MACK написав:vladik0302, вітаю! Я так зрозумів, що машинка нова і тільки прошла обкатку? Дуже добре. Як на мене, то оптимальні оберти 2500 - 3000, оптимальна швидкість на трасі 110-130.
При нагоді напиши в профілі з якого ти міста, а в дописі яка в тебе машина (рік випуску, двигун та ін.), в подальшому буде легше спілкуватися.
м.Волочиськ, машинка Степвей 1.5 dci 2017 р.в.
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-04-16 11:57:50[/merge_posts_bbcode]
Larsen написав:vladik0302, прийми мої вітання! Нехай машинка тільки радує і ніколи не підводить!
Ну і вливайся в колектив!
Дякую !!!
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-04-16 12:14:45[/merge_posts_bbcode]
MACK написав:vladik0302 написав:(до цього їздив на фієсті)
Розкажи про Фіесту, які були "+" та "-" в порівнянні із Сандеркою.
Різницю відчув відразу (Фієста мотор-1,25 ) слухняна робиться після 3000 обертів а Степвей - відразу "Бриє", радує дуже висота посадки та кліренс Сепана, тестував по такому бездоріжжю (правда сухо було), що Фієстою не ризикнув би і почати рух. Трошки важко було перелаштуватися після високооборотного двигуна Фієсти...
Плюси Фієсти - чисто для міста авто. Минулого року мав подорож в 5200 км. Фієста відкатала на відмінно, цього року планую Степвеєм цей же маршрут... відпишуся коли приїду , буде з чим порівняти.
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-04-16 12:18:19[/merge_posts_bbcode]
alex.cver написав:MACK написав:к на мене, то оптимальні оберти 2500 - 3000, оптимальна швидкість на трасі 110-130
Та ну при 3000 он почти уже готов взорваться. Я переключаю на 2000 передачи. Оптимальная до 130 тут согласен. Выше уже опасно - клиренс + парусность высокая + уже не шибкая устойчивость. Я разгонял на Бориспольской максимум до 145 больше было страшно и уже почти не разгонялся дальше. 120 это его крейсерская оптимальная скорость в хорошую погоду. При 90 кушает гораздо меньше чем при 130. Для города просто отличная машинка прямо царь и Бог. Дизель после бензина хорош динамичностью на трассе + дизелю почти пофигу сколько груза в машине или человек или какая загрузка. Он прет почти одинаково. У бензина такого нет. Зимой минусы - очень долго греется особенно салон и печка. Это самый большой минус помимо того что следить за критическими морозами нужно и лить соответсвующее зимнее или Арктику дизтопливо. В межсезонье (когда ДТ еще летнее на заправках а морозы уже могут ударить резко до -10), если страшно можно залить, пару раз антигель при заправке, но это очень на любителя и можно и не лить.
Эх завидую по доброму - новый Степвей ваще бома. ЕСП идет уже с базы прямо (у меня его нет вообще) + куча всяких фишек + топливная системма новая БОШЬ + динамика выше - 220Нм. (на +20Нм больше). Вообщем новый Степан вообще бомба + подогрев зеркал уже есть. Эх... где моя "молодость"
Цікавить які оберти тримати на довгому заїзді (в 2000 км по гарній Європейській дорозі ) ?
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-04-16 12:19:16[/merge_posts_bbcode]
alex.cver написав:vladik0302 написав:Доброго часу усім! щойно придбав степвея (до цього їздив на фієсті) і цікавить як їздити на дизелі (які оберти тримати, які критичні, як довго можна тримати максимальні оберти) взагалі усе цікавить, так як ніколи не їздив на дизелі. Підкажіть люди добрі, навчіть
Прям все больше и больше дизелистов. Я обычно переключаю передачи в районе 2000 оборотов. Дизель лить только и только качественный. Не заправляться на левых заправках. Или ОККО или ВОГ или что то из этой серии. Дизель любит тепло и не любит морозы. Зимой лучше иметь гараж или смотреть погоду и лить Арктику в критические -20 морозы. А вообще дизель очень тяговит и динамичен у Степки. Обслуживать вовремя на ТО и не нужно ничему учиться. Он будет ездить и радовать.
Дякую за інфо!
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-04-16 12:19:33[/merge_posts_bbcode]
Grafik87 написав:В полку Спетвеїв прибуло ))) Вітаємо!
Дякую
0