Re: Зимняя резина на Логан
Просвящайся.
Аж цілих три широких суцільних поздовжних канавки... Якось це зовсім не викликає довіри в різного рода хляпах снігах і болотах...
Як каже мій кум - якщо є поздовжні канавки, це не справжня зимова гума.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Ходова → Зимняя резина на Логан
Сторінки Назад 1 … 142 143 144 145 146 … 225 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Просвящайся.
Аж цілих три широких суцільних поздовжних канавки... Якось це зовсім не викликає довіри в різного рода хляпах снігах і болотах...
Як каже мій кум - якщо є поздовжні канавки, це не справжня зимова гума.
Larsen,
Гребут не канавки.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-09-19 09:03:38[/merge_posts_bbcode]
Aprox,
Там сам протектор как шипы.
По бокам чисто для льда, по бокам самое правильное решение.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-09-19 09:07:47[/merge_posts_bbcode]
Larsen,
Открой в гугле большое фото.
Там большой протектор на любую дорогу.
Снег будет легко хоть до пуза.
Гребут не канавки.
Правильніше сказати - канавки не гребуть!
Я серйозно. Прямі поздовжні канавки зменьшують прохідні властивості гуми на рихлих поверхнях. Подивись позашляхові гуми, там прямі поздовжні канавки зустрічаються дуже рідко, тим більше такі широкі і в такій кількості. Поздовжні канавки роблять для зменьшення яквапланування на швидкостях. Але для провзання по хляпах вони категорично протипоказані. Саме тому високу популярність здобув компромісний дизайн "ялинкою", який і гребе значно краще ніж поздовжні канавки, і на швидкості не настільки поганий як інші рисунки без поздовжних канавок. Всі топові Хаки не мають канавок. Брідж Спайк канавок теж не має. Нордфрост 3 теж їх не має. Мають їх ті моделі, які більше підходять для розчищеної траси ніж для снігу.
У Vredestein Arctrac глибокі і широкі поперечні канали, що дуже добре для снігу, але аж три, широких поздовжних канали, і це мінус. Тому не зовсім зрозуміло наскільки вони добрі. Якщо треба саме для снігу, то краще вибрати щось без поздовжних канавок. Тим більше що з такою висотою шашок, без поздовжних ребер і з шипами, це всеодно гума не для швидкості і крутих віражів.
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-09-19 09:23:16[/merge_posts_bbcode]
Там сам протектор как шипы.
Ні, гума ніколи не працює по тому принциму що шипи, адже гума м'якша за лід. На льоді там працюють тільки кромки ламелей, як і у будь-якої "ліпучки". І тільки за рахунок того, що лише коромки безпосередньо доторкаються до поверхні льоду, а не пливуть по тонкому шару талої від тертя води, як решта гумової поверхні. Однак тут їх значно меньше, і гума значно твердіша, отдже ефективність від них на льоді навіть близько не така, як в справжньої ліпучки. Тому вся ефективність на льоді тут за рахунок шипів.
Там большой протектор на любую дорогу.
Так, але без поздовжних канавок було б значно краще.
Снег будет легко хоть до пуза.
Я бачив як на Блізак ВРХ десь по 30см снігу люди ганяли... Але ж це не значить що ВРХ хороша шина для снігу. Все відносно. Однак щось мені здається, що Нордфрост 3 таки гребе краще за цю гуму... ІМХО
Larsen,
Незнаю как там нордфрост 3, у меня нордман 4. + липучки бридж
А так надо ездить чтоб судить о шине.
Самой лучшей резины нету, в каждой есть минусы.
у меня нордман 4. + липучки бридж
У Нордмана нема поздовжних канавок. У Бриджа - є. І хто з них краще гребе по снігу? Хоча, звісно, відмінності не тільки в цьому. Але все ж таки, дизайн і того і другого вибирався не просто так.
А так надо ездить чтоб судить о шине.
На всіх не переїздиш! Так само як і по всіх граблях не переходиш. Тому еволюція і розвинула в нас здатність логічно мислити, і робити адекватні прогнози наслідків дій, яких ми раніше ніколи не робили. Короче, здоровий глузд ніхто не відміняв!
Самой лучшей резины нету, в каждой есть минусы.
Саме так. Я лише вказую на очевидний недолік цієї моделі. Ясно що вона не для траси, не для швидкості. Очевидно що її сильні сторони проявляються в снігові, хляпі, болоті. В таких умовах вона буде краще гребти ніж той самий ВРХ. Однак без канавок гребла б ще краще. А яка від них користь для цієї гуми?
Короче, виходячи з рисунку протектора, для хляпи я б краще вибрав якись варіант без поздовжних канавок.
И для снега лучше зубастая резина.
Для внедорожника да. А еще лучше цепи. На цепях УАЗик может пробивать снег по капот. Но на дорогой машине внедорожнике пробивать такую толщину дорого стоит. Переднеприводные вообще не могут пробивать высокий снег, так как быстро садятся на пузо.
Вот что можно сказать про семерку от Нокиан? А я на ней пробивал свежевыпавший снег по номерной знак а то и выше. Дальше уже был риск сесть на пузо. Хуже семерка едет по старому снегу - глубину до номера не пробивает, учитывая что в Логане не блокируется дифференциал. Но пробивает такую глубину даже летняя резина на цепях. Пробовал - появился запах сцепления ну и бамперу невесело. Так что я не могу утверждать, что визуально можно определить, какая резина скандинавского типа плохо или хорошо гребет по снегу. Кроме протектора имеет значение и мягкость резины по шору. Даже крупные канавки у жесткой резины не будут эвакуировать снег и колесо будет буксовать ИМХО
Самой лучшей резины нету, в каждой есть минусы.
Таки да. Но! ( естественно , основанное на почти 20-летних наблюдениях.) Если у производителя рисунок протектора остается неизменным в течение многих лет - значит модель получилась удачная. (что и подтверждается спросом) А если каждый год новая модель (лучшая чем предыдущая) то значит что то пошло не так
Мощная система самоочищения поверхности протектора;
И где там "самоочищение"? Канавки перпендикулярны направлению движения. Рыть снег такой вид протектора будет. Но именно рыть. С риском закопаться (ездил на похожем шипованном Матадоре)
Инновационный асимметричный дизайн рисунка протектора
Асиметрик едет по снежной каше хуже чем "елочка". Уже проверено не раз. Он просто забивается ( как при езде по глине)
Интересный обзор Нокиан ХКПЛ 9
И опять для наших условий (снежная каша) испытаний нет. Чистый асфальт, лед, сухой снег.
Да и шипы при резком старте или торможении могут вылететь.
Кто ж зимой резко стартует? Зачем??? На шипах буксовать не рекомендуется
Переднеприводные вообще не могут пробивать высокий снег, так как быстро садятся на пузо.
Не обов'язково говорити про настільки глибокий сніг. Достатньо і 10см, але якщо це на підйомі, то від "зубастості" гуми дуже багато залежить. І при цьому бампер не страждає навіть на Логані.
Evgenий,
Липучки бридж еще меньше канавок,
Тоже народ говорил очищатся не будет....
Нифига все очищается и гребер хоть снег или каша.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-09-19 10:44:02[/merge_posts_bbcode]
Evgenий,
Ты наверно на шипах не ездил не понимаешь где может шлифовать. и без резкого старта.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-09-19 10:46:03[/merge_posts_bbcode]
RUNO,
В 20 см ехал и не сел на пузо.
Липучки бридж еще меньше канавок,
Тоже народ говорил очищатся не будет....
Нифига все очищается и гребер хоть снег или каша.
Погано гребе Бридж. Тут вже кажу з досвіду - 3 зими на Blizzak VRX.
В 20 см ехал и не сел на пузо.
Я не думаю, что зимняя скандинавская шина не возьмет 20 см. Жалею, что не снял лет 5 назад свою покатушку. Утром выпал снег за городом в частном секторе. Ехать надо было 100%. Местами снег доходил до 50 см а то и больше. Дороги не чищены, выбираться на трассу надо было пару километров. Машина была загружена средне. Повезло, что был свежевыпавший снег а там где сугробы до 50 см я пробивал их одним колесом, проходя вторым по меньшему снегу. Самый меньший снег что был - до бампера, там шина шла вообще без проблем. Проблема там, где надо было взбираться на горку на повороте - задние колеса делали свою колею, там еле вылез. А вот другой случай - обильный снег в городе, во дворах намело всего сантиметров 15 . Надо было во дворе взобраться на горку. Под снегом замерзшая лужа. И все - букс. Хотя Нива легко возле меня прошла. Без цепей не вылез. Наверно надо было попробовать заезжать на горку задним ходом, чтобы загрузить ведущие колеса Так что полный привод - это зимой хорошая тема
Larsen,
Бридж Revo 2. гребет хорошо. 5 лет на липучках. На шестой пойдут.
Часто меняют протектор чтоб продавать больше типо новинка.
Маркетинг.......
Кроссоверы вообще хуже гребут широкие шины.
Бридж Revo 2.
Так Рево 1, чи Рево 2?
гребет хорошо.
Все відносно...
5 лет на липучках. На шестой пойдут.
На Рево 2?
Кроссоверы вообще хуже гребут широкие шины.
Маячня. Подивись яка ширина гуми у реальних позашляховиків. Скажеш вони ще гірше гребуть?
ЗИ На Рево не їздив. На ВРХ три зими на Логані. До чого тут кросовери?
Larsen,
Второй.
Если важно....
Да ездят кроссоверы, но на трассе часто в сугробах, сносит с дороги.
Второй. Если важно....
Може й не важно. Наврядчи між ними і ВРХ є суттєва різниця в ребучості. Особливо між Рево 2 і ВРХ.
Просто питання "гребе чи не гребе" дуже відносне. Дивлячись з чим порівнювати...
Да ездят кроссоверы, но на трассе часто в сугробах, сносит с дороги.
Ти жартуєш? А я на логані багато разів обганяв БМВ. По твоїй логіці виходить що Логан швидший за БМВ тому що в БМВ ширші колеса?
Александр007, не только писать нужно, но и читать другими написанное
Evgenий,
Ты наверно на шипах не ездил
ездил на похожем шипованном Матадоре
Александр007,я уже как то вас спрашивал, но ответа не получил. Какой у вас водительский стаж? На каком по счету авто ездите?
Переднеприводные вообще не могут пробивать высокий снег,
Да ладно Если бампером сугроб не нагребет, то едет ( Sava Eskimo S3)
Да ездят кроссоверы, но на трассе часто в сугробах, сносит с дороги
Скорее всего не от ширины резины, а от "большого ума". Никакая супер - пупер резина не позволит ездить зимой так же, как и летом.
По твоїй логіці виходить що Логан швидший за БМВ тому що в БМВ ширші колеса?
Кстати, и в сугробах/столбах чаще БМВ!
Если бампером сугроб не нагребет, то едет
Что и сантиметров 70 пробьет?
Кстати, и в сугробах/столбах чаще БМВ!
Чаще всех фуры
Evgenий,
Стаж больше года.
Ездил на многих легковых.
На бусиках не хочу принципиально .
Работаю на авто......
Еще сказать где и сколько получаю и где живу.
Стаж больше года.
тогда все понятно.
Evgenий,
тогда все понятно.
нее, не всё , не понятно меньше скольких лет
не понятно меньше скольких лет
вероятно не больше пяти - шести.
Погано гребе Бридж. Тут вже кажу з досвіду - 3 зими на Blizzak VRX
Теж залишився не задоволеним BLIZZAK REVO GZ порівнюю з WS60
Зараз стою знову перед вибором, напевно спробую KUMHO IZEN KW31. Їхні літні три серії мені сподобались.
Сторінки Назад 1 … 142 143 144 145 146 … 225 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Ходова → Зимняя резина на Логан
Згенеровано за 0.254 секунд(и), виконано 62 запитів