До речі, покопався трохи я з тим варіатором кута випередження запалення.
1. Обламввся провід живлення/ Тому і з ним не заводилась автівка.
2. Синій провід явно підключений неправильно/ Це сигнальний провід, при появі в ньому "+" варіатор думає, що машина їде на газу. Але "+" у моєму випадку на ньому з'являється одразу після пуску двигуна і пропадає лише тоді, коли кнопкою газ-бензин перевести авто на бензин. Тобто навіть на початку руху, коли авто ще їде на бензині варіатор змінює кути випередження. Хоча в цьому я не дуже впевнений.
3. Жовтий не підключений. Хоча датчик МАП у ГБО свій і можна було б до нього підключитись.
Коротше кажучи продовжую аналіз.
Dacia Logan Ambiance 1.4 був.
New Koleos Dynamique Pack1 2.5 CVT - був.
Skoda Octavia 1.4 MT - є.
0