alex.cver написав:Ларсен уже проходили.
І всеодно одні двійки.
alex.cver написав:теорию ты не раз излагал с цифрами.
Вибач друже, але динаміка вимірюється в цифрах, а не в відчуттях. Так само як, наприклад, швидкість. А то прикінь, зупиняє інспектор: "ви перевищили, їхали 170 км/год", а ти йому такий: "це ви, пане інспекторе, викладаєте цифрами, а треба практично поїздити щоб зрозуміти що в мене по відчуттям було 50 км/год, ніяк не більше".
alex.cver написав:Только цифры недавно не помогали когда 4 чел в салоне было сначала Спотейджа а потом Рено
Тому що ти не всі цифри використовував.
alex.cver написав:Ты забываешь еще массу одной и второй а крутящий у них одинаковый 200Нм.
Маса в Спорта приблизно в 1.5 рази більша за Степвей, при цьому потужність більша майже в 2 рази (166 проти 85). Щодо моменту - машину розганяє момент на колесі (поділений на його радіус), а не момент на двигуні. А тепер подумай - якщо ти рухаєшся з однаковою швидкістю на обох, і в Степана при цьому 2200 об/хв і 200Нм, а в Спорта 4400 об/хв і 200Нм, то яка буде різниця моменту на колесі? Правильно! В Спорта момент на колесі буде в 2 рази більшим! А маса більша лише в 1.5 рази...
alex.cver написав: Толку с того что Спорт едет быстрее на 1-2 скоростях, лучше бы он это делал на 3-4-5 скоростях как дизель на Рено.
Так їх на Спорті просто пізніше треба включати.
alex.cver написав:но мне все дано в "ощущениях" и дизель шустрее на трассе
Саме так - відчуття, а не динаміка. І причина цього дуже проста - ти порівнюєш ситуацію, коли при рівномірному русі, і тут і там, в тебе, ну нехай 2000 об/хв, ти натискаєш акселератор, і як поведеться одне і друге авто? Звісно по різному, адже для Степана це оберти максимального моменту, і від нього ти отримаєш наближену до максимальної, динаміку. А для Спорта аналогічні оберти аж на 4400. Тому в Спорті треба спочатку перейти на 2 передачі вниз, а потім топтати тапку, і тільки тоді це буде максимальна динаміка. А без цього ти просто отримуєш половину від того що може видати Спорт, і це дійсно меньше ніж максимум можливостей Степана. Але це не динаміка Спорта, це лише та її частина, більше якої ти боїшся використовувати.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0