Aprox написав:Я потому и сказал про форм-фактор...
Я розумію, але не думаю що саме такі а не інші розміри, є вирішальними при виборі авто.
Aprox написав: А по надёжности информации пока что просто нет...
В тому то й річ що нема. А про Логан є. А ще в Равона нема репутації.
Aprox написав: Потому предлагаю повременить с критикой
Я не критикую, а пояснюю чому цей варіант меньш привабливий за Логан.
Aprox написав: У меня, например, в логане вокруг заправочной горловины потёки ржавчины от винтов... Так вроде сам логан и не гниёт, но видеть на 4-летней машине потёки ржи как-то...
І всеодно народ готовий за Логан платити більше ніж за аналогічний Китай, Узбекистан чи Україну. І незалежно від твого досвіду, цю репутацію Логан чесно заробив за всі роки його існування. Адже на початку вона в нього була нижче плінтуса - "циганське корито". А що за всі роки існування змогло заробити УзДеу? Так що все по заслугам. Звісно, може статись диво, і Равон Р4 через 5 років доведе всім що не гірший Логана. Але це буде саме диво, адже ні Нексія, ні навіть Джентра, цього не зробили, притому що на відміну від Логана, починали своє існування як нащадки легендарних і вельми шанованих предків...
Aprox написав:Людына не перестаёт повторять, что ей логан дорого и ищет способы как бы урвать подешевле...
Людина думає як зменьшити ціну Логана, а не як взяти щось інше, дешевше. Значить хоче саме Логан.
Aprox написав:А так я считал, что GC6 вполне себе вариант за свои деньги! Уж точно лучше ланоса!
Але ті хто вважав китайців не гіршими по якості за Логан, просто не дивились в його сторону. А хто хоче Логана, той вважає Китай гіршим, а значить його не захоче. Те саме і з Равоном.
Aprox написав:Равон как раз самый-самый конкурент базовому логану!
По класу, так, прямий конкуретн. По репутації - ні, навіть близько не лежав. Це тіпа як, наприклад, Емгранд ЕС7 конкурент Кемрі.
І це навіть не дуже велике перебільшення, адже не забувай - Логан основоположник цього сегменту ринку. В цій ніші, він як Гольф в С класі. Як би це дивно не звучало, але якщо добре подумати, це факт. І вся історія нашого ринку це тільки підтверджує - скільки не з'являлося нових конкурентів, що тільки не називали "вбивцею Логана", а він залишається непохитним лідером продаж в цьому сегменті. І Шевроле Кобальт не зміг скласти йому помітної конкуренції теж. А тепер, його УзДеувська версія, по твоєму, здатна щось змінити? Подумай - Джентра, не змогла навіть близько повторити успіха Лачетті. І успіх R4 теж не досягне навіть Кобальта, що вже казати про Логан. А все тому що репутацію треба заробити. А клеймо УзДеу хоч і можна змити заміною назви бренду, але нова назва повинна ще заробити собі репутацію, а це не так просто. Тому все ж таки, Пежо з Сітроеном, значно небезпечніші конкуренти Логану. А Равон він більше конкурент Ланосам з Форцами, ну і Китайцям, якщо ще не всі залишили наш ринок...
Aprox написав:Если будет активно гнить и ломаться - тогда сольёт
Знаєш що я думаю? Поки виясниться як він гниє, його вже просто перестануть випускати.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0