Re: Хроники черного аккордеона.
Жека, если не секрет, ты работы по замене где проводишь?
_____________________________________________________________
Клонированная Единичная Личность для компЬютерного Террора
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
![]() |
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Хроники черного аккордеона.
Жека, если не секрет, ты работы по замене где проводишь?
Жека, если не секрет, ты работы по замене где проводишь?
Масло в АКПП менял у офов. То что не требует подъемника,пресса и хитрых инструментов-сам. А остальное ты и сам знаешь где.
К Вам на ремонт заехала?
А вы такие стоите и не знаете с какой стороны у него выхлопная
Думал их не серийно не выпустили - только на выставке показать
К Вам на ремонт заехала?
Рано им на ремонты еще ездить.
Надумався поміняти задні пружини,бо зазор між покришкою і верхньою кромкою крила став в 2 пальці. Погугливши тему з розмірами і цінами виявилось що по розмірам підходять передні від тазіка класики.Єдине що прут,з якого вони зроблені,у тазіка товщий. Ну і ціна-Хонда до 3500грн за штуку.Тазік-400грн пара.Оскільки до кінця не був впевнений що пружини підійдуть були куплені за 130грн пара-проставки під передні пружини до того ж тазіка.Але проставки не знадобились пружини стали без проблем. Зазор між кромкою крила і покришкою в чотири пальці. Поскакав на Харківському по лежачих поліцаях,амортизаторів,на верхній відбій,не почув.
підходять передні від тазіка класики
У шайтан))) Прикольно и бюджетно. Разницу пропить незамедлительно!
Разницу пропить незамедлительно!
Та,да.Разница 7000,пусть 6000т/грн за одни пружины и 600грн за пару с работой... Можно тазиковские каждые 3месяца новые ставить.
Разница 7000
Шикарно!
Єдине що прут,з якого вони зроблені,у тазіка товщий.
Я так бачу, що ще й на один виток в них більше. Стало жорсткіше з ними?
Стало жорсткіше з ними?
Угу.Жоп*а стала менш рухома.
З минулого регулювання клапанів накатав 15 т/км. Повторне регулювання виявило пережаті клапани.Хоча минулого разу ставились зазори по максимуму дозволеного заводом.
В порівнянні добре видно як Ельф вимив наліт який утворився після інших масел.
15т/км тому.Руками кришка не милась.
Yeka, а шо за газ стоїть, що так клапана сідають? Не гут.
шо за газ стоїть, що так клапана сідають? Не гут.
BRC.Думаю,в цьому плані,там все норм.Газ стоїть відносно недавно і це було перше регулювання після повноцінного пробігу на газу. Перше регулювання було більш оглядове і корегуюче. Хотілось подивитись на розподіл.вали,начитався форумів про сколи на кулачках. І невідомо хто,до мене,там що регулював і які зазори ставились на бензині. Наступне регулювання через 15 т/км покаже.
Якщо ред, форси, монтаж і настройка правильні, тоді варто доливати трохи бензою. В Торку виведи корекції і спостерігай де бідно.
Yeka, вариатор стоит?
Ні. Для BRC Plug&Drive він не потрібен.
Якщо ред, форси, монтаж і настройка правильні, тоді варто доливати трохи бензою
Форси-ред. Довприск є,післля 3200-3500,але на трасі 2500т/об це вже швидкість +/-120км/год.
Для BRC Plug&Drive він не потрібен.
Чому так вважаєш? Яким чином BRCвтручається в випередження запалювання?
Чому так вважаєш
Не я-інсталятори. З того що запам"ятав, ЕБУ BRC по іншому підключаеться до ЕБУ автомобіля. Установка варіатора буде-масло масляне.
Yeka, може й так, я не розбирався з БРЦ, але не розумію, як газомозок може керувати випередженням запалення?
На твоєму місці, щоб не вгробити клапана/голову, я б запитав про це на кархелпі. ІМХО.
Були БРС з вбудованим варіатором. Метанові системи. Все решта звичайні, але якісні системи з купою інструметарію, зокрема для роботи в опенлупі.
Yeka, я знаю, що ти дружиш з Торком.. Яка довга та коротка паливні корекції? Мап до і після регулювання клапанів?
Yeka, я знаю, що ти дружиш з Торком.. Яка довга та коротка паливні корекції? Мап до і після регулювання клапанів
Нажаль не дружу,а тільки маю встановлений. За корекціями не слідкував бо не дуже в цьому петраю,а підказать немає кому.Підкажи куди дивитись,і на яких режимах-заскріню.Виложу сюди. Розрідження на впускові по штатному,моторному сенсору на хол.обертах, режим"Р" АКПП,з вимкнутими всіма споживачами-до регулювання було 28-29kpa. Зараз 27-28kpa.Це при температурі мотора +/-82-85. Якщо нагріти до 90-100 то може і до 26kpa впасти.
За корекціями не слідкував бо не дуже в цьому петраю,а підказать немає кому.Підкажи куди дивитись,і на яких режимах-заскріню.
Смотреть на всех режимах. Принцип очень простой - коррекции показывают чего просит ЛЗ - обогатить или обеднить смесь.
Краткосрочные реагируют быстро, у долговременных Т-изодрома часы.
Принцип очень простой - коррекции показывают чего просит ЛЗ - обогатить или обеднить смесь.
Проблема в тому як ці параметри обізвані в Торці. Підозрюю що у різних телефонах,на андроїді,одна і та ж шкала матиме різні назви.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Хроники черного аккордеона.
Згенеровано за 0.202 секунд(и), виконано 92 запитів