Re: Зимняя резина на Логан
Всё, муки выбора закончились.
Взял сегодня. Выпуск 23-я неделя 17-го года. Попробуем.
Megan IV Grandtour - https://www.logan.in.ua/forum/post790289.html - есть
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Ходова → Зимняя резина на Логан
Сторінки Назад 1 … 149 150 151 152 153 … 225 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Всё, муки выбора закончились.
Взял сегодня. Выпуск 23-я неделя 17-го года. Попробуем.
Классные тапочки прикупил, как раз для наших зим. Пусть ходят долго и не скользят
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-10-14 16:12:36[/merge_posts_bbcode]
Прикольно що в Логана 2, навпаки написано на табличці що перед 2.2, а зад 2.0. Чого така різниця?
Наверное потому что спереди там дизель , а он тяжелый падла У мну тож так 2.2 и 2.0 сзади.
Larsen,
2.2 на перед лучше потому что перед всегда загружен , двигатель и водитель при пустой машине зад легкий.
При торможении вся нагрузка на переднюю ось.
На поворотах если зад накачан больше то хуже сцепление если неровности.
По моим наблюдениям перед 2.0 разбил диск на яме.
Наверное потому что спереди там дизель
В мене був бензин 1.2, і перед писало 2.2, зад 2.0. Так що причина в іншому...
2.2 на перед лучше потому что перед всегда загружен , двигатель и водитель при пустой машине зад легкий.
Так, але ж це в однаковій мірі вірно і для першого і для другого Логана. Чому ж тоді вони в першому радять 2.0 на перед і 2.2 на зад, тоді як в другому навпаки? Змінили думку чи що?
Larsen,
Да провели испытание и винесли вердикт.
2.2 в поворотах лучше слушается руля
Да провели испытание и винесли вердикт.
Наверное, так.
Думается, на Сандеро разница более чувствуется. Спереди пофиг, а вот сзади 1.8 - 2.0 - самое то, иначе зад на "контрольном" повороте носит. Да и вообще, перекачивать сзади(больше 2.0) считаю теперь дурным тоном, одноклассницы сказали "убавь прыть" после проезда по Набережной (!)
раньше качал 2.1 по кругу , потом на этом давлении стало почему то не комфортно ездить перешел на 2.2 вродь покращало
Чому ж тоді вони в першому радять 2.0 на перед і 2.2 на зад, тоді як в другому навпаки? Змінили думку чи що? dntknw
Изменили характеристики подвески. Подвеска стала жестче.
На первых подвеска была явно мягче и комфортнее.
Изменили характеристики подвески. Подвеска стала жестче.
Поясни чому жорсткіша підвіска вимагає більшого тиску спереду, і меньшого ззаду? З точки зору керованості і гальмування, повинно бути навпаки - при м'якшій підвісці, більший тиск спереду і меньший ззаду.
Поясни чому жорсткіша підвіска вимагає більшого тиску спереду, і меньшого ззаду?
Первый Логан имел более мягкую подвеску и интересную особенность... на фоне недостаточной поворачиваемости в стандартных режимах проявление избыточной поворачиваемости в сложных режимах(повороты на большой скорости, мокрый асфальт и гололед, резкое торможение на этих же покрытиях). По простому занос. Это проявляется при разгрузке задней оси и потере сцепления задних колес раньше передних.
Для частичной компенсации этого эффекта, то есть для улучшения управляемости и безопасности, и рекомендуется держать давление выше в задних колесах.
На более поздних Логанах подвеску сделали заметно жестче, поэтому задняя ось разгружается заметно меньше, потери сцепления задних колес нивелировались. Держать давление задних колес повышенным в данной ситуации уже может мешать. Управляемость будет ухудшатся. Недостаточная поворачиваемость еще усилится и машина будет менее охотно входить в поворот. А при экстремальных режимах будет сильнее сносить передок.
Информация, конечно, интересная. Это собственные выводы или...?
Я вообще считаю, что у полностью загруженного Логана задняя часть намного тяжелее передней, отсюда и такая разница в давлении.
SanychGT, твоя версія підходить під такий варіант: в сторому було 2.0-2.2, в новому стало 2.0-2.0, адже завдяки жорсткішій підвісці, зад можна вже не перекачувати. Але навіщо стали перекачувати перед? І якщо 2.0 вцілому недостатній тиск, тоді чому в м'якшого Логана він такий на переді?
Якщо подумати наступним чином: м'якша підвіска означає більший перенос ваги на передню вісь при гальмуванні, і на переднє зовнішнє колесо в поворотах. Однак при цьому в Логан1, пердні колеса на 2.0, тоді як в новому, в якому переніс ваги меньший за рахунок жорсткішої підвіски, ті самі передні колеса 2.2. Чому так?
Вся ця історія з більшим тиском ззаду, на авто з розподілом ваги 62/38, якась взагалі дивна...
Я вообще считаю, что у полностью загруженного Логана задняя часть намного тяжелее передней
Ні, в порожнього Логана, на передні осі приблизно 620 кг, на задній 380 кг. Якщо з максимальним навантаженням, в салоні 400 кг, і ще 100 кг в багажнику, тоді розподіл між осями стає приблизно 50 на 50. Але навіть при такому розподілі, при гальмуванні і в поворотах, центр ваги зміщується до передньої осі, а значить вона всеодно більш навантажена при критичних маневрах.
Кстати, не понятно, в свзяи с чем в колёсах размером 165/80r14 давление перед - зад одинаковое,а при других размерах разное??
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 15-10-2017 22:52:00[/merge_posts_bbcode]
Если не ошибаюсь, на моей машине в табличке давления ещё присутствует строка "eco". В ней указано 2,2 перед, 2,4 зад. Завтра посмотрю точно.
присутствует строка "eco".
Це максимальний дозволений тиск для економної їзди - зменьшується розхід пального.
Информация, конечно, интересная. Это собственные выводы или...?
И собственные выводы(была возможность сравнивать, экспериментировать) и результаты проверок толи авторевю, то ли за рулем... и офинформация от рено.
SanychGT, твоя версія підходить під такий варіант: в сторому було 2.0-2.2, в новому стало 2.0-2.0, адже завдяки жорсткішій підвісці, зад можна вже не перекачувати. Але навіщо стали перекачувати перед?
Для того щоб зчеплення було краще та стійкість. Гума теж грає при гальмуванні. Вище тиск менш проминається, стабільніше зчеплення і на задній осі у тому ж числі.
Тим більше, що ще й вага авто виросла на 130-150кг. Перед тяжчий і на нього нагрузка збільшилася, тому і перед качають більше.
Якщо підвіска жорсткіша і тиск сзаду більший, то зад буде скакати на пустому авто. Тому його зменшили.
На мякшій підвісці і меншому тиску у передніх колесах вищий тиск у задніх колесах дозволяє пізніше втрачати зчеплення з дорогою.
Для того щоб зчеплення було краще та стійкість. Гума теж грає при гальмуванні.
Ти себе заперечуєш. Жорсткіша підвіска покращила зчеплення і стійкість, і тому збільшили тиск в передніх колесах, щоб покращити зчеплення і стійкість? Не логічно. Ні, ну звичайно вони могли просто взяти і тупо покращити і тим і іншим способом, але тоді вже причина не в тому що довелось компенсувати зміну жорсткості підвіски, про що говориш ти.
вага авто виросла на 130-150кг.
Нічого там не змінилося з вагою. В різних комплектаціях вона коливається пару десятків кг туди-сюди, але не про які 100 кг різниці між поколіннями мови нема. Особливо якщо подивитись на офіційні значення повної маси, яка у Логана 2013 1.2 - 1505кг, а у Логана 2008 1.6 - 1540 кг. Отже навпаки - перший Логан розрахований на більшу масу.
Та і взагалі, Логан 2 легший і центр ваги в нього більше зміщений назад, хоча це дрібниці:
На мякшій підвісці і меншому тиску у передніх колесах вищий тиск у задніх колесах дозволяє пізніше втрачати зчеплення з дорогою.
Питання в тому, навіщо на м'якшій підвісці, ще й тиск в передніх колесах робити меньшим?
Жорсткіша підвіска покращила зчеплення і стійкість,
З якого дива? Вона якраз погіршує зчеплення і стікість, особливо на не дуже хороших дорогах. Її зробили жорсткішою щоб компенсувати відсутність стабілізатора і зробити поведінку авто трохи спокійнішою у складних режимах.
Нічого там не змінилося з вагою.
Споряджена вага Логан 1 з двигуном 1,6 була 970-980кг, а Логан 2 з 0,9 вже 1100кг, а з дизелем і того більше, всі 1150кг
Різниця "всього" від 120 до 180кг. Майже 20% в плюс.
Питання в тому, навіщо на м'якшій підвісці, ще й тиск в передніх колесах робити меньшим?
Тому що авто набагато легше. Коли замість 2,0 накачав 2,2 машина просто стрибала на нерівностях та камінцях.
Особливо якщо подивитись на офіційні значення повної маси, яка у Логана 2013 1.2 - 1505кг, а у Логана 2008 1.6 - 1540 кг.
А на дизелі 2013 з тими самими налаштуваннями 1590кг...
задние обычно идут в срыв из за закисшего "колдуна" или неработающих задних цилиндров, а будет там 1.9 или 2.2 пошарабану, и в занос на стиралке при торможении по той же причине, + задние сайленблоки и т.д. ..
Sava Eskimo Ice на зиму берите и не парьтесь ну или Генерала (General Tire Altimax Winter Plus)
бюджетному авто - бюджетную резину
задние обычно идут в срыв из за закисшего "колдуна" или неработающих задних цилиндров, а будет там 1.9 или 2.2 пошарабану,
Sava Eskimo Ice на зиму берите и не парьтесь wink
бюджетному авто - бюджетную резину upp
Не ну если вам по шарабану как оно будет ехать, то да можно не парится.
Кстати, не понятно, в свзяи с чем в колёсах размером 165/80r14 давление перед - зад одинаковое,а при других размерах разное??
З якого дива?
Ніякого дива - зменьшується переміщення центру ваги при гальмуванні і в поворотах. А що цікавить нас - з м'якшою підвіскою, при однакових маневрах, отримуєму більшу вагу на передніх колесах. І при цьому, качати нам їх кажуть на 0.2 меньше...
Вона якраз погіршує зчеплення і стікість, особливо на не дуже хороших дорогах.
До певної межі. В першого Логана вона була занадто м'яка. І м'якою її зробили не для зчепленні а для комфорту. Французи це люблять.
Її зробили жорсткішою щоб компенсувати відсутність стабілізатора і зробити поведінку авто трохи спокійнішою у складних режимах.
Трохи спокійніша поведінка авто в складних режимах, це і є краще зчеплення і стійкість, іншими словами.
Споряджена вага Логан 1 з двигуном 1,6 була 970-980кг, а Логан 2 з 0,9 вже 1100кг, а з дизелем і того більше, всі 1150кг
По перше - це брехня. Ти ж його не важив, а люди важили, і циферки для тебе написали. По друге - дивись на заявлену повну масу, адже саме вона є найбільшим значенням, на яке розрахована підвіска, і рекомендований тиск в шинах.
Різниця "всього" від 120 до 180кг. Майже 20% в плюс.
На папері.
Тому що авто набагато легше.
Ні.
А на дизелі 2013 з тими самими налаштуваннями 1590кг...
Взагалі то 1575кг. І якщо по твоєму, на 1540кг і м'якшій підвісці, перед можна качати до 2.0, а на жорсткій підвісці і 1575кг вже треба 2.2, тоді чому на 1505кг і жорсткій підвісці всеодно 2.2?
Годі фантазувати - нема ніякої суттєвої різниці в масі між старим і новим Логаном. Як я вже казав - різниця меньша ніж різниця в вазі між різними комплектаціями тієї-ж моделі. Отже зміна тиску з 2.0 до 2.2 аж ніяк не зобумовлена збільшенням ваги.
Отже зміна тиску з 2.0 до 2.2 аж ніяк не зобумовлена збільшенням ваги.
До речі, вага мого МСВ в спорядженні 1150 кг і тиск на дверцятах 2,4-2,6 бара. На практиці тиск тримаю від 2,3-2,5 спереді до 2,5-2,7 бар на задній вісі. Читаю і не можу второпати, як можна їздити з тиском 2,0
RUNO, в МЦВ повна маса в різних комплектаціях доходила до 1800кг. А колеса однакові. Тому мусово збільшувати тиск.
В першого Логана вона була занадто м'яка. І м'якою її зробили не для зчепленні а для комфорту.
Мабуть якраз тому авто меньше крінилося в поворотах і трохи краще проходило лосиний тест.
По перше - це брехня. Ти ж його не важив, а люди важили, і циферки для тебе написали.
Авторевю з якого взята картинка з вагою переважували. При заявлених виробником для Логан 1.6 16кл 1075кг спорядженої маси, реальна споряджена маса була 1149кг.
Заявлена виробником вага на 1,6 8кл 980кг...
За рулем переважували з 1 літром палива(такий тест був) Логан 2 при завлених 1127кг спорядженої ваги наважили 1109кг, з паливом значить буде як мінімум 1158кг.
Судячи з перевірок не брехня. Але, як я розумію, довіри до цих цифр немає і бути не може, тому мабуть далі немає про що розмовляти.
Мабуть якраз тому авто меньше крінилося в поворотах і трохи краще проходило лосиний тест.
Можливо тому що на ньому стояв стабілізатор?
Авторевю з якого взята картинка з вагою переважували.
Факт - вони реально важили, реальні екземпляри авто, в однакових умовах.
При заявлених виробником
Заявлені в яких умовах? З повним баком? З водієм? З яким водієм? Ну і головне - а заявленому можна вірити? Це не результат реальних вимірів, і ми не знаєм навіть умов, для яких подані значення ваги старого і нового Логана. Якщо умови змінились - заявлене значення буде різним, при тому що реальна вага та ж сама. Згадай плутанину з шириною авто, де часто люди порівнюють ширину Логана по зеркалам, бо Рено чомусь в маркетингових матеріалах інколи вказувала тільки це значення.
За рулем переважували з 1 літром палива(такий тест був) Логан 2 при завлених 1127кг спорядженої ваги наважили 1109кг, з паливом значить буде як мінімум 1158кг
Що вцілому співпадає з резльтатами Авторев'ю. Незначна різниця можлива через різні комплектації. А першого Логана ЗР важили?
Але, як я розумію, довіри до цих цифр немає і бути не може, тому мабуть далі немає про що розмовляти.
Довіра є до результатів зважування АР. В них не було жодної причини щоб підтасовувати ці результати, і результати вони отримали в одному тесті, а значить за однакових умов, на тому ж обладнанні. До абсолютного отриманого ними значення ваги прив'язуватись нема сенсу, але співвідношення ваги цих двох авто, об'єктивне.
Щодо заявлених виробником значень, то тут є і зацікавленість, і розбіжність в 5 років, отже подані значення можуть бути для різних умов (наприклад: в одному випадку для спорядженого авто без пального і водія, а в іншому з повним баком і водієм ХЗ якої ваги).
Але можна покладатись на заявлені виробником значення повної маси. Знову ж таки, не тому що авто реально більше не витримає, а тому що це саме та вага, яка в них фігурує при розрахунках всього пов'язаного з безпекою і ТХ. Це значення не може бути витягнуте з пальця, адже воно може використовуватись в судових процесах в разі його перевищення. Крім того, що значить ця величина, не викликає ніяких сумнівів, на відміну від спорядженої маси.
Ну і в решті решт, тиск в колесах, про що ми говоримо, розраховується саме для повної ваги авто, адже саме при цій вазі досягаються найскладніші умови експлуатації, найбільші сили і т.д.
Тому я не згоден що довіри нема до всіх цифр, і що не нема про що говорити.
Сторінки Назад 1 … 149 150 151 152 153 … 225 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Ходова → Зимняя резина на Логан
Згенеровано за 0.234 секунд(и), виконано 66 запитів