Re: Как регулируются клапана на Logan MCV 2 двигатель 0.9 TCе?

Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
|
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Логан МСВ → Как регулируются клапана на Logan MCV 2 двигатель 0.9 TCе?
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись

просвЯщаю.
Там чашки регулируют тепловой зазор с помощью толщины дна этой чашки.
Регулируется так. Приехал, добрались до зазоров, померили все зазоры, написали какие регулировочные (ремонтные) чашки нужны для каждого клапана.
Езжай покупай. Если хочешь на своей - собрали обратно.
Лучше, если на месте есть наборы чашек или станок шлифовальный с толковым оператором.
Когда новые чашки есть, разбираем дальше, снимаем ремни, ГРМ, распредвалы...
И собрать правильно с учетом каждого зазора на каждом клапане.
Вот и все дела
Вопрос - а оно зачем такое придумано? Чтоб денег на сервисе собирать или интервал между регулировками больше? В чем фокус?
Вопрос - а оно зачем такое придумано? Чтоб денег на сервисе собирать или интервал между регулировками больше? В чем фокус?
Тут багато факторів, і рішення це компромісне. На відміну від гідрокомпенсаторів, це зменьшує собівартість двигуна, зменьшує масу штовхачів а значить і навантаження на ГРМ, при цьму зменьшується довговічність і зростає необхідність обслуговування. Однак, останнім часом вимоги до довговічності авто сильно зменьшились. Щодо обслуговування, то воно, по задумці, проводиться регулярно, в сервісних центрах. За таких обставин проблем не виникає, адже забезпечити сервісні центри необхідним набором стаканів для всіх зазорів не проблема, і заміняти їх теж не велика проблема. А як для користувача то і взагалі не проблема - йому яка різниця що там на сервісі роблять? Машину здав, машину забрав, все їздить все ок. 
За таких обставин проблем не виникає, адже забезпечити сервісні центри необхідним набором стаканів для всіх зазорів не проблема, і заміняти їх теж не велика проблема. А як для користувача то і взагалі не проблема - йому яка різниця що там на сервісі роблять?
Тю?! Та які тут можуть бути проблеми?!
Номер регул.стакана Рено-132311018R
Номер регул.стакана Ніссан-13231-AD201
Приблизну ціну можна подивитись на Еxist.ua і помножить на 16,плюс робота.
Власники,знаючи ціну,охоче шикуються в черги...Сервісні центри,дивлячись на дикий попит,з ніг падають- заморожують купи бабла в регул.скаканчиках(60 різних розмірів). Який розмір і в якій кількості знадобиться одному Всевишньому відомо.
0967878364-тел.рег.клапанів на Ніссановських моторах,в Києві. Номер дістався випадково.Особисто людей не знаю.Ціни помірні.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-04-02 14:18:10[/merge_posts_bbcode]
І добре що в тому авто не придумали ще стаканів на клапанах
Даремно ви на ці регул.стакни "бочку прете".Якщо машина їздить на бензині,то потреби в їх заміні нема ніякої.І ламатись там немає чому-система проста як віник.
А вот мнение спецов
https://youtu.be/aLk-XqcNWok
А вот мнение спецов
И где ты этого дятла с пальцевым толщиномером нашел? 
Всім привіт!
Номер регул.стакана Рено-132311018R
Його середня вартість 700 грн, а їх необхідно 12 штук, тож 8400 грн, це вартість лише стаканів, плюс ще робота 1200 грн., так мені сказали офіціали на сервісі (машину ще не купив, придивляюсь). Дійсно на бензі їх можна не регулювати довго, залежно від манери їзди, а от на ГБО , ті ж офіціли кажуть, нобхідно проходити регулювання кожні 30 тис. пробігу. За таких умов ГБО зовсім невигідне.
Тож питання, хтось уже регулював ці самі клапани на Н4ВТ 0.9 тсе? поділіться досвідом, чи насправді все так плачевно і дорого. Дякую!
Тож питання, хтось уже регулював ці самі клапани на Н4ВТ 0.9 тсе?
Власників авто з 0,9 tce тут кіт наплакав
В мене такий двигун, але без ГБО. І ще тут бачив MCV з 0,9 tce + ГБО, а чи робив регулювання клапанів не скажу.
Никто не регулировал. А ГБО ставят
Спрос (на гбо) рождает предложение. Я предлагаю человеку два раза подумать над размером экономии, прежде чем ставить на такой движок ГБО
Його середня вартість 700 грн, а їх необхідно 12 штук, тож 8400 грн, це вартість лише стаканів
Стаканы не обязательно менять, на дизеле я их шлифовал. Да это геморрней, но халява. Это если уже вляпался в шайбы/стаканы.
А если еще не купил и вопрос выбора, то выбирай на гидрокомпенсаторах.
0.9 с заводским газом продается в Европе. Очень популярно у поляков и немцев. По опыту эксплуатации других машин с такой клапанной системой, при неторопливой езде (меньше 130км/ч) регулировка нужна через 60..80 тыс. (иначе бы не было предложения заводского ГБО на рынке ЕС). Системы с коромыслом более капризные. Антирекордсмен по регулировке - мотор 1.2 2012-2016 гг. Там надо каждые 15 тыс смотреть.
Там надо каждые 15 тыс смотреть.
Это по регламенту Рено... Реально - каждые 30 ткм...
Я приобрел машину на газу в автосалоне только выехал у меня начали плавать обороты холостого хода от 500 до1500.
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Логан МСВ → Как регулируются клапана на Logan MCV 2 двигатель 0.9 TCе?
Згенеровано за 3.288 секунд(и), виконано 100 запитів