сяся написав:а в каком кузове ? настоящая или уже просто универсал 13 г.в..
Ну, я ж в 2016 авто купував, старі, як ти кажеш, "справжні" МЦВ вже тоді 3 роки як перестали виробляти.
сяся написав:как то странно по всем задачам ставить в одну линию МСиВи и Toyota RAV4 - всё таки разные авта как на мой погляд
Ага. Здавалось би. Але, по совокупності моїх вимог і побажань, мене влаштовував і МЦВ і РАВ4. Фінальний вибір між ними був в тому, чи я хочу максимум авто за доступну ціну, чи необхідний мінімум за мінімальну ціну. В плані витрат, вони прямі протилежності - МЦВ в 2 рази дешевший, в 2 рази меньший розхід (я розглядав дизель), в 2 рази дешевша гума (хоча зимова для нього в мене вже й так була, так що взагалі халява) ну і так далі по дрібницям. Але з другого боку, якщо МЦВ повністю задовільняв мої вимоги, то РАВ4 крім цього додавав багато того, що я не вважаю за необхідне, але, як то кажуть, хотілось би. Питання стояло чи мені більше подобається ідея зекономити по максимуму, чи отримати авто по максимуму. Довго вагався, але врешті решт вирішив на собі не економити.
Ну а по вимогам, в моєму випадку було важливо розміри салону і багажнику, зручність посадки/висадки, кліренс не меньше Логана (вимога перевірена на практиці), енергоємка підвіска, надійність і довговічність, нормальна дилерська і сервісна мережа, ну і т.д. ще по дрібницям багато, зараз все сходу не згадаю. Такі речі, як повний привід, чи ще більший кліренс, мене не цікавили, тому так і вийшло що у кросовера не виявилось нічого важливого для мене, чого нема у МЦВ. Кліренсу МЦВ було достатньо, як показала практика експлуатації Логана. Від повного приводу я і на РАВ4 відмовився. Тому так.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0