Доїхав до заміни масла в АКПП. По цифрам можна було б кататися ще,але коробка почала дивно себе поводити при переключанні з 3 на 4 і з 4 на 5 при плавному розгоні до 2т/об хв.Так ніби недосвідченний водій дуже різко кидає щеплення. З 3 на 4 в меншій мірі. З 4 на 5 більшій.Не те щоб вона смикалася/брикалася,але зявлялась вібрація,я вже грішив на внутр.ШРУСи.Витратні матеріали брав у офів. Фільтр АКПП,масло 4л,шайба під пробку. Все разом стало 2300.
На фотці ще моторний фільтр,змінив раніше.З шайбою щось 203грн.
Масло з АКПП злилось відносно чисте,без запаху горілого. Десь близько 3.4л.На магнітній пробці було трохи муляки.Витерти хватило 1 серветки. Потім коли заливали свіже масло то таки да,різниця в кольорі є. Старе було червоне,ближче до бузкового схоже на варений червоний буряк.Свіже масло червоне і прозоре як вишневый сік.Фільтр розріжу-гляну пізніше.Бо,здається,при минулій заміні його не замінили.Сьогодні з його демонтажом було трохи хоботні,він в зажоп'ї змонтований.А минулого разу машину віддали досить швидко.
Також вчергове перевірив клапана,заодно і на цеп подивився,і на стан кулачків на розподіл.валах.
В чергове маслу ELF 5 зірочок за те,як воно миє і не шлакує двигун.Для порівняння,яка була кришка як тільки взяв машину
Потім 2 регулювання
По клапанам-жоден пережатий не був. Випуск як був 0,29 так і лишився. Впуск 1 і 4 з 0,25 пішли в 0,23;0,24. Але це такі відхилення... Як допуск завода на цей двигун впуск 21-25,випуск 25-29.Останнє регулювання було майже 20т км тому.Наступне буде тисяч через 30,думаю не раніше.
Поїздка після заміни масла в коробці... Якщо не завалювати тахометр через 5,або не ганяти ,примусово,передачі підрульовими клавішами,то переключання видно тільки по стрілці тахометра.Плавно,м'яко-як у вальсі.Да,не варіатор,але відчуття до і після-небо і земля.
За всю роботу віддав 400грн. В сумі 2700. Шара в порівнянні з ТО Логана.
Останній замір по витраті пального(змішаний) 11л газу. По сьогоднішнім цінам це 5,6 л солярки,або 5,2л А-95.
І при такій витраті і затратах на утримання мене не хвилює проблема чи пуститься мотор в мороз,чи включений клімат перед обгоном,чи здохне мотор при обгоні на 120,чи ще протяне до 125 і здохне потім,з диким ревом в салоні,в яку сторону сьогодні вітер і скільки людей в машині,турбоями,ремені ГРМ,судячи по ціні,від Луї Віттон.Вона просто їде.Коли "потрібно" їде як "потрібно".
Їдем далі.
Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
0