была модель HP2 производства Франции и я остался ОЧЕНЬ! доволен резиной по всем параметрам, а HP3 нашел только Польшу, иногда попадается Румыния
Тут не можна, про "щось міняти в країні
ОК, значить нічого не потрібно міняти
HP3 нашел только Польшу
да - Польша.
ОК, значить нічого не потрібно міняти
В політику!
Сіренький, до речі Мішка 185/65/15 має лише дві поздовжні канавки, тоді як Нокіан чотири. Ось чому Мішка не настільки добра на мокрому асфальті. Хоча ширина канавок мабуть раза в півтора більша ніж у Нокіан. Ось цікаво, а в розмірі 195/65/15 у Мішки 2 чи 3 канавки? Якщо 195 шина ширша за 185 на 10 міліметрів, то якщо у 195 3 канавки, вона буде майже така сама по площі контакту зі 185 шириною. Як тобі таке припущення?
RUNO, прямо зачепив. Гугл підказує що там три канавки. Стосовно мокрих тестів - я давно помітив хто має в них вигравати саме за рахунок цих прорізів. Савер + явно від них відстає, а можливо навіть чомусь і не намагається там бути. Пригадую відгук одного користувача стосовно Брідджа. Від приклав площу контакту своєї старої шини іншого виробника і Т001. Там різниця колосальна. Звідси шина і не спливає на воді, а ріже її. Тому я роблю припущення, що м'яка і цупка шина зі зменшенню площею контакту стирається дуже швидко. Менша площа понтакту = більшому навантантаденню на сам протектор. Ну а економічність це просто її накат на тій самій малій площі. Ти звернув увагу, що твій Грін по Шору має самий мякший протектор? Звідси і тести можуть бути не такі підкупні просто м'яка, цупка але недовго вічна. Навряд чи компанія Мішелін могла пустити шину із однаковою площею у 185/195. Але про непропорційно може бути. Іншими словами не спробуєш не дізнаєшся.
Я от неможу зрозуміти пару речей з цієї моделі і вишикувавшись час для діалогу скусії стосовно таких речей:
1. Площа велика - чому тоді одна із найекономічніших шин?
2. Якщо довго зношується значить дубова, а мені це ні до чого бо в мене болить спина. Хочу комфорту.
3. Думаю в Польщі один завод на якому багато хто замовляє шини. Там і цей мішка. А я знаю що в Польщі не дуже добросовісно відносяться до праці. Нехай простять мене "ляхи''.
Як гадаєш?
2. Якщо довго зношується значить дубова, а мені це ні до чого бо в мене болить спина. Хочу комфорту.
Точно! Сейчас вот таймаут, через несколько недель таки выберу, чего там комфотрнее. Только еще требование, чтоб потише. Есть контрольный участок. Потому хочу попробовать что-нибудь вместо бывших Toyo CF2, гудит она там, т.е. не панацея, хотя в остальном - зашибись была.
Пока в рассмотрении Dunlop Streetresponce 2, о которых мало чего известно (вот могу попробовать) или Continental ContiPremium 5.
Continental ContiPremium 5.
Можу помилятися але вона ніби шумна і сильно зношується. Питай хто катає.
вместо бывших Toyo CF2
скільки пройшла
1. Площа велика - чому тоді одна із найекономічніших шин?
2. Якщо довго зношується значить дубова, а мені це ні до чого бо в мене болить спина. Хочу комфорту.
Я не спец у шинах, на такі питання може відповісти профі. Але я слухаю профі, тому на деякі питання відповідь можу дати і я Компанія Марангоні займається відновленням шин. При чому це не проста наварка а більш глибокий процес. Компанія скуповує бувші у використанні шини різних виробників, при чому їх оцінює в залежності від виробника. Самий високий бал дає шинам тільки компанії Мішлєн. Тобто Марангоні дуже цінить у Мішлєн те, що знаходиться всередині шини. Чи матеріал, чи якість виготовлення, чи технологію... Не знаю. Але це говорить про те, що Мішлєн робить шини таким чином, яким не роблять інші виробники. Виходячи з такого припущення, я не можу порівнювати характеристики Мішки з характеристиками інших виробників. Що у Мішки є такого, що дає можливість шині довго тримати свої характеристики? Якщо Мішка ЕС дуже довго ходить, чому вона гарно тормозить а не як на пластмасі? Так, велике значення має натуральний каучук, який коштує дорого. У мене Нокіан ХКПЛ7 пройшла щонайменше 40 тис км й на індикаторах 6 мм. Ця зимова шина на момент покупки була найдорожча з усіх, причому на 20-60% від конкурентів. Там точно є якісний каучук, раз вона майже не зношується й тримає свої характеристики. Отже як бачимо - халяви не бува. Купуєш дешевше - отримуєш на ці гроші й не більше. Хочеш якісніше - плати.
Стосовно дубовості - шину можна зробити з кріпкою боковиною але м'яким протектором. Можна навпаки - твердий протектор але м'які боковини. Або те й друге разом узяті. Комфорт як раз можна вибирати по відгукам. Хоча колись читав відгук по моїй шиповкі, як один дуже мучився з шумом на своїй БМВ У деяких дуже ніжна нервова система. Їм би на тракторі поїздити для контрасту
Сарданапал написав:вместо бывших Toyo CF2
скільки пройшла
3 сезона. Япония. Примерно 45000. И еще есть остаток. Можно катать бы, но уже старая, 12 года, два из них я жестко пробил (плохо балансируются теперь, пропорол, точнее, в разное время, в промзоне разными железяками, одно к тому же пожевал), третье тоже раз проколол слегка. Только одно нетравмировано. Два раза прикладывался одним колесом-в яму и прыжок через шлакоблок - выдержало - без дефектов, и диск тоже. Шаровую менял.
RUNO, завдяки тобі я знаю про Марагонні та Мішелін. Наскільки я зрозумів на сьогоднішній день ти вважаєш або робиш припущення, що Савер + є кращою шиною в плані довговічності та надійності. Правильно?
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-03-14 17:39:06[/merge_posts_bbcode]
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-03-14 18:03:43[/merge_posts_bbcode]
. Хоча колись читав відгук по моїй шиповкі, як один дуже мучився з шумом на своїй БМВ У деяких дуже ніжна нервова система. Їм би на тракторі поїздити для контрасту
сьогодні їхав на Вольво Х70. Так колеса широкі, більші, трози м'якше. А от сидіння мене не вразили. Чекаю більшого. На логані із подушечкоб майже те саме. А от власник каже що модель Х60 козлик ще той і за такі бабки....Двигун правда 2,4 л, 5 горішків ряд, бі турботи дизель 240 коняк - ракета...
Наскільки я зрозумів на сьогоднішній день ти вважаєш або робиш припущення, що Савер + є кращою шиною в плані довговічності та надійності.
Виходячи з результатів тестів та відгуків - так. Але якщо на Мішкі ЕС+ їздитии з підпущеними колесами по ямам - вона не витримає ударів так само як багато інших шин. До речі можна пошукати магазини, які за 100 грн дають на шини гарантію на рік. Це як варіант не розчаруватись в перший сезон. А от по зносу рівних цій шині я не бачу ні в 14 ні в 15 діаметрі. Можеш подивитись в тестах АДАС - там коефіцієнт зносу у Мішлєн ЕС+ менше одиниці. Таким результатом не можуть похвалитись інші шини, хоча є конкуренти, які приблизно намагаються догнати Мішку
RUNO, якби ти мав диски необхідного розміру перейшов би на шину 195/65/15.
Забігаю на перед але думаю ні...
якби ти мав диски необхідного розміру перейшов би на шину 195/65/15.
Я думаю над цим. Поки потихеньку придивляюсь диски які сподобаються й з заводськими параметрами. А потім можна взяти б/у резину на кшталт такої
https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/komple … b1300be039
та спробувати. Якщо розмір не сподобається, не жалко буде викинути через декілька місяців
А как рулится 195 без ГУР ?
У меня летом шкив генератора навернулся, ремень слетел и насос ГУР встал. Так я на 185 шинах еле нарулил.
Вот насчет 195 все сомневаюсь. Хотя на Степвей и 16 диски и 205 ширину ставят и ничего.
Поки потихеньку придивляюсь диски які сподобаються й з заводськими параметрами.
Я колись також моніторив цю тему. Нам підходять зі старих меганів і сценіків із 43 вилітом. З ЕТ50 дуже мало варіантів.
Зверни увагу, що є диски Мішлін під які йде тільки своя дорога гума. Можна влетіти.
А потім можна взяти б/у резину на кшталт такої
На тому хламі можна тільки перевірити як буде крутитися руль і чи не затирає, хоча вона лиса, а новенька буде в діаметрі більша.
Хоча зважаючи на площу контакту "сучасних" еко шин рулитися має нормально, але ламкість в поворотах буде 100%більшою.
На тому хламі можна тільки перевірити як буде крутитися руль і чи не затирає, хоча вона лиса, а новенька буде в діаметрі більша.
Та я так і думаю - влітку по сухому асфальті на сліках можна. Краще так перевірити, ніж взяти нову шину а потім довго добивати її без комфорту, якщо не підійдуть
Стосовно дисків - вибір дуже складний. Чи биті чи ні - не перевіриш. А битий диск, який вирівнювали, уже не буде тримати удар як новий.
Стосовно дисків - вибір дуже складний. Чи биті чи ні - не перевіриш. А битий диск, який вирівнювали, уже не буде тримати удар як новий.
Аналогічно. Вирішив залишитися на комплекті рідної сталі KZF. Красота мені ні до чого.Мої ділянки можуть зіграти злий жарт, особливо на сучасних боковинах. Це не Дебіца. Головне практичність. Якщо брати то ковку.
По можливості дай свій короткий висновок переваг і недоліків(зношування, шум, комфорт, особливості) ТОП шинам
Т001
Савер+
Конті преміум 5
Нокіан (навіть не згаю який, напевно Хака2)
Гуді Перфоманс
А как рулится 195 без ГУР ?
У меня летом шкив генератора навернулся, ремень слетел и насос ГУР встал. Так я на 185 шинах еле нарулил.
У меня ремень лопнул. Так я не сразу и понял. Стало явно тяжелее крутить только на месте и на старте. А в движении нормально. У меня зимняя 215-тая.
зимняя 215-тая
это как раз тот случай, когда понты дороже всего
Сторінки Назад 1 … 95 96 97 98 99 … 134 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Ходова → Летняя резина: советы, отзывы
Згенеровано за 0.205 секунд(и), виконано 71 запитів