Більше ніколи не зайду в роздрібний магазин "Київстар" і ніколи не купую жоден китайський смартфон, а насамперед HUAWEI.
1. Був придбаний смартфон HUAWEI Y5II.
2. Придбаний в фірмовому магазні "Київстар" у Кривому Розі.
3. Потрібен був недорогий робочий смартфон.
4. На третій після придбанння день стало ясно, що смартфон невірно відображає ємність акумулятора і вимикається коли йому заманеться, а передбачити і завадити цьому не можливо. На шостий день поніс здавати його в магазин "Київстар", щоб повернути кошти, або обміняти на такий же або дорожчий з моєю доплатою, але не тут то було... Магазин (точніше ФОП) уперся в букву закону (якби ж я знав, що треба писати в заяві тільки про те, як мені не сподобався колір, форма і не підходить взагалі по фен-шую під інтер'єр квартири, але тільки не про проблеми в роботі пристрою). Тому довелось йти дуже довгим шляхом. Чотири ремонти в офіційному СЦ, замінено акумулятор, замінено материнську плату, а проблема лишилася невирішеною. Доречі, дуже багато бідолаг з HUAWEI смартфонами в чергах до СЦ. Я б навіть сказав, що переважна більшість. Нарешті після пів року словесного армреслингу зі мною, СЦ викинув білий прапор і списав пристрій, як ремонтонепригодний. Потім довелось ще годину писати заяви на повернення коштів в магазині, а могли б все владнати в перші 14 днів. І мені б не довелось писати, що якість HUAWEI на рівні якості лайна, а сервіс роздрібного магазину "Київстар" - нижче рівня сміттєзвалища, бо зі сміттєзвалища не продають всіляке лайно.
Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
0
Спасибо сказали: Larsen, lukis2