alex.cver написав:Ларсен ты не прав на все 100.
Ти не правий на всі 100, просто тому що ЖОДНОГО разу навіть не намагався використовувати максимальну динаміку Спорта, особливо в проблемному для тебе діапазоні 120-130 км/год. Ще раз нагадую - для цього треба на Спорті вмикати ТРЕТЮ передачу. І твої відчуття про те як воно при цьому їде, не мають ніякого значення - заміряй розгін в секундах, а не в кількості виробленого адреналіну.
alex.cver написав:динамике от 40 до 120 например.
От візьми і заміряй цей розгін в секундах. Тільки момент - в Спорта з 40 до 90 - на ДРУГІЙ, і далі до 120 на ТРЕТІЙ. Саме так досягається максимальний розгін в цього авто. Якщо ти до 120 будеш топити на 5-й, то просто не отримаєш максимальну динаміку, про яку мова.
alex.cver написав: На трассе до 120-130 Степан просто Бог
Ще раз тобі кажу - це тобі так здається, бо ти ніколи не їздиш на цих швидкостях на Спорті на ТРЕТІЙ передачі. І навіть якщо переключишся на неї, то ревіння двигуна, приголомшує відчуття від розгону. Тому ніяких відчуттів - треба заміряти в секундах.
alex.cver написав:(плюс масса меньше гораздо)
І двигун слабший, ще більше...
alex.cver написав:. Я же ощущаю
Я знаю що ти відчуваєш! Але ми говоримо про РЕАЛЬНУ динаміку, а не про твої відчуття. Знаєш в чому різниця? Ну от наприклад: стояче повітря 20 градусів, і 25 градусів, але з вентилятором. Що тепліше? По відчуттям тепліше перше, але реально тепліше повітря в другому випадку. Або порівняй відчуття від їзди на картингу і Логані... А в реальності Логан значно швидший... Короче - динаміка не вимірюється в "відчуттях". В "відчуттях" вимірюється лише твоє задоволення, яке може бути більшим і від повільнішої машини.
alex.cver написав:как бы вы не ставили 4ю скорость у Спортейджа
Четверта в Спорта вмикається за 130. Навіть по твоїм відчуттям, і на 5-й, Спорт на таких швидкостях їде краще.
alex.cver написав: Есть очень большая прелесть у дизеля и преимущество это -200Нм (220Нм у новых)
Без різниці яке там абсолютне значення обертального моменту - колеса не на колінвал посаджені, трансмісія має передаточне число, яке у Степана дуже відрізняється від Спорта (при тому що в Спорта обертальний момент майже такий самий). Головне який момент досягається на яких обертах. Іншими словами, крива обертального моменту. Вона і пояснює чому тобі здається що Степан швидший. Адже в Степана максимальний момент десь з 2000, а потужність на 3700. Ти, звісно, з радістю їздиш на цих обертах, отримуючи максимальну динаміку. А от у Спорта біда - максимальний момент на 4600, а потужність взагалі на 6200. Так от, для максимального розгону, оберти не повинні НІКОЛИ падати нижче 4600! А взагалі то бажано щоб були якомога ближче до 6200. Але ти ж так ніколи не їздиш! Тому ніякої максимальної динаміки на Спорті ти і близько не досягаєш. При тому що на Степані - без проблем. 3700 зовсім не страшні оберти, правда?
alex.cver написав: Масса также играет роль ибо Степа легче.
Якщо вже говорити про такі грубі припущення, то роль грає не маса, вона в Вейрона ще більша, а співвідношення потужності до маси. В твого Спорта це 112 к.с. на тонну, тоді як в Степвея - 78 к.с. на тонну. Звісно, навіть цього мало щоб точно визначити в кого більша динаміка. Але що вже тоді говорити масу?
alex.cver написав:загрузка машины массой не играет практически никакой роли, для бензиновой это сильно критично
Знову ж таки, це тому що Степана ти крутиш на обертах максимального моменту, тоді як Спорта - ніколи. Я розумію що 4600 це дуже неприємні оберти, але ми тут не про акустичний комфорт говоримо, а про максимальну динаміку.
alex.cver написав:У меня когда в Спортейдже 4 чел - это беда на трассе с обгонами.
4 чоловіки збільшують массу Спорта меньше, ніж масу Степвея, просто тому що Спорт сам по собі масивніший. Якщо і того і другого навантажити на 300 кг, то маса Степана при цьому виросте на 27% тоді як аналогічне завантаження Спорта, збільшить його масу лише на 20%. Відповідно і максимальна динаміка у Степана зменьшиться більше ніж у Спорта.
alex.cver написав:.Давай снова не спорить ибо каждый останется при своем.
Ні! Залишатись при своїх думках можна в питаннях смаку. Якщо ж мова про об'єктивні фізичні величини, які піддаються об'єктивному аналізу і експерименту, то тут ніяких думок не може бути. Тільки факти. І ще одне - ти тут весь час обурюєшся що я покладаюсь на "цифри" а не на "відчуття". І це вірно. Адже якби всі покладались на відчуття, а не на "цифри", то не було б зараз ні автомобілів, ні навіть комп'ютерів з інтернетами. Їздили би ми в кращому випадку на віслюках, і спілкувались би на відстані хіба що почтовими голубами. Наука не оперує відчуттями, тільки "цифрами".
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0